Никога повече Philips

  • 5 853
  • 27
  •   1
Отговори
# 15
  • ВАРНА
  • Мнения: 3 995
И аз нямам оплаквания от уреди на Филипс, но абсолютно същото ни се случи с телевизор на Sony - развали се 3 дни след изтичане на гаранцията и оферираната цена за ремонт беше съпоставима с цена на телевизор от малко по-нисък клас.

Аз имам горчив опит с 48 инчов ЛЕД отпадък Сони от декември 2016 г.  производство -  никъде не искат да го оправят вече цяла година...няма картина - само звук....единствената констатация от 4-те сервиза в окръга е...не е проблема в лед подсветката...."дъното" си е отишъл.....
- все още не мога да се примиря и търся истински майстор на лед сони телевизори  и продължавам да се надявам че може да излезе нещо от него....ама никой не ми дава надежди.

# 16
  • Mediterraneo
  • Мнения: 42 692
Много обичам такива генерални обобщения на базата на горчив опит с едно- единствено нещо на марката.
Първият ни телевизор като семейство беше Филипс. От онези дебелите. Над 15 години го ползвахме и накрая го подарихме, работещ! Сега пак имаме от 3 години на същата марка. Машинки за бръснене пък ММ е ползвал 2 за последните 25 години, и двете на тази марка, едната я подарихме работеща, другата я ползва( още е нова, на 2-3 години). Така че, обобщенията са безсмислени.

# 17
  • Мнения: 51 739
Зависи. Аз писах, че не харесвам ТЕЛЕВИЗОРИ Филипс не защото се развалят (това не може да се констатира от един уред, права си), а защото този, който знам, имаше много скапано меню и организация на настройките. Това вече си личи и от  един телевизор.

# 18
  • Mediterraneo
  • Мнения: 42 692
Постът ми беше насочен към заглавието на темата.

# 19
  • ВАРНА
  • Мнения: 3 995
И в друго теми защитаваш бясно марки с примери на техника отпреди 20 години.
 За пореден  път ще ти напиша че няма нищо общо предишната техника отпреди 20 години с днешните съвременни отпадъци!    
 Колкото по смарт е...толкова по-бързо умира.

 А машинките на Филипс за бръснене са от Полша повечето и там им е златната среда.
 Едно малките техники - тримери за бръснене и фотоепилатори - където са царе Филипс.

# 20
  • Mediterraneo
  • Мнения: 42 692
Аз?! Какви марки защитавам, какви пет лева?! Хахаха.

# 21
  • София
  • Мнения: 3 370
Генералното заключение "нищо повече от тази марка",защото не ми се дава не малка сума пари за уред и да гадая дали ще се развали след гаранцията или не.При наличието на други утвърдени марки ще се възържа от тази.
Не ,че нямам техника на Филипс,но тя е стара и все още работи.Но нови няма да купувам.

# 22
  • Мнения: 703
Аз имам сешоар и ютия на марката, и двете на много години, и от двете - много доволна.

# 23
  • Мнения: 262
Имам 4 телевизора ,различни модели на philips,най стария е на 12 години ,другите са по нови ,но не съм имала проблеми

# 24
  • София
  • Мнения: 2 396
Малко са ми комични генералните заключения, че даже и тема посветена на тях. Нямам телевизор Филипс, за мен топ производителите на конкретно телевизори са други, но съм пълна с уреди на Филипс - кухненски, разни сешоари, фотоепилатор,  уред за гладене  на пара и още и още. За мен в уредите за лична грижа нямат равни.

# 25
  • Мнения: 9 803
Дребна техника Филипс имам и съм доволна. Епилатор и сешоар - почти на 20 години, купувани в България. Но мисля, че колкото по-достъпна става техниката през годините, съвсем очаквано качеството пада.

# 26
  • Мнения: 4 787
Имаме телевизори Филипс на 30, 25, 20, 15, 10 и почти 7 последният, всичките работещи и в момента, но винаги купуваме от по-високите серии. Имам един спечелен миналата година от томбола, ниска серия е и на него не възлагам много живот, честно.
Имам дребни домакински уреди, купувани 91-93 година, от последните правени в Холандия, които и до ден днешен, освен че работят, пластмасата им е снежно бяла. Сравнявам с други дребни машинки, купувани много години след Филипсите, държа ги на същия рафт и които външно се разпрашават вече от просто излагане на слънце през прозореца.

Последна редакция: пн, 07 дек 2020, 00:13 от evhen

# 27
  • Мнения: 19
Здравейте, много моля някой има ли гаранционна карта която може да ми даде да си я копирам или нещо такова. Проблема е че нашите си купиха тел Philips 32PHS6605/12 но са изхвърлили гаранционият лист който е в кашона заедно с него. Телевизора не може да хване телевизия с антена и искам да го върна в кауфланд за ремонт по гаранция, но те не ми го приемат без този лист. иначе си имаме касовият бон. Предполагам че това е няакава универсална гаранция/лист за всички модели. Затова много моля ако някой има такава да ми пише на Viber, whats up или да ми се обади 088415655 или тук, но честно тук не влизам много и е по-добре на телефона да се свържем. Благодаря много предварително!

Общи условия

Активация на акаунт