Джо Байдън президент

  • 251 831
  • 8 173
  •   1
Отговори
# 6 135
  • Мнения: 475
Не е до недостиг на шофьори! Недостиг на камиони има…Ти караш ли камион или просто четеш и усвояваш написаното?

# 6 136
  • Houston, TX
  • Мнения: 15 825
Специално за САЩ проблема е местен, и до голяма степен е причинен от Калифорния.

Яна е права, проблемът въобще не е местен. От миналата година, първи локдаун, Суецки канал, кризата в китайските пристанища със заболелите от Ковид - объркани транспортни линии, американски пристанища затрупани с празни контейнери, кораби стоящи на рейд. Само за сравнение - от Китай до Калифорния преди Ковид, 20" контейнер беше от порядъка на $2-3К. Преди месец офертите бяха за 10К, сега са по-високи.
А за САЩ и преди 10 години не достигаха 33К шофьора.

# 6 137
  • Мнения: 2 987

Малей, трябва да обърнем нещо....

Асоциациите на тиропревозвачите или както там се превежда ATA, през 2019 е отчела недостиг на 60 хиляди шофьора, с тенденция до тази година да стане 160 хиляди, нищо чудно да са ударили тази цифра. Липсата на хора в този бранш е хронична и съвсем не е нещо ново.

Не знам за нови закони в Калифорния, които да променят изискванията за емисиите тази или миналата година. Може ли линк? Ако не се лъжа, стандартите са от поне едно десет години, така че е странно 2017-2020та да не са правили проблем, пък сега изведнъж половината тежкотоварен автопарк да не може да работи.

# 6 138
  • Houston, TX
  • Мнения: 15 825
Малей, трябва да обърнем нещо....

Обръщай де...

# 6 139
  • Мнения: 18 359
Само че някои страни се справят забележително  добре с глобалния проблем, а други не чак толкова добре.
Долкото има икономическа криза в ЕВропа, тя е породена най-вече от Ковида и от Зелената сделка, докато в Британия например тя е породена най-вече от Брекзита. Специфични са условията навсякъде

В САЩ са комплекни фактори, но лошото управление на Байдън се усеща - до 2019 г.  вкл. САЩ летяха нагоре по всички икономически показатели. Байдън е вече година на власт, не може да се оправдава с Тръмп.

# 6 140
  • Мнения: 2 987
Сериозно, в САЩ икономическата криза няма нищо общо с Ковид? Байден е президент от девет месеца и дотук нищо кой знае какво икономическо не е свършил. Даже стимулите, за които много се оплакват, бяха наполовина приети при предишния президент.

# 6 141
  • Мнения: 6 613
Скрит текст:
Яна е права, проблемът въобще не е местен. От миналата година, първи локдаун, Суецки канал, кризата в китайските пристанища със заболелите от Ковид - объркани транспортни линии, американски пристанища затрупани с празни контейнери, кораби стоящи на рейд. Само за сравнение - от Китай до Калифорния преди Ковид
, 20" контейнер беше от порядъка на $2-3К. Преди месец офертите бяха за 10К, сега са по-високи.
А за САЩ и преди 10 години не достигаха 33К шофьора.

Бе не знам, ама когато някой бърка 20' с 20", аз и за останалото, което е казал му нямам много вяра...

# 6 142
  • Мнения: 9 159
Полицай леко ритна по лицето задържан чернокож със закопчани на гърба ръце. Полицаят казва,че е станало случайно,докато искал да стъпи на рамото на задържания. БМЛ защо спят?Yum
https://www.youtube.com/watch?v=SDxEogD-SmM

# 6 143
  • Houston, TX
  • Мнения: 15 825
Скрит текст:
Яна е права, проблемът въобще не е местен. От миналата година, първи локдаун, Суецки канал, кризата в китайските пристанища със заболелите от Ковид - объркани транспортни линии, американски пристанища затрупани с празни контейнери, кораби стоящи на рейд. Само за сравнение - от Китай до Калифорния преди Ковид
, 20" контейнер беше от порядъка на $2-3К. Преди месец офертите бяха за 10К, сега са по-високи.
А за САЩ и преди 10 години не достигаха 33К шофьора.

Бе не знам, ама когато някой бърка 20' с 20", аз и за останалото, което е казал му нямам много вяра...
Някой спи като пише, вярно е.

# 6 144
  • Мнения: 18 359
Сериозно, в САЩ икономическата криза няма нищо общо с Ковид? Байден е президент от девет месеца и дотук нищо кой знае какво икономическо не е свършил. Даже стимулите, за които много се оплакват, бяха наполовина приети при предишния президент.

Това е много лош атестат за Байдън. Виждал съм премиери и министри за месец се разшетват радикално в икономическата сфера. Ако Байдън за 9 месеца нищо не е свършил вината е негова.

