👕Нови придобивки в гардероба - 59

  • 108 671
  • 729
  •   1
Отговори
# 435
  • Пловдив
  • Мнения: 972
Още утре сутринта пишете или се обадете на Шоп Сектор. Те са разбрани, не мисля, че ще има проблем. Опишете ситуацията, каквато е. При онлайн търговията по закон те нямат право да откажат замяна или връщане. Ако не са съгласни, тогава вече КЗП. Но наистина не мисля, че ще се стигне дотам. Всеки ден виждам по няколко човека да взимат маратонки от тях. Нямат проблем с връщане. Не се колебайте повече. С писане във форума няма да оправите нещата. Успех!

# 436
  • Мнения: 4 470

30 дни безплатно връщане,пише си го. И изобщо няма нужда да се обяснявате. Просто връщате. Никакъв проблем.
Да, но понеже отлично знаят какво са ми пратили, ще откажат подмяна, или връщане на пари с довода, че аз съм ги намазала с маркер.
Няма.

# 437
  • Мнения: 219
Калина, изчистете маротнките с мокра салфетка и се опитайте да ги върнете, ако не ги желаете. Това с маркера, направо ме шашна. Доколкото видях са ви пратили по-скъпите маратонки, но са ги 'боядисали', за да не се забелязва различния модел.
Ужас! До къде стигат, хората, само и само да си пробутат стоката.

 Нина, белите маратонки и палтото най-много ми харесаха! Heart Eyes
Честити придобивки на всички.

Последна редакция: пн, 16 ное 2020, 01:17 от Miss_Vi

# 438
  • Мнения: 2 487
Аз не схващам защо още не си се свързала с shop sector.
Обади им се, обясни ситуацията.
Мисля, че са коректни.
И честно казано според мен някой ги е поръчал, омазал и върнал, а те при приемането не са забелязали, също като теб, защото връщането при тях е с преглед и наложен платеж.

# 439
  • Мнения: 5 832
Не съм се свързала с тях, защото бяха почивни дни. Писах им имейл снощи, току-що ми звъннаха и разрешиха проблема. Не съм ги лъгала, че са обувани навън, не смятам, че е редно да го правя. Казаха, че ще ги подменят с правилния модел и номер.
За мен това, което се случи, не е нормално. Един път приели пратка и не са видяли, че номер на кутия и на обувки са различни, както и маркера. Ама не ги ли проверяват тези неща като ги подготвят за изпращане? Иначе евала, реагираха много бързо.

# 440
  • Някъде там
  • Мнения: 5 818
Не съм се свързала с тях, защото бяха почивни дни. Писах им имейл снощи, току-що ми звъннаха и разрешиха проблема. Не съм ги лъгала, че са обувани навън, не смятам, че е редно да го правя. Казаха, че ще ги подменят с правилния модел и номер.
За мен това, което се случи, не е нормално. Един път приели пратка и не са видяли, че номер на кутия и на обувки са различни, както и маркера. Ама не ги ли проверяват тези неща като ги подготвят за изпращане? Иначе евала, реагираха много бързо.
Никога не съм имала проблеми с тях .
Предполагам ,че не преглеждат пратките .
Връщала съм и съм подменяла .До сега фалшиви продукти не съм получава от тях , но винаги когато пазарувам онлайн си имам едно на ум.

# 441
  • Мнения: 8 891
чорапки ... червените и зелените имат златни нишки на бялото

# 442
  • Варна
  • Мнения: 1 585
Поствам и тук да ви предупредя, макар да пуснах тема. Става дума за SHOP SECTOR:
Тази тема я създавам, за да предупредя потенциални клиенти на въпросния сайт.
Преди няколко дни поръчах от тях тези маратонки, размер 42, бяха за подарък на приятеля ми
https://www.shopsector.com/product/puma-rs-98-earth

