Черен списък на туристическите агенции !

  • 713 316
  • 1 567
  •   4
Отговори
# 330
  • София
  • Мнения: 1 507
Защо не питате в отделна тема, ами изтипосвате имена на агенции в Черния списък? Като проверявам някоя агенция преди да използам услугите им, пускам гугъл, и как мислите какво излиза? Името на агенцията в черния списък, и едва след по-задълбочено проучване се оказва, че някой си просто питал за агенцията дали е добра. Стига вече, има и други теми, където можете да попитате.

Тази година пътувахме с тях до Малта и сме много доволни.

# 331
  • Мнения: 4 992
Защо не питате в отделна тема, ами изтипосвате имена на агенции в Черния списък? Като проверявам някоя агенция преди да използам услугите им, пускам гугъл, и как мислите какво излиза? Името на агенцията в черния списък, и едва след по-задълбочено проучване се оказва, че някой си просто питал за агенцията дали е добра. Стига вече, има и други теми, където можете да попитате.

Тази година пътувахме с тях до Малта и сме много доволни.
Jarrita, s коя агенция? Ако искаш да не излиза тук ми пиши на лични.

# 332
  • срещу двата комина :)))
  • Мнения: 3 340
записвам се и аз, въпреки че нямам какво да напиша. Пътували сме с различни агенции, но никоя не бих сложила в Черен списък ... все пак искам да остана информирана за в бъдеще  Hug

# 333
  • София
  • Мнения: 15 276
Да повторя пак името на БТУР (бившите Бутик травел). След като се бях оплакала през април, че се провали екскурзията ни до Истанбул, на практика досега почти никой не е пътувал. Събраха ни парите около Нова година във вид на евтини ваучери (явно им трябваха пари  Wink) и сега ги връщат по малко след като не са провели екскурзията. Всичко е в рамките на закона, защото намират оправдателна причина да не пътуват и връщат пари. При проверката от КЗП казаха, че всичко е наред. И все пак сме измамени, защото никой не заминава. Не се лъжете да си давате парите на Бтур !!!

# 334
  • Мнения: 3 371
Да повторя пак името на БТУР (бившите Бутик травел). След като се бях оплакала през април, че се провали екскурзията ни до Истанбул, на практика досега почти никой не е пътувал. Събраха ни парите около Нова година във вид на евтини ваучери (явно им трябваха пари  Wink) и сега ги връщат по малко след като не са провели екскурзията. Всичко е в рамките на закона, защото намират оправдателна причина да не пътуват и връщат пари. При проверката от КЗП казаха, че всичко е наред. И все пак сме измамени, защото никой не заминава. Не се лъжете да си давате парите на Бтур !!!

Присъединявам се към този призив ! Аз се явявам един от многобройните спонсори Laughing на фирмата, които по една или друга “уважителна “ причина не заминаха на екскурзия .
Може би трябва и фирмите, предлагащи колективни оферти да имат предвид, че филмата е изключително некоректна и да не пускат в продажба от нейните ваучери . Peace

