Прахосмукачка робот - 20

  • 62 720
  • 745
  •   1
Отговори
# 75
  • Мнения: 147
Тея Реми Делукс явно са малък гаражен прекупвач.
Ти се радвай че гаранцията не е към тях а към мястото от където те са купили робота.
Евала на Техноарена че така бързо са реагирали. Дано се оправи роботчето.

# 76
  • София
  • Мнения: 2 396
Имам още един мейл от този ужасен, ужасен селяндур -
здравейте, нека систематизирам нещата:
1- Не виждам никакви доказателства на твърденията, колко време чисти робота и колко трябва да чисти според вас??!!
2-Това което сте дали като карта на почистването не доказва абсолютно нищо( теоретически е възможно да е снимано в средата на почистването).
3- светлините черпят ток и това не подлежи на коментар!
4- Никъде не намирам доказателство за каква навигация говорите, че трябва има и никъде не виждам доказателство от вас защо тябва да чистои по желан от вас маршрут или начин???

Не проумявам как може да се държи някой така с клиент? Няма да оставя нещата така определено. Никога не купувайте от тази фирма!

# 77
  • София
  • Мнения: 20 720
Тогава го питай какви точно доказателства иска, точка по точка. У вас ли ще дойде да гледа процеса от - до?
И го попитай защо индиректно ви обвинява в измама?

После да ми говорят как стоките в Бг били с гаранция и си струвала по-високата цена, пък от АЕ - без.....Ха-ха

Последна редакция: пт, 23 окт 2020, 18:52 от Cuckoo

# 78
  • Варна
  • Мнения: 631
Оууу, тъп и упорит екземпляр.Confounded
Оплачи се на емаг, че е некоректен и некомпетентен.
Дано оправят роботчето, не се хаби  с този тъпанар.

# 79
  • София
  • Мнения: 2 396
Хаха, точно това му написах. Да дойде у нас, или може би клип, даже нотариално заверен клип евентуално да му изпратя? Ще се оплача на Емаг, а Техноарена се надявам да се окажат коректни. Че не бера парите по дърветата, за да си купувам през 2 месеца нов робот.

# 80
  • София
  • Мнения: 20 720
Дано не съм права, но чета, че емаг прехвърлят топката към партньора си, когато не те продават стоката.
Неслучайно ги бяха одрусали с 4-5 млн. глоба, друг е въпросът дали не е паднала при обжалване.

# 81
  • Велико Търново
  • Мнения: 8 246
Не се занимавай в този селяндур! Отговори му че всички доказателства ще предоставиш на емаг, техно Арена и КЗП. Изобщо не се трови с него!
Пиши на емаг, нищо че е от техен контрагент продукта. Извести ги за проблема и после КЗП. Да не излезе накрая че не си поканила всички замесени доброволно да се поправят.

# 82
  • София
  • Мнения: 2 396
Редно ли е според вас да се пази картонената кутия, в която пристигат пратките съдържащи техника? Говоря за кафявия кашон, в който е оригиналната кутия. Пазя единствено оригиналната кутия на робота, но гледам че имам мейл от моя приятел от Реми Делукс, който твърди че без кафявия кашон  няма да ми бъде приет уреда. Склад може би трябва да си предвидя за всяка опаковка на всеки уред, който купувам.

# 83
  • Sofia
  • Мнения: 4 386
Естествено, че не! Твоят "приятел" си плаче за КЗП и лично според мен трябва категорично да му кажеш/покажеш, какво ще последва. Аман от наглеци и псевдо търговци!

# 84
  • Мнения: 9
Здравейте! Реми Делукс, на мене не ми изпрати гаранционна карта и ми обяснява как не ми трябва и че такъв е бил закон вече.Да много АРОГАНТЕН!

# 85
  • София
  • Мнения: 1 868
Писала на Емаг, по повод не коректен търговец. Бях им описала цялата ситуация, КЗП и т.н. Това, което ми отговориха е, че т. К не са те продавач не могат да помогнат и ми благодариха. Нито се случи нещо на търговеца, нито нищо. В една друга тема редовно се коментира търговец продаваш ментета парфюми, Емаг е уведомен, но същия търговец си продължава търговията.

# 86
  • София
  • Мнения: 2 396
Нов закон без гаранционни карти? Ще почина.

# 87
  • Мнения: 535
Включвам се с първи впечатления от Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro
Начерта си доста подробна карта и се справя отлично с прахосмученето, дори на доста рошавите килими. Чисти бързо и събира наистина много боклуци. Впечатлена съм.
С миенето също се справя прилично.
Като недостатък към момента отчитам теча от резервоара за вода при пълнене и поставяне /който междудругото, беше показан във всяко едно ревю за моделът, което гледах/ и това че не мога да пусна само функцията за миене.
Абсолютно същата грешка ми дава, като описана по-долу. Ако някой, притежаващ моделът, знае защо се случва така, моля да сподели.

Но като цяло съм много, много доволна. Отговори на всичките ми очаквания за сега.
Ще видим как ще се справя следващата седмица с чистенето по график, тъй като това беше една от основните ми идеи за закупуването й.

Мен ме интересува ,като си я получите ,дали можете да пуснете само функция моп.
На мен не ми позволява,дава ми само вакуум и моп.
Излиза ми грешка и да проверя дали е инталиран контейнера 2 в 1 който е за сухо и мокро почистване.
Няма как да не е инсталиран,тя си казва ,а и ако не е как ми пуска функцията моп и вакуум..
Та се чудя моята ли е дефектна нещо...

# 88
  • Мнения: 147
Трябва допълнително да закупите контейнер само за вода.
С комбинирания който е в комплекта няма да ви пусне само мокро почистване.
Ето от първия сайт който ми излезе:
https://www.citytel.bg/rezervoar-za-voda-water-tank-za-xiaomi-mi … ot-vacuum-mop-pro

# 89
  • Мнения: 1 606
Добре, някъде  упоменато ли е ,че трябва да се закупи допълнителен контейнер?
Не стига че няма инструкции на БГ език ...
И аз съм много доволна от нея ,почти всеки ден я пускам ,защото имаме късокосместо чихуа.
При мен на килимите на Дормео ,не ми харесва как чисти и я пускам втори път само върху тях.

Общи условия

Активация на акаунт