Бяха много бързи с изпращането им, още на другия ден бяха в офис на Еконт. Отидохме, имаха преглед и тест. Отварям кутията и се оказва, че вътре са 43-ти номер. Много се притесних, защото бяха за подарък и бях адски разочарована, че приятелят ми ще остане без подарък за рождения си ден. Той реши да ги пробва все пак и каза, че са му добре. Толкова се зарадвах, платих ги и той директно тръгна с тях от офиса. Прибрахме се и докато си говорим, аз го гледам в краката и сякаш нещо не е наред с тези маратонки. Отворих сайта и какво да видя - маратонките, които са ми пратили изобщо не са това, което всъщност съм поръчала. Но в цялото ми притеснение по сгрешения номер, само ги огледах за дефекти.
Маратонките като визия могат да минат за едни и същи, когато човек не ги оглежда детайлно, но после всичко лъсна. Подметката е друг цвят, връзките, на тези от сайта отгоре е кожа, а аз получих с мрежа и колкото повече оглеждах, толкова повече ме обливаше тревогата, че са ментета. Въведох в гугъл номера от езика и ми излезе почти същия модел, но в задната част в ярък цвят, а тези, които получих са изцяло в черно. И когато вече бях изпаднала в ужас, че съм купила ментета за 100 лева, нещо в маратонката точно в задната част ме смути. Загледах се внимателно и се оказа, че са боядисали ярката част с черен маркер! Гледах и не вярвах, че това ми се случва от сайт, който УЖ е коректен. В крайна сметка се оказа, че и кутията е друга. Аз съм поръчала това
https://www.shopsector.com/product/puma-rs-98-earth
Водят се 9.8 earth. Получих това, което е модел Cosmic и то в друг номер, но в кутията на 9.8 earth, на всичкото отгоре и боядисани с маркер.
https://www.shooos.bg/puma-rs-9-8-cosmic-black
 Прилагам всичко, защото съм сигурна, че някой ще реши, че се опитвам да очерня въпросния сайт.
Скрит текст:










Дори да им звънна, за да поискам да ми ги подменят, те няма да се съгласят, защото вече са обувани навън, макар и за 10 минути буквално и макар да са се ос.али много стабилно. За мен това е направено абсолютно умишлено. Такова селско изпълнение не съм очаквала никога от такъв сайт.
За мен това е чиста измама! Жалба в КЗП веднага бих пуснала. Смешници, те на това разчитат, ако мине номера. Не ги оставяйте така нещата! Търсете си правата
Да започна от тук.Не ги защитавам,но до сега съм получила само коректно отношение от тях.Имам сигурно вече над 10 поръчки не са,кой знае какво,но пък и нито една издънка.Да аз бих си потърсила правата и бих опитала да ги върна,но едно не ми дава мира.Как аджеба не видяхте,че подметката е боядисана с маркер?Винаги са с преглед и тест,а това е очевадно?И щом сте видяли,че има нещо нередно защо не ги отказахте на момента?Разбира се и да поръчате отново те идват за ден някъде.И не на последно място минавало ли ви е,че може да са върнати от некоректне купувач преди вас,а те просто да не са огледали продукта при пускането му отново,защото аз имам подобна случка в Зара.Поръчах онлайн детски кецове,а получих носени дамски ботуши добре,че пратката беше до магазин и не мъкна кутии до вкъщи,че измамата лъсна веднага и върнах на момента.

# 443
  • Мнения: 5 832
Да започна от тук.Не ги защитавам,но до сега съм получила само коректно отношение от тях.Имам сигурно вече над 10 поръчки не са,кой знае какво,но пък и нито една издънка.Да аз бих си потърсила правата и бих опитала да ги върна,но едно не ми дава мира.Как аджеба не видяхте,че подметката е боядисана с маркер?Винаги са с преглед и тест,а това е очевадно?И щом сте видяли,че има нещо нередно защо не ги отказахте на момента?Разбира се и да поръчате отново те идват за ден някъде.И не на последно място минавало ли ви е,че може да са върнати от некоректне купувач преди вас,а те просто да не са огледали продукта при пускането му отново,защото аз имам подобна случка в Зара.Поръчах онлайн детски кецове,а получих носени дамски ботуши добре,че пратката беше до магазин и не мъкна кутии до вкъщи,че измамата лъсна веднага и върнах на момента.
Мен изобщо не ме интересува върнати ли са от некоректен купувач, или не, редно е да проверяват какво изпращат. Не вярвам да възстановяват пари от върнати пратки, или да подменят без да огледат върнатите артикули. И както вече споменах, разбрах, че има разлики в модела чак вкъщи, защото моделите реално са еднакви, но с разлики в отделни детайли.Бях гледала над 100 модела обувки и не съм запомнила конкретно на тези детайлите до степен такава, че като ги погледна в еконт и да разбера, че има разлика. На това, което поръчах задната въпросна камера е черна, така че в еконт изобщо не ми е направило впечатление, че е направена черна с маркер, просто черна и толкова.Личи, че е маркер под определен ъгъл, ако ги погледнеш просто ей така, едва ли ще разбереш, че нещо не е както трябва. Видях сгрешения номер и се притесних, че приятелят ми остава без подарък на рождения си ден. Мери ги, каза, че това, че са малко по-големи не е проблем, платих ги и тръгнахме. Както и да е, разбрала съм се с тях да ги подменят и днес ги върнахме, като изрично натъртих, че са обувани навън, макар и за малко. Всеки търговец, който продава обувки, би трябвало да следва елементарни неща, дори обувките да идват директно от фабриката - дали модел, размер и цвят от кутията отговарят на съдържанието, дали са лява и дясна, дали двете обувки са еднакъв номер и за видими дефекти. Това, че те не спазват тези елементарни правила, не е оправдание кой как им ги бил върнал, значи са спали два пъти - веднъж като са ги приемали от предишния клиент и веднъж като са ми ги изпращали.