# 335
  • Мнения: 0
ИГНОРИРАЙТЕ АТЛАС С БЪЛГАРИЯ - ЛЪЖАТ ЗА ХОТЕЛИТЕ, НАСТАНЯВАНЕТО ИМ ОТ ГОДИНИ Е МИЗЕРНО, НЕ БЯХ ГО ПОЛЗВАЛА СКОРО, НА НАПОСЛЕДЪК ОТНОВО СЕ УБЕДИХ, ЧЕ ТРАДИЦИЯТА В ТОВА ОТНОШЕНИЕ Я СПАЗВАТ. иЗБИРАТ НАЙ-ЕВТИНОТО, А В ОБЯВИТЕ ЗА ЕКСКУРЗИИТЕ ИМ ВИНАГИ СЕ ПОСОЧВА ПО-ВИСОКА КАТЕГОРИЯ НАСТАНЯВАНЕ, КОЯТО НЕ СЕ СПАЗВА В УЩЪРБ НА КЛИЕНТИТЕ.
ПЪЛЕН ПРОИЗВОЛ Е ТРЪГВАНЕТО И ПРИСТИГАНЕТО, ПОЛИТИКАТА НА ФИРМАТЕ Е ДА СЕ ИЗЧАКАТ ВСИЧКИ КЛИЕНТИ ПРИ ОРГАНИЗИРАНИТЕ ГРУПИ. АКО СА СЕ СЪБРАЛИ ВСИЧКИ ТУРИСТИ, НО ЛИПСВА НЯКОЙ, СЕ ИЗЧАКВА ТОЙ ДА СИ ДОПИЕ, ДА СЕ .... КАКВОТО ПРАВИ, А ТОВА, ЧЕ ЦЯЛ АВТОБУС ХОРА НЯМА ДА ОТИДАТ НА СЛЕДВАЩИЯ ДЕН НА РАБОТА, ВЪОБЩЕ Е БЕЗ ЗНАЧЕНИЕ ЗА ФИРМАТА. фИРМЕНА ИМ ПОЛИТИКА ИЗЦЯЛО Е ОСТАВЕНА НА ШЕФКАТА ТОНИ И ТЯ РЕШАВА ОТ СОФИЯ, АКО СИ НА ДРУГИЯ КРАЙ НА ЕВРОПА, ДАЛИ ЩЕ СЕ ПРИБЕРЕШ И КОГА. ФИРМАТА НЕ ПОЕМА НИКАКЪВ АНГАЖИМЕНТ И НЕУСТОЙКИ, ЗА ТОВА, ЧЕ ТЕ Е ПРИБРАЛА С 12 ЧАСА ПО-КЪСНО.     

# 336
  • Мнения: 194
Никъде не намирам информация за ТС Травъл - някой да знае нещо за тях?

# 337
  • Мнения: 0
АКО СА СЕ СЪБРАЛИ ВСИЧКИ ТУРИСТИ, НО ЛИПСВА НЯКОЙ, СЕ ИЗЧАКВА ТОЙ ДА СИ ДОПИЕ, ДА СЕ .... КАКВОТО ПРАВИ, А ТОВА, ЧЕ ЦЯЛ АВТОБУС ХОРА НЯМА ДА ОТИДАТ НА СЛЕДВАЩИЯ ДЕН НА РАБОТА......... ЗА ТОВА, ЧЕ ТЕ Е ПРИБРАЛА С 12 ЧАСА ПО-КЪСНО.     

Не че нещо, ама как така сте чакали "изгубен" член на групата 12 часа, без да се обадите в полицията поне.... Аз винаги си давам един ден резерва, защото съм от провинцията и не  се знае, кога ще ни изсулят в София. Обаче, обикновено разните заспи не водят до такива кофти проблеми, ако някой се замотае спестява се нещо от програмата на групата. Аз лично мога да използвам момента да кажа, че бургаската СЕЙФ турс, толкова държаха да си спазят програмата, че когато шефката на фирмата си забрави чантата в хотела, просто ни изсулиха на един плаж и автобусът се върна с нея да й намери загубения мозък, а ние стояхме като пукали на плажа и не видяхме нищо от описания в програмата замък.... Конкретно са СЕЙФ повече не бих пътувала, защото си имат постооянни клиенти групи, на които обръщат внимание, другите /10 човека бяхме не от група/ бяха само пълнеж.

# 338
  • Мнения: 69
И ние май сме в кюпа с БТУР трябва да пътуваме в четвъртък 15.08. на 08.08. казаха, че екскурзията е потвърдена да се обадим в понеделник / днес /, сутринта ми казаха, че до края на деня ще имат информация за хотел, т.н. и ще се обадят. Да ама не, не само, че не се обадиха, а в 17.30ч. вече никой не вдигаше телефона. За първи път попадам в такава ситуация ooooh! някой ще даде ли съвет  Praynig

