Частни училища-информативно-дискусионна тема 44 - Коледна!

  • 53 796
  • 757
  •   1
Отговори
# 105
  • Пловдив/София
  • Мнения: 2 847
Аз не мога да помогна особено, защото бяхме на пробен ден извън кампанията - тогава не държаха на английския и още прохождаха, спорвд мен вече не е същото.
От наблюденията ми- гледаха фина моторика, спазване на правила и дисциплина, концентрация и английски дори да не беше задължителен, щеше да му е трудно с нивото на останалите.
По телефона ще получите най-точна съвременба информация.
Личните ми наблюдения са, че е сред академичните училища и пасва на деца, които с желание си учат, на другите ще им е трудно. Не мога да сравня със СС, там нямам наблюдения и познати деца.

# 106
  • София
  • Мнения: 7 379
Защо е необходимо въобще в тази тема постоянно да се прави сравнение със Света София и то от родители, които нямат деца в Света София?

# 107
  • София
  • Мнения: 762
Защо е необходимо въобще в тази тема постоянно да се прави сравнение със Света София и то от родители, които нямат деца в Света София?

Вероятно по същата причина, поради която се изтъква опитът в "Света София" на учители, привлечени в новосъздадените училища (това по коментари на родители, чиито деца кандидатстваха в Иззи). Съжалявам за хапливия коментар, но и на мен взе да ми прави кофти впечатление.

Последна редакция: пн, 11 яну 2021, 11:01 от Dandelion

# 108
  • София
  • Мнения: 62 595
Всичко това е комплимент за СС, вече се е превърнало в еталон.

# 109
  • Мнения: 6 393
Щеше да е, ако нямаше вечното сравнение с леко негативен оттенък колко стресиращо е в СС, а колко различно е в новото.
А всъщност на хора с опит това само показва комплекс и опит за надскачане.  
А аз дори прилагателните "сериозно" и "академично" училище(казано в положително рекламен смисъл) бих поставила под съмнение, докато не видим поне някакъв комплексен резултат на цял випуск, а не индивидуални медали, извоювани на база занимания в академия "Николо Тесла" и подобни школи.

П.П. С лека усмивчица Wink чакам да им видя учителя по състезателна математика.

Последна редакция: пн, 11 яну 2021, 10:31 от Fancy

# 110
  • София
  • Мнения: 62 595
Ако някой родител се притеснява, че детето му ще бъде стресирано, изобщо да не тръгва да кандидатства в определени училища, защото още от началото тръгва с негативна нагласа за стрес. Това, което за едни родители е стресиране на децата, за други родители е нормално учене. Подходящо училище има за всяко дете според неговите способности и философията на родителите.

# 111
  • София
  • Мнения: 7 379
Според мен "тест всяка седмица" съвсем не е равнозначно на стрес - личен опит с училището. Тези тестове определено са едно от многото положителни неща в СС.

Докато "без тест всяка седмица", комбинирано с желание за кандидатстване в училище с подбор след 7 клас, е равнозначно на двигател за пускане по пистата с частните школи още в 6 клас.

# 112
  • Мнения: 6 393
Тест всяка седмица е много допълнителна работа за всеки учител, от която биха се лишили с огромно удоволствие. Wink  Всяко нещо има двуяко значение и е хубаво да го оценяваме от всичките му страни.

А за децата това им е рутина, на която не обръщат особено внимание. Приели са го като част от процеса за проверка доколко е усвоен материала от предходната седмица. Така пропуските са ясни в рамките на седмица-две, а не накрая на срока. Когато преместих дъщеря ни след 1 клас, това беше едно от първите неща, които оцених като много положителни, в сравнение с предходното училище.
Когато изтъквате положителни страни на Иззи спрямо СС, това не е най-добрия пример. Ще бъда бяла и добра днес и ще ви подскажа единственото предимство. Иззи все още е миниатюрно училище и персоналното внимание и към деца, и към родители Wink все още е възможно.

Последна редакция: пн, 11 яну 2021, 11:48 от Fancy

# 113
  • Мнения: X
Персоналното внимание и към деца, и към родители е огромно предимство. Ако и учителите са добри децата учещи в такова училище са големи късметлии.

# 114
  • София
  • Мнения: 62 595
Така, но почти всеки малък иска да стане голям. А ако не иска да е голям и да направи икономия от мащаба, трябва таксите му да са съвсем космически. Индивидуалното внимание е скъпо удоволствие, то е като да си ушиеш костюм по поръчка.

# 115
  • София
  • Мнения: 7 379
Не мога да говоря от името на всички, но специално аз съм изключителна доволна от вниманието, което получаваме и аз, и децата ми в Света София. Класните ни ръководители са много отзивчиви и въобще всички в училището откликват - от медицинска сестра до зам. директор и директор. И не мисля, че детето ми не получава внимание. Повече от това, което получават като внимание, за мен би било нездравословно. В никакъв случай не смятам, че е добре да се научат някой да ги държи за ръка постоянно - а и не мисля, че и в Иззи постъпват така с децата. Тези деца трябва да се научат и на някаква самостоятелност.

Единственото, за което завиждам на Иззи, са по-малките класове. Аз просто не харесвам големи групи от хигиенна гледна точка - въздух в стаята, шум и т.н.. Но това съм си аз - ако може да са в класове от 12 деца ще съм най-щастлива. Много родители обаче предпочитат именно по-големи класове от по 18-20 деца заради контакта, разнообразието и т.н.

# 116
  • Мнения: 6 393
Аш, сега защо ме караш да се доизяснявам? Пак ще излезе, че съм заядлива. Емотикона след родители показва достатъчно иронията и за какво точно говоря.

Аз не страдам от липса на внимание към детето ми или мен. Напротив. При всеки разговор с учител ясно разбирам, че те могат в подробности да ми говорят, както за знанията на детето, така и за характеровите му особености. Но не си и позволявам да "атакувам" учителите за щяло и нещяло. И особено за излишни претеции. Уважавам личното пространство и ангажираност.
Ето за домашно през уикенда са писали текст като подготовка за PET и има оценка в дневника още днес сутринта. В часа са си чели произведенията и всеки има персонални забележки и съвети с какво да подобри писането си, за да има максимални точки на изпита и да вземе не B1, a B2. Wink

За малките класове 12 деца е ок, но за подрастващите не е. Личен опит. 18-19 е ок, ако и стаите са достатъчно просторни.

# 117
  • София
  • Мнения: 7 379
Аш, сега защо ме караш да се доизяснявам?
Е то не беше към теб - няма нужда от доизясняване Simple Smile.

Мнението ми е към родителите с фантазии за индивидуално внимание в етапа, когато не са наясно точно как си го представят. В смисъл - учител седи и държи ръката на детето докато пише или му обяснява някоя лесна задача 10 пъти, докато то се лигави и не иска да седне да си я напише само в тетрадката ли, не знам Thinking

# 118
  • Пловдив/София
  • Мнения: 2 847
Аз заради Рейни обясних, че не се наемам да коментирам СС.
Но за контролните зависи как се прави- ние навремето така научихме чуждия език- всеки понеделник в подготве имахме контролно. Оценявам го като много положителен похват, може други деца да са били стресирани, на мен ми беше ок и точно това ме мотивираше да уча здраво.
За класовете обаче няма кой да ме убеди, че 20+ е по-добре от 15. Фен съм на малките класове и училища, лудницата в големите ми идва в повече, но май децата се справят повечето.

# 119
  • София
  • Мнения: 16 357
То никой и не се опитва да те убеди, че 20+ е по-доре от 15. 16-18 е оптималният вариант за мен, не по-малко от 15 и не повече от 20. За гимназиален курс до към 26.

Общи условия

Активация на акаунт