Черен списък на туристическите агенции !

  • 727 471
  • 1 569
  •   3
Отговори
# 570
  • Мнения: 1 550
Майчице... Аз май с никой туроператор няма да пътувам ...

Не трябва ли да има двама шофьори ?

# 571
  • Мнения: 6 530
Ние се  оплакахме това лято от "Натали травел", жалбата беше обща от почти цялата група.....и вече съжалявам. Сега ни привикват в полицията на разпити, после ако и в София трябва да ходя на някакви дела....Доколкото разбрах от отговора на КЗП фирмата не се е явила да представи никакви документи, и може би те са я предали на прокуратурата  Thinking

# 572
  • Мнения: 2
www.across-europe.net  Across Europe LTD 5 Zagore Str, ap.5 zhk. Yavorov 1124 Sofia/

Последна редакция: вт, 25 ное 2014, 22:47 от МАМА-АДИ

# 573
  • Мнения: 2
www.across-europe.net  Across Europe LTD 5 Zagore Str, ap.5 zhk. Yavorov 1124 Sofia/
Внимание! Лъжат!

# 574
  • София
  • Мнения: 4 714
www.across-europe.net  Across Europe LTD 5 Zagore Str, ap.5 zhk. Yavorov 1124 Sofia/
Внимание! Лъжат!


Може ли по-подробно? Peace

# 575
  • Мнения: 114
Здравейте,
Пътувах с туристическа агенция "Евелин Р" - Бургас на почивка в турция. На отиване нямаше почти никакви проблеми като изключим факта, че ни оставиха в хотела "Буюк Анадулу" - Дидим, около 09.00 часа, при условие , че настаняването се извършва след 14.00 часа. Натъпкаха ни в е дна конферентна зала с всичкия багаж и още куп други хора чакахме до 14.30 часа.
Почивката мина добре, турците се представиха що годе добре.Дойде денят на отпътуването - кошмарен ден. Освободихме стаите в 12.00 ч от "Евелин Р" ни казаха че ще ни вземат между 14 и 16 часа, дойдоха около 17 часа. След това се лутахме из Кушадъсъ около час за да намерят хотел от който трябваше да приберем други хора, които оставихме на отиваме бяхме там около 20.00 часа.
Тръгнахме, автобуса беше на фирма "Динита" - няма GPS изгубихме се по пътя и тъй като беше Байрям ферибота на Чанаккале работел само до 02.00 ч. Ходихме до някакъв дру ферибот шофьора пушеше през цялото време в автобуса защото да не заспял. Както и да е пристигнахме по живо по здраво но не пътувайте с "Динита" и с "Евелин Р" кошмарно пътуване на връщане.
Точно същите преживелици споделих няколко поста по-горе за същите две фирми.това явно е практика.Не зная как да разпространим информацията ,за да се предпазят повече потребители.

# 576
  • Мнения: 2
Здравейте,
Искам да изкажа изключително неприятните си впечатления от туристическа агенция "Бохемия" и "Аква тур", които работят с тях. С моя колежка закупихме екскурзия до Прага по коледните празници от фирма "Аква Тур", на летището разбрахме,че всъщност екскурзоводното обслужване е осигурено от "Бохемия". Нямам думи за екскурзоводката. На първия ден направи около 30 минутна обиколка на центъра, при която търчахме като коне, не ни даваше време дори за снимки, просто си тичаше напред с чадъра, който трябваше да ни бъде "свръзката". Естествено, след като спряхме на 2-3 места, за да направим някоя и друга снимка, половината от групата се изгуби и разпиля. Не ни каза никакви места за хранене, поради което се лутахме около 2 часа, за да намерим нещо свясно и естествено накрая се изгубихме, което ни коства 3 часа лутане. Колежката ми е бременна в третия месец, можете да си преставите 5 часа лутане в непознат град и в студа, какво представляват. На следващия ден отидохме да разглеждаме забележителности с местен екскурзовод. Оказа се,че всичко, което е уж включено в програмата ние ще си го видим , буквално цитирам "следващия път като си  дойдем в свободното време".  Катедрали, забележителности, всичко се гледаше само отвън, защото екскурзоводките не искаха да си "губят целия ден" /това е цитат/ , а и май не им  се плащаха техните входни билети. Заради това на следващия ден, който ни беше свободен, вместо да гледаме нови неща, се наложи сами да се върнем с градския транспорт, за да видим забележителностите подробно и отвътре. Цялата екскурзоводна програма беше някакво безумно препускане, не ни вкараха даже в безплатните обекти отвътре. Платената организирана вечеря за 40 евро, беше с продължителност 2 часа. Екскурзоводката на всеки беше казала различен час, за малко да я изпуснем, буквално я хванахме когато си потегляше-нито брои хората, нито я интересува кой е там и кой го няма, не се обажда на никого. Беше някакъв кошмар. Ако искате да видите нещо, по-добре се организирайте сами, отколкото да тръгнете с тази безотговрна жена . Много голяма черна точка и за двете туристически агенции, няма начин да не знаят какво е качеството на обслужването предоставено от техния служител.