# 339
  • София
  • Мнения: 15 276
И ние май сме в кюпа с БТУР трябва да пътуваме в четвъртък 15.08. на 08.08. казаха, че екскурзията е потвърдена да се обадим в понеделник / днес /, сутринта ми казаха, че до края на деня ще имат информация за хотел, т.н. и ще се обадят. Да ама не, не само, че не се обадиха, а в 17.30ч. вече никой не вдигаше телефона. За първи път попадам в такава ситуация ooooh! някой ще даде ли съвет  Praynig

Последната седмица уведомиха записалите се, че няма да пътуват във вторник. Очаквай утре да ти се обадят. Ако все пак се случи чудо и пътувате, обърни внимание на написаното за застраховките. Поискайте да покажат документ, че сте застраховани.

# 340
  • Мнения: 69
И ние май сме в кюпа с БТУР трябва да пътуваме в четвъртък 15.08. на 08.08. казаха, че екскурзията е потвърдена да се обадим в понеделник / днес /, сутринта ми казаха, че до края на деня ще имат информация за хотел, т.н. и ще се обадят. Да ама не, не само, че не се обадиха, а в 17.30ч. вече никой не вдигаше телефона. За първи път попадам в такава ситуация ooooh! някой ще даде ли съвет  Praynig

Последната седмица уведомиха записалите се, че няма да пътуват във вторник. Очаквай утре да ти се обадят. Ако все пак се случи чудо и пътувате, обърни внимание на написаното за застраховките. Поискайте да покажат документ, че сте застраховани.



Ох, не знам дали не е по-добре да не пътуваме, нещо съвсем ме мина желанието, а беше голямо  Crossing Arms

# 341
  • Мнения: 69
Такааа, върна ха ни парите без много, много да увъртат. Казаха да отидем в 16.30ч., аз отидох в 12ч. , и нямаше проблем. Не знам някой пътувал ли е изобщо с тези ваучери? Имаше една госпожа / на екскурзовод приличаше / в офиса с едни листчета като списъци за разни дати  и все имаше по 30 човека на тях. Не знам Господари на ефира дали ще ни обърнат внимание, поне да спрат хората да се лъжат, а те да ни ползват парите дългосрочно  newsm78

# 342
  • Мнения: 12
Искам да предупредя за внимание към EMERALD TRAVEL.Случката е от днес.Ние сме компания от 4 двойки и след обстоен преглед на предлаганите почивки се спираме на почивка в Бодрум с Emerald travel.На 5,08 плащаме капаро за дата на полет 4,10 от Варна за АРМОНИЯ ХОЛИДЕЙ ,подписваме договор за услугата на цената обявена в сайта и сме адски щастливи, че ще почиваме приятелски в Бодрум.Да АМА Не.Днес на 13,08-8 дни след като сме резервирали ни казват ,че има объркане с цените вината за която имали от хотела и ни искат да доплатим още по около 200 евро на стая ако искаме да ни приемат резервацията.Що за българска тъпотия питам аз. В договора пише ,че до 48 часа от резервацията могат да откажат такава, а  не когато им е кеф.Супер арогантно държание по телефона #Cussing outИскам да кажа на всички които им предстои пътуване с тази компания да внимават и да си отварят очите на четири.Ние няма да оставим така нещата.Днес сме подали жалба до комисията за защита на потребителите след което следва и съдебно дело.Ще си отстояваме своето.В крайна сметка всеки греши, но никой от нас няма да носи отговорността за това.Искаме да получим услугата за която сме   заплатили.Надявам се всеки от вас да има една безаварийна и усмихната почивка Rolling Eyes

# 343
  • Мнения: 368
Какво ви отговори Комисията за защита на потребителя? Много ми е любопитно дали изобщо има смисъл да ги сезираме за подобни неща? Важно е да си знаем правата.

# 344
  • Мнения: 12
В момента сме  в процес на чакане.Имаме уверението при прегледа на документите които представихме, че проблема ни ще се реши бързо и то в наша полза.Искрено се надяваме да има работещи институции.Ще пиша при развитие на проблема Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт