Черен списък на туристическите агенции !

  • 713 635
  • 1 567
  •   4
Отговори
# 1 500
  • Мнения: 4 802
Значи агенцията не е виновна никога, защото тези неща се случват по света. Правилно ли съм разбрал?
Не обръщай внимание на хората от бранша. На всеки, дръзнал да се оплаче тук, обясняват, че няма право на нищо.
Ето и сега, полетът закъснял, какво да прави горката агенция. А че за закъснели полети в ЕС има сериозни неустойки и дума не обелват.
Да познаем от раз дали агенцията има или няма договорена неустойка в случай на закъснение и колко от тази неустойка стига до потърпевшите клиенти.

# 1 501
  • Мнения: 46
Дидичка е права .Съгласно Регламент на ЕС от 2004 ,пътникът има право на обезщетение за закъснял полет.

# 1 502
  • Асеновград
  • Мнения: 4 043
Дидичка е права .Съгласно Регламент на ЕС от 2004 ,пътникът има право на обезщетение за закъснял полет.
Така е. И съгласно регламента сам или чрез фирма като https://www.claimhelp.eu/ например кандидатства за обезщетение с бордната си карта и код който се подава от ТО към туриста. И получава обезщетението на собствената си сметка. Тоест пак лично. ТО нито може да подаде иск за туриста нито може да получи обезщетението вместо него.

# 1 503
  • Мнения: 4 802
За закъснение на самолетната компания хубаво.
А за закъснение на чартър, когато не можем да обвиним клиентите, авиокомпанията или някой друг?

# 1 504
  • Асеновград
  • Мнения: 4 043
За закъснение на самолетната компания хубаво.
А за закъснение на чартър, когато не можем да обвиним клиентите, авиокомпанията или някой друг?
Ако чартъра е закъснял важи същото. -
Но за чартърите полетните разписания се получават 7 дни преди дата на пътуване. И в случая ако смятате  за закъснение че не се лети примерно сутринта а следобед на първия ден това не е закъснение.
Закъснение е над два часа ( по спомен цитирам, можете да видите точно в самия регламент ) след часа обявен по полетно разписание.

Последна редакция: чт, 21 ное 2024, 14:50 от Panayotu

# 1 505
  • Мнения: 4 802
Ех, доживях да ми обясняват какво е график и какво е закъснение. Съвсем за малоумни ни взехте тука.

А за неспазената туристическа програма какво е оправданието? Кой не разбира нищо там?

# 1 506
  • Мнения: 1 348
Полети закъсняват в цял свят. Дублажи в хотели, полети има също в цял свят.
Ми то и блъснати от автомобили има в цял свят. Що не попитате как се чувства блъснатия, който при това е платил предварително на зяпачите, които вместо да помогнат се хилят и му обясняват, че не е единствения пострадал.

# 1 507
  • Мнения: 3 821
Разбирам, че явно имате някаква "случка", ама използването на дежурни фрази не е коректно.

"Дежурните фрази" са обобщение на реални оплаквания на различни хора, прочетени тук.  За мен абсолютно всяко едно е резонно, вчера се е случило на друг, утре може и на мен, но отговорност не се поема и нищо "некоректно" не се признава, което значи, че нищо не смятате за нужно да промените.
За късмет и за щастие, ние пътувахме към Тунис със сутрешен полет натам, без никакво закъснение. На връщане следобеден полет, пак без закъснение. Похвала за това /Емералд/,  защото за мен полетното разписание е основен елемент в избора. Не ни смениха хотела, сами си го избрахме скапан, вина на друг не търся. Но в Египет ни се случи точно смяна на хотела, като в оригиналния имаше колкото искате свободни места /това измамната агенция Luxury holidays, ex Dream holidays/.
При Емерал сега екскурзията беше предплатена за български гид, който мълчаливо се превърна в руски сутринта в деня на самата екскурзия. Чист късмет, че не се набълбукахме с повече предплатени екскурзии. Не сме единствената група, прецакана с руски език.
Така че въобще не се идентифицирам с "лични" случки и частни случаи.

# 1 508
  • Мнения: 46
Това е практика на “Емералд”.В сайта им пише едно -екскурзии с гид на български или йезуитски поднесена информация като цитирам:” Всички допълнителни екскурзии се извършват от местен лицензиран екскурзовод на английски или руски език, както и на български от наш представител. ”Заради по-ниските им цени многократно съм се интересувала от техни програми и съм се обаждала в офиса им с конкретен въпрос:Екскурзоводът на бг ли е?
От офиса им ми отговарят ,че е….В предишен пост писах ,че миналата  година за НГ бях в Тунис с Абакс и там се засякохме с групата на Емералд .Екскурзоводът им беше рускоговорещ.Преди да резервирам по програмата на Абакс ,се бях обаждала в Емералд ,за да получа информация точно за това на какъв език ще са екскурзиите им и те ми казаха ,ме ще са на бг,което се оказа лъжа .Много некоректно от тяхна страна !И това не е прецедент ,а практика.

# 1 509
  • Мнения: 1
С "АБАКС" ЕООД на 25 10 2024 заминахме за Тунис - Хамамет, където ни очакваше, техен представител , който ни даде разпечатана с програма с екскурзии по време на престоя ни. Записахме се и съответно заплатихме 369 евро за трима(двама възрастни +дете) за екскурзия до Сахара на 30 10 2024. На посочената дата, чакахме с багажа и още трима човека от нашата още в 6.00 ч. , но какво беше нашето учудване, когато, други представители на фирмата, които придружаващи други групи за летището ни казаха, че напразно чакаме, тъй като няма да име екскурзия до Сахара, която вече бяхме заплатили, защото преценили, че групата ни е малка и решили да променят датата с два дни по-рано, само, че никой не ни е уведомил!!! Това става, при положения, че преди определеният де за екскурзия, т. е. на 29.19 отново се свързахме с представителят на фирмата, който потвърди, че на 30 10, трябва да чакаме автобусът в 6.30, който ще ни закара на екскурзията. Когато разбрахме, че екскурзията няма да се осъществи, той заяви, че от нас научава, че са решили да променят датата и се извинява, но нищо не може да направи... От тази дата до края на престоя ни в Тунис повече не се появи представител на фирмата, дори при заминаването ни !!!
Веднага изпратихме и-мейл на фирмата и .. нищо, върнахме се в България и подадохме писмена жалба до дружеството и след, като минаха 10 дни от подаването и ..пак нищо, нито телефонно обаждане с поне едно извинение нито и- мейл.
Тогава, както ние, така и другите потърпевши написахме жалби в сайта на КЗП и още на следващия ден ни изпратиха и- мейл с текст, че ще ни върнат парите от провалената екскурзия и като обезщетение ще ни прехванат за трима души общо 150 лева от бъдеща екскурзия, ако ползваме "услугите" на тази фирма. Много великодушно от тяхна страна, при положение, че едва ли някога ще изберем тази фирма за екскурзии.
За това един съвет пишете до всички държавни институции, като ги градирате , през определени периоди, уведомявайте НАП, Икономическа полиция, КЗП, Асоциация на туроператорите и други, за които се сетите! Работи, нека ги спукат от проверки за да се научат как се работи, или си намерят друга работа! Не ги оставяйте, защото ако ги оставите ще продължават да си работят така! Успех!

# 1 510
  • Мнения: 47
При вас поне се е състояла екскурзията. Съсипахме си нервите с АВИА Тур и Славянка Георгиева Илиева. Стойте далеч от тази фирма. След два месеца ни върна парите за анулирана екскурзия до Испания. Крие се, лъже, след многобройни телефонни разговори "благоволи" да преведе сумата.

# 1 511
  • Мнения: 4 899
Лара2, от кое населено място в България до Драма е 15 часа? Фирмата какво е виновна за студа, зима е все пак...? Не спираше ли автобусът на 2-3 ч., задължени са по закон и ако ДАИ установи, че не ги е правил,  следва солена глоба. Колкото до коледното градче, с толкова информация,  снимки и видеа в Интернет е странно да не сте се поинтересували какво да очаквате.
Не я знам фирмата, но някои неща в това мнение ми звучат като изсмукани от пръстите.

# 1 512
  • Мнения: 4 802
За бензиностанциите са ви излъгали, в Гърция не позволяват на пътниците от автобуси да ползват тоалетните.
По моя опит с друга фирма ми звучи съвсем достоверно написаното.

# 1 513
  • Мнения: 4 899
Амо то повечето път им е в България освен това ако не се спирали с каква скорост са пътували, че да се мотат толкова.  Затова питах от кое населено място са пътували цели 15 часа до Драма.

# 1 514
  • Пловдив
  • Мнения: 585
Лара2  нещо не се връзва в написаното от теб.   Била съм на такава екскурзия до Драма и Кавала, но с друга пловдивска фирма.
 От Пловдив тръгнахме в 5ч. към 7ч.  направихме почивка на Юндола.  По обяд бяхме в Кавала, като се качихме до крепоста , имахме свободно време за магазини и обяд. В   Драма  мисля,че отидохме  след 16ч. като започна да се смрачава. Тръгнахме  от Драма около 18.30 и притигнахме в Пловдив около 23.30.

 Така както пише ,че сте пътували 15 часа , вместо 4ч. ....ако сте тръгнали от Пловдив в 5ч.+ 15 часа път, то сте пристигнали в Драма в 20.00 ч. + 2 часа да сте били там  + 15 часа връщане , така сметнато излиза,че  трябва дасте се прибрали на другия ден по обяд в 13 часа .

   Не пиша всичко това , за да защитавам фирмата.  Има нещо преувеличено в написаното от теб.

Общи условия

Активация на акаунт