# 577
  • Мнения: 5
Здравейте, включвам с тук, за да ви предупредя да не купувате екскурзии от ТРАВЕЛ БАЗАР или МАДЕС ГРУП!!!
Провалиха пътуването ни за нова година до Гърция. Ние сме група от 4 семейства с деца. На 28 декември в 21.00 ч. получихме имейл, че в хотела има спукана тръба и голяма част от помещенията са неизползваеми. Пренасочват ни в разни други хотели, които нас не ни устройват.
На другия ден се обадихме в хотела и ни казаха, че няма никаква авария, просто една голяма лъжа!
За щастие днес ни върнаха парите, платени преди месец на 100%, но ние си останахме в къщи за празника, защото никъде няма места! #Cussing out

# 578
  • Мнения: 1
Искам да изкажа личното си мнение за туристическа агенция Delmondo-bg.com .Моля ви не си правете никакви резерваций през тази агенция,обещават едно а в действително е съвсем друго,така за Нова Година ни предложиха хотел Кратис в гр.Кратово 4 Македония  звезди  оказа се че хотела е 2+ звезди умряхме от студ защото хотела не се отоплява а парното беше пуснато няколко часа преди да пристигнем в хотела при -18 градуса ,храната се сервира в 23:30 месно време при условие че те са с един час на зад което означава 00:30 BG време,кошмарно изкарване а самата Управителка на агенцията беше с нас при всичките ни въпроси отправини към нея, че нее това което ние обещала само се подсмихваше при въпрос зададен от мен за кой пореден път води група в този хотел тя каза за 15 или 16 много добре знае какво предлага но нали сие прибрала парите вече не се интересува вълнуваше я само тя да е добре и забавлява.

# 579
  • София
  • Мнения: 1 344
Здравейте,

Принципно съм на мнение, че при туристическите агенции много зависи от самите хора, които са изпратили да ги представляват. Но не мога да се сдържа да не напиша тук за Алфатур. Накратко:
Платихме пакет за Нова година в Малта още 11.11.2014 г. При уточняването на подробностите бяха доста любезни. Дотук добре. Някъде през седмицата 15-19.12.2014 г. ни се обаждат, че всички документи (билети, ваучер за хотел и т.н.) са готови и можем да отидем да ги вземем. Оказа се, че вместо с предварително обявения директен полет ще летим с полет през Варна (което реално удължава пътуването двойно - вместо 2 ч. е 4 ч.) - "технически стоп". Ок, още тогава ми стана ясно, че ще се качват хора във Варна, помислих, че не са събрали 2 пълни самолета от тук и от там, реших да не се ядосвам за глупости. Изрично 3 пъти ми повториха да сме на летището в София в 7:00 ч. (2 часа преди полета в 9:00 ч.) и там да се обадим на представителя на агенцията. Той щял да е там само преди полета, а този, който ще е и в Малта, щял да се качи във Варна. Та...идва деня на полета, ние сме на летището още в 6:45 ч. Пълно е с представители на различни агенции, ноооо представител на Алфатур за нашата екскурзия няма. Изчакахме около час и в крайна сметка си влезнахме без да дочакаме представител. Тогава обърнах внимание, че има още един полет до Малта в 10:00 ч., но реших, че са някакви редовни линии.
Няма да коментирам, че в самолета беше около 0 градуса (вина на авиокомпанията - пестили са гориво явно, не на агенцията).
Кацаме във Варна, слизаме, качваме се пак - така и не разбирам кой е представител на агенцията (очаквах поне да се обяви, предната година пътувахме с Бохемия - там представителите още в самолета минаха през всеки от групата си, казаха къде да се видим след кацане...).
Стигаме до Малта, докато чакаме багажа, един господин ми посочва някаква жена - това била въпросната представителка. Хора отиват, питат я разни неща, а тя си стои и си цъка на телефона невъзмутимо. Взехме багажа и аз все пак решавам да отида да попитам как ще се действа с трансфера до хотела. На което ми бе отговорено "Ами вие нямате ли си програма?". Казвам, че си имаме и там пише, че има трансфер, но и че ще има представител на агенцията, към когото да се обърнем. Отговор: "Аааа ми излезте, там трябва да са другите колеги" (тук искам да спомена, че във въпросната програма беше написано нейното име (Теодора), като човек, представител на Алфатур, отговарящ за нас). Намерихме друго момиче от Алфатур, което ни прати "ей там" да изчакаме. Чакахме повече от час, хората, които бяха с други агенции отдавна си бяха тръгнали към автобусите (предполагам, че и по хотелите се бяха настанили). След чакането ни насочиха към автобуса. Теодора се качи за 2 мин, раздаде някакви пликове с часове за екскурзиите и информационната среща (която се провежда във всеки хотел - запознаване с дестинацията, уточняване на екскурзиите и т.н.) и помоли, който няма да присъства на инф.среща да й се обади задължително, да не виси да чака. След което слезе от автобуса и изчезна нанякъде.
Часът за срещата в нашия хотел беше 13:30 - тръгнахме от летището в 14:00. След около 30 мин бяхме в хотела, качихме се да си оставим багажа в стаята и слязохме за въпросната среща. Да, ама не! Обадих се по телефона на Теодора, само да разбера, че срещата е минала вече (явно в 10-те мин, в които сме оставяли багажа) и тя не можела да чака. Не ни беше особено зор за срещата, та не се впечатлих много, но след нас слизаха още хора да питат.
Няма да ви разказвам за връщането - ситуацията беше същата. НО по време на престоя ни там, установихме, че директният полет (който излиташе 1 час след нас и кацаше 1 час преди нас!) също е бил чартер и на него също е имало клиенти на Алфатур по същата програма. Та не ми е много ясно на какъв принцип са решили кой ще лети, както му е обещано, и кой с 2 часа загубено време?! Предполагам, че рано платилите са били прецакани, т.к. .... е, вече са платили.
Стана много дълго, само в заключение да кажа, че сравнявайки двете ни почивки - тази и миналата година, до два острова - еми няма нищо общо. С Бохемия нямахме никакви проблеми, бяха изключително любезни, отзивчиви и ПОДГОТВЕНИ. Докато с Алфатур повече няма да пътувам със сигурност! Но, както казах в началото, важни са и самите представители - ама все пак те си ги наемат Wink