Икономическата криза естествено, че има нещо общо и с Ковид, но нали точно Байдън и поддръжниците, твърдяха разни глупости, как от май месец 70 процента ще са ваксинарани, а от средата на юни дори и да има вирус в Мексико или Канада, САЩ ще останат изолирани?
Е, това не стана. САЩ на Байдън не могат вече повече от половин година след обявената от него дата да ваксинират масово САЩ.
Предният президент има оправданието, че Ковида го завари неподготвен. Байдън имаше поне 8-9 месеца, през които Ковида вилня през времето на Тръмп и имаше времето да се подготви. Какво прави Байдън? - шушка се-

ОСвен това много от американците имат крайно погрешно мислене, че САЩ са изолирани, защото Океана пречи.
Подобно бе  и мисленето на Тръмп за имигрантите, с подобно мислене се показаха Неймар и разни други, които мислеха, че  Ковида няма да ги застигне в Бразилия. Ами не, Океана вече не е препятствие има кораби, самолети, дори ракети и хеликоптери....вируса си пътува, света е глобален - за добро или лошо (според мен - за лошо, но това е друга тема). Байдън и той си въобразява, че афганистанската вълна няма да стигне до него, ама криво си прави сметката.

# 6 145
  • Мнения: 3 277
Специално за корабите, които висят пред Калифорния, никое световно събитие не е отговорно.
Не е затварянията на Суецкия канал, или затварянето на пристанищата в Китай заради един заразен, не е глобалното затопляне - единствения проблем е липсата на организация в разтоварването им и извозването на контейнерите от пристанишата.
Дали е защото пристанищата не могат да открият топлата вода, и затова работят само на една смяна (май там профсъюзите са проблема), дали е защото заради ограниченията на емисиите няма достаъчно камиони, дали е защото хората получават достаъчно пари за да стоят в къщи, вместо да работят, факта си остава - корабите стоят неразтоварени със седмици.
И когато има криза в транспорта (която не е от вчера, още през пролетта съм виждал коментари за забавяне на разтоването на корабите), няколкомесечна отпуска на транспортния министър е меко казано неуместна.
Вярно е, че няма незаменими хора, но специално тази администрация става пословична с липсващи лидери - като почнем с “царицата на границата”, която не намери време да отиде до границата няколко месеца, и стигнем до секретаря на транспорта, който в най-голямата транспортна криза от десетилетия насам си стои в къщи и сменя памперси (което всъщност само подсилва стереотипите, май той е булката в семейството, защото всички медии наричат партньора му “съпруг”, и явно кариерата на “съпруга” е по-важна, щом Питър трябва да загърби държавата си, и да си стои в къщи?)
Всички се съмняваме, че наш Джо има някаква реална власт да взема решения , но знам че миналата седмица медиите тръбяха как се бил намесил, и придумал пристанищата да удължат работното си време.
Не разбрахме обаче защо той е трябвало да се намесва, и какво им е пречело те да се сетят да го направят, ако това е причината за забавянията?

# 6 146
  • Мнения: 18 359
Не се съмняваме, не се съмняваме.  Всички знаем, че той няма нинаква власт. Нима сте забравили онова куче, което изпонахапа половината Бял дом, а Байдън не предприе нищо?

# 6 147
  • Houston, TX
  • Мнения: 15 825
Специално за корабите, които висят пред Калифорния, никое световно събитие не е отговорно.
Не е затварянията на Суецкия канал, или затварянето на пристанищата в Китай заради един заразен, не е глобалното затопляне - единствения проблем е липсата на организация в разтоварването им и извозването на контейнерите от пристанишата.

Глупости на търкалета. Пристанищата винаги работят 24/7, иначе знаеш ли колко се плаща за престой на кораб?
Просто Ковид, заседналия кораб в Суец, затварянето на второто по големина пристанище в Китай заради Ковид, толкова объркаха графика, че розовите прогнози са за 2-3 години възстановяване.
Това от др страна не пречи цените да хвърчат нагоре ....и контейнерните линии да правят печалби до небесата

# 6 148
  • Мнения: 3 277
И аз винаги съм си мислел, че пристанищата работят 24/7, но защо тогава всички хвалеха наш Джо миналата седмица, че уговорил пристанището на Лос Анжелес да започнат да работят 24/7?


https://abcnews.go.com/Politics/wireStory/white-house-la-port-24 … -backlog-80551940

# 6 149
  • Мнения: 2 987
Пристанищата работят 24/7, но не всички товаро-разтоварителни операции се правят 24/7. Зависи от типа карго и от наличните персонал, техника, склад и прочие. Нощното разтоварване е по-високорисково и скъпо от дневното. Нямам представа какво означават писанията от миналите седмици, че Порт Ел Ей щял да работи вече денонощно, той ако досега е имал причини да не работи денонощно, те не са били от глезотия, а най-вероятно технологични. Но като погледне човек как се увеличават корабите на рейд там за последната година, това няма как да е свързано с работното време. Казват, че е свързано със забавено обработване (няма превоз, няма складов капацитет, няма контейнери) и рязко увеличен обем на вноса, което звучи много логично, според мен. Няма как да удължат кея или да увеличат площта на товарителницата и на складовете, все пак, не са магьосници. Освен ако технологичните проблеми не са били от финансово естество, тогава има на какво да ги уговорят.

Последна редакция: пн, 18 окт 2021, 20:06 от ianajar

Общи условия

Активация на акаунт