# 444
  • Sofia
  • Мнения: 10 987
Е, все пак и вие не сте видели при прегледа, че има маркер. Може и те да не са го забелязали, ако са върнати от някой. Стават грешки, важното е дали търговецът реагира коректно и навреме.

# 445
  • Мнения: 219
Неприятна ситуация, но стават грешки. Хора сме! Важното е, че съдействат, което и се очакваше.

От днес:



 За мъжлето:

# 446
  • Мнения: 2 487
Скрит текст:
Да започна от тук.Не ги защитавам,но до сега съм получила само коректно отношение от тях.Имам сигурно вече над 10 поръчки не са,кой знае какво,но пък и нито една издънка.Да аз бих си потърсила правата и бих опитала да ги върна,но едно не ми дава мира.Как аджеба не видяхте,че подметката е боядисана с маркер?Винаги са с преглед и тест,а това е очевадно?И щом сте видяли,че има нещо нередно защо не ги отказахте на момента?Разбира се и да поръчате отново те идват за ден някъде.И не на последно място минавало ли ви е,че може да са върнати от некоректне купувач преди вас,а те просто да не са огледали продукта при пускането му отново,защото аз имам подобна случка в Зара.Поръчах онлайн детски кецове,а получих носени дамски ботуши добре,че пратката беше до магазин и не мъкна кутии до вкъщи,че измамата лъсна веднага и върнах на момента.
Мен изобщо не ме интересува върнати ли са от некоректен купувач, или не, редно е да проверяват какво изпращат. Не вярвам да възстановяват пари от върнати пратки, или да подменят без да огледат върнатите артикули. И както вече споменах, разбрах, че има разлики в модела чак вкъщи, защото моделите реално са еднакви, но с разлики в отделни детайли.Бях гледала над 100 модела обувки и не съм запомнила конкретно на тези детайлите до степен такава, че като ги погледна в еконт и да разбера, че има разлика. На това, което поръчах задната въпросна камера е черна, така че в еконт изобщо не ми е направило впечатление, че е направена черна с маркер, просто черна и толкова.Личи, че е маркер под определен ъгъл, ако ги погледнеш просто ей така, едва ли ще разбереш, че нещо не е както трябва. Видях сгрешения номер и се притесних, че приятелят ми остава без подарък на рождения си ден. Мери ги, каза, че това, че са малко по-големи не е проблем, платих ги и тръгнахме. Както и да е, разбрала съм се с тях да ги подменят и днес ги върнахме, като изрично натъртих, че са обувани навън, макар и за малко. Всеки търговец, който продава обувки, би трябвало да следва елементарни неща, дори обувките да идват директно от фабриката - дали модел, размер и цвят от кутията отговарят на съдържанието, дали са лява и дясна, дали двете обувки са еднакъв номер и за видими дефекти. Това, че те не спазват тези елементарни правила, не е оправдание кой как им ги бил върнал, значи са спали два пъти - веднъж като са ги приемали от предишния клиент и веднъж като са ми ги изпращали.
Много грубо изказване на фона на отзивчивостта им. По същата логика можеха да откажат връщане или размяна, след като са носени навън, пък било то и 10 минути, при налична опция преглед и тест. Frowning

# 447
  • Мнения: 6 934
На мен ми се е случвало Манго да ми пратят грешен артикул. Сигурна съм, че е било нещо върнато, защото бяха премахнати даже етикетите, предполагам с цел да не може да се провери дали върнатото е точно с кода, който отговаря на стоката.  Някой е задържал едно, а върнал друго... И после са ми го пратили на мен. Беше детска дрешка. Върнаха ми парите, де.

# 448
  • Мнения: 501
От мен една памучна блузка с интересен детайл и две чанти Simple Smile




Скрит текст:


Скрит текст:

# 449
  • Мнения: 5 832

Много грубо изказване на фона на отзивчивостта им. По същата логика можеха да откажат връщане или размяна, след като са носени навън, пък било то и 10 минути, при налична опция преглед и тест. Frowning
Отзивчивостта и адекватната им реакция вече ги отчетох мисля. Ако да кажеш нещата в прав текст е грубост, значи съм груба. Много ми е интересно ако ти се окажеш в същата ситуация в събота по обяд в дълбоката провинция с провален подарък за рожден ден на най-близкия ти, пак ли ще си толкова над нещата. Е, аз не съм чак толкова толерантна към подобни изцепки, които ме поставят в подобни конфузни ситуации.
 Казах какво ми се е случило, както и развитието. Който желае да продължава да вади от 9 кладенеца вода, аз бях достатъчно подробна и за мен дискусията е изчерпана.

Общи условия

Активация на акаунт