# 580
  • София
  • Мнения: 660
Здравейте, днес случайно видях темата "Моля за мнения за агенция One travel", в която потребител Danchev споменаваше за неволите си с тази агенция. В интерес на истината бях ги забравила, тази агенция за мен спря да съществува след като им се доверих и посрещнах НГ 2014 с тяхна оферта, появиха се проблеми и след като им изпратих и официално оплакване до днес (повече от година) нямам отговор... не са се обадили, не са писали... Включих се в темата, а потребител valya_v зададе въпрос защо не пишем за тях в Черния списък?! Истината е - не се бях сетила! Копирам и тук коментара си относно тази туристическа агенция.

Посрещнахме миналата Нова година (2014-та) с оферта на агенция One travel.
В коментара си ще напиша и плюсовете и минусите, но на база последвало отношение и липса на отговор от страна на агенцията за причинените ни неудобства и разочарования, вече не разглеждам техни предложения.

"+"
* Много добри цени на предлаганата оферта;
* Офис на удобно място с възможност за паркиране;
* Вежливи служители, бързо и качествено обслужване;
* Предоставена пълна информация относно възникнали въпроси свързани с избраната от нас оферта;

"-"
* След настаняване в хотела и установени неуредици (за които представител на агенцията е уведомен устно на място и писмено с имейл) няма официален отговор от агенцията вече 1 година.
Предполагам не държат на клиентите си...

От какво не бях доволна ще изредя само основното:
Резервирахме и заплатихме три дневен престой НГ 2014 за хотел Dion Palace Spa Hotel 5*, Litochoro, Greece. Бяхме уверени като от агенцията, така и от хотела, че няма да бъдем разочаровани.
При регистрирането в хотела направихме резервация за маса в ресторанта за Новогодишната нощ и резервацията беше между първите 5! На 31.12 по време на обяд проведохме разговор с управителя на ресторанта относно нашето настаняване (всеки можеше да види, че броят на гостите на хотела значително надвишава капацитета на ресторанта). В посоченият час за официална вечеря пристигнахме в ресторанта и се оказа, че отредената маса за нашите стаи беше извън ресторанта в едно приспособено помещение за пушене... Последваха около половин час скандали, неври и т.н. след което сменихме масата за такава в ресторанта, но настроението вече липсваше. Последва още нова изненада, тентата на пушилнята се скъса и в ресторанта температурата рязко падна, от време на време усещахме с пълна сила морския бриз! На следващият ден на закуска все още проблема не беше отстранен.
Според програмата, гостите заплатили All Inclusive имат право на междинни хранения т.нар. „снакс", бяха нужни многократни запитвания към персонала (наподобяващи просене) с молба да бъде спазена програмата, която сме заплатили (на финала вадеха между 4-5 чинии сладки и една с леки сандвичи за целия хотел)!
На 31.12, Dion Palace Spa Hotel 5* ни изненада с липсата на топла вода!
В коридорите на този хотел 5 звезди свободно се разхождаха котки, които лягаха и се търкаха в посудите изнесени от стаите на гостите оставени на отоплителните тела. За момент се объркахме дали не се намираме в зоопарк, тъй като в същото време имаше няколко улични кучета обикалящи около гостите при басейна...

# 581
  • Мнения: 4 924
auto_bg, много неприятни моменти сте имали. Аз бих те посъветвала да споделиш и отзиви за въпросния хотел и в платформите tripadvisor и trivago.  Чуждите туристи грам не ни щадят от към негативна критика и свръх претенции към 3-звездни хотели в България, така че е време и ние да си изказваме мнението по международните туристически платформи, за да се научат, че българският турист НЕ е трета ръка !

# 582
  • Мнения: 3
Платен пакет две семейства в Гърция за Нова Година хотел (пансион по скоро) Траки Палас - Александрололис. 1-во от стая с изглед море..-стая с изглед растителност...2-ро от влизащ в пакета ползване на басейн да, но само еднократно..(при положение, че още преди да се тръгне беше питано)..3-то хотел 5 звезди..от които четирите бяха в съзвездие някъде там на небето - студени стаи, студен ресторант (с якета имаме снимки на всички гости) 4-то преди тръгване от One Travel BG обещаха че в цената ще има включен алкохол..да имаше но само в очакванията ни и до в момента в който не си взехме от местен супермаркет!!! След разговор с тях защо има такива брутални разминавания ни беше обяснено, че сме адски претенциозни клиенти..и те какво да направели, освен да ни поканят да празнуваме с тях в техните домове....Да, беше невероятно, НО в останалата част..извън хотела.!!!!

Скъпи приятели( приятели понеже Ви чувстваме вече толкова близки) от One Travel BG
След кратък но смислен разбор, решихме въпреки всичко да бъдем човечни.., да..наистина - повярвайте ни - ЧОВЕЧНИ, ПРАВИЛНО МЕ РАЗБРАХТЕ!
С нетърпение очакваме следващата Нова Година за да сюрпризираме Вас и вашите най -близки с подарък от нас закупен от One Travel BG  пакет за Нова Година в същия 5* хотел Траки Палас
Имаме сметка на One Travel BG остава само да ни предоставите списък с  имената на вашите най-любими хора за да оправим ДРЕБОЛИЯТА!
УСПЕХИ

Последна редакция: вт, 06 яну 2015, 10:19 от Danchev

# 583
  • Варна
  • Мнения: 11 982
Хахаха, тези яко се бъзикат с вас  Joy

# 584
  • Мнения: 1
Здравейте и от мен!Аз съм една от недоволните клиенти от туристическа агенция''One Travel""-СОФИЯ.
БЯХМЕ ИЗЛЪГАНИ!!!!!ТАКА ИСТОРИЯТА Е дълга , ще разкажа на кратко.Решихме да използваме услугите на тази лъжлива агенция......иииии фатално,след като видяхме офертата във интернет х-л''Траки палас''5*-Александрополис Гърция иии говорихме с тях няколко пъти преди да подпишим договора ни бяха обещавани неща които не станаха така(1.никъде няма споменато,че децата немогат да ползват басейна може но само за 2 часа Simple Smile и то в определен час,.,.,пълно разочерование за тях,2.стаите с изглед към морето-да ама не с изглед към борчетата страхотна гледка,3.новогодишната вечеря на блок маса пълен ужас никъде не е споменато4.алкохола казаха за 3-те вечери местен на корем хахахха само в новогодишната вечер узото свърши след като се настаниха гостите 10 мин след това 5.в стаите мухъл,родопски одеала,миришеше на цигари...пфффффф 6.На вечерите вместо със роклите с голи гърбове бяхме със якета!!,а ни беше казано че хотела е мн топъл,имаше и още куп издънки но ако пиша ще се наложи цяла вечер да стоя пред компютъра... CryСлед като говорихме със лъжливата агенция и им обяснихме за условията в хотела и за другите нередности те ни попитаха цитирам:Вие за тези пари какво искате???,добре че мениджера на хотела излезе човек и ни смени стаите със уж по-хубави но силно казано просто да се знае че се е направило нещо по въпроса.
Искам да Ви кажа само едно....хорааа ВНИМАВАЙТЕ с тия агенции ние вече ще знем всичко ще си организираме сами!!Те едно че вземат големи комисионни ами и лъжат...така е като има такива РиБи като нас, и в заключение да кажа,че се върнахме болни....ей това е почивка!!
Благодарим много на тази агенция,която развали новата година сигурна съм на много хора!Както се казва Евала! #Cussing out

Общи условия

Активация на акаунт