Какво повече НЯМА да купя - 18

  • 93 957
  • 754
  •   1
Отговори
# 525
  • Мнения: 454
Откакто купих в Лили разпечатан крем Нивеа, ги заобикалям. Отворих го вкъщи естествено, дори не съм предполагала, че някой тъпанар ще разпечата защитното фолио!

# 526
  • София
  • Мнения: 3 611
Откакто купих в Лили разпечатан крем Нивеа, ги заобикалям. Отворих го вкъщи естествено, дори не съм предполагала, че някой тъпанар ще разпечата защитното фолио!
А какво е виновен магазинът Лили, че има клиенти тъпанари? На всеки метър трябва да има охрана ли? Може да се провери кремчето дали е разпечатвано, а не да се хвърлят безпочвени обвинения.

# 527
  • Мнения: 3 750
Не е виновен магазинът, че има клиенти-тъпанари. Но пък е длъжен да се увери, че стоката, която предлага, не е компрометирана. Не е работа на клиента да следи за целостта на стоката. В негов интерес е, но не му е задължение.

# 528
  • Пловдив
  • Мнения: 13 567
Ами то и продавач-консултантите не са пъдари по принцип.

# 529
  • София
  • Мнения: 3 611
Не е виновен магазинът, че има клиенти-тъпанари. Но пък е длъжен да се увери, че стоката, която предлага, не е компрометирана. Не е работа на клиента да следи за целостта на стоката. В негов интерес е, но не му е задължение.
Ежедневно преглеждайки всеки един продукт? Несериозно е! 😏

# 530
  • Мнения: 3 750
Съвсем сериозно си е. Като му вземат пари като за ново, ще гледат, че и песен ще пеят. Задълженията на продавача отдавна не се изчерпват само с това да виси на касата и да прибира парите.
Щом могат да ми се лепят на гърба да не би случайно да открадна нещо или пък да не снимам /исках да проверя състава на един крем, съставките ми бяха непознати и снимах, за да ги проуча по-късно/, значи могат и да си преглеждат стоките.
Щото магазини много. Ако някъде ми пробутат разпечатан продукт, понеже съм имала неблагоразумието да не свърша работата на продавача, ще пазарувам от там, ама друг път, и хич не ми дреме магазинът ли е виновен или клиент-тъпанар.

# 531
  • София
  • Мнения: 8 593
Ако един магазин успява да намери начин да не продава стока с нарушена опаковка, значи следва и конкуренцията да може. Ако ли не, познайте от кой ще пазаруват клиентите. Как и защо не е работа на клиента, клиентът не определя цените - само ги плаща и съответно има очаквания. Клиентът не е длъжен да отговаря за поведението на другите клиенти, само за своето. Така че айде да не е моя работа да оглеждам всичко по 10 пъти, преди да купя от уж уважавана верига - соцът, когато от нямане се купуваше "каквото има" и "откъдето има" уж отмина, сега сме в 21-ви век. Който има затруднения, лесно може да смени сферата на дейност, мен ако питате.

# 532
  • София
  • Мнения: 3 188
Лили са като франчайз направо, има супер отвратителни магазини, има и такива в които с кеф ходя. Явно нямат практика да контролират по места.
Звъняла съм да се оплаквам, нищо не се случи, само Да, да с досада.

# 533
  • Мнения: 27 741
Моето мнение е, че и клиент, и магазин трябва да поглеждат какво купуват/продават. Именно заради клиенти-тъпанари (а понякога и такива продавачи има които си отсипват, пробват...). Не очаквам от продавача да оглежда ежедневно всяка една стока, особено в случаите в които е почти (напълно) невъзможно да се установи с поглед отварян ли е даден продукт или не. Не е излишно обаче и клиентът да е с повишено внимание. Не си представям как обикаля продавач и пробва дали всеки един артикул е отварян- особено ако външно по нищо това не си личи. Длъжни са да не слагат за продажба на редовна цена артикули за които знаят, че има проблем...

# 534
  • Мнения: 454
Откакто купих в Лили разпечатан крем Нивеа, ги заобикалям. Отворих го вкъщи естествено, дори не съм предполагала, че някой тъпанар ще разпечата защитното фолио!
А какво е виновен магазинът Лили, че има клиенти тъпанари? На всеки метър трябва да има охрана ли? Може да се провери кремчето дали е разпечатвано, а не да се хвърлят безпочвени обвинения.

Ти сериозно ли!!! Никога не бих развинтила капачката на продукт за да го проверя! Не всичи бурканчета имат защитни фолиа все пак. В магазините има камери, персонал, точно за това, да следи клиентите, не само да зарежда стока. Какво ще рече безпочвено обвинение! Що за пост!

# 535
  • Мнения: 105
И аз имам инцидент с Лили.....купих си крем на бабария със змийска отрова....платих си всичко на касата и на излизане писна врата.... задържаха ме като престъпник.... обърнаха ми чанта на опъки..... видяха и кутията ми за обяд и накрая се оказа,че момата не е махнала (незнам как се казва) лентата ... една дълга лента....имах кас.бел.дори не се извиха....аз бях вир вода....и събрахме целия маг.оттогава гледам да ходя рядко

# 536
  • Мнения: 10 443
Това е ужасно. Бих им извихрила един як скандал, че да ме помнят.

# 537
  • Мнения: 27 741
Това наистина е ужасно и недопустимо! Едно е да те помолят сам да им покажеш (друг е въпросът дали им е в правомощията да го правят; съответно, можеш да се съгласиш или да откажеш- тогава вероятно викат друг човек- охрана и др.), друго е да ти пипат нещата! За липсата поне на извинение след този цирк даже думи нямам... Close

# 538
  • Мнения: 105
Това е ужасно. Бих им извихрила един як скандал, че да ме помнят.
.     От срам гледах да се махна по бързо...аз съм от Габрово и повечето хора се познаваме.....да не бера срам можеха пред всички сеерджий да кажат едно грешката е наша.... извинявайте...

# 539
  • Мнения: 10 443
Точно, защото се познавате - като се изнижеш с наведена глава, всички ще мислят, че си виновна.

Общи условия

Активация на акаунт