Пазаруване от Amazon - тема №93

  • 64 056
  • 754
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 200
Не знам дали тук е мястото, но искам да попитам нещо - края на ноември изпратих обратно едни обувки до немския амазон на адрес ,посочен ми от тях, като изрично уточних, че ще връщам от България. Върнах ги чрез Български пощи не само с проследяване, но и с предимство. И проследяването се изчерпва само в границите на България. Оттам насетне нищо. Опитах се да намеря пратката в немския DHL, но не намират такъв номер. Имате ли някакви идеи какво мога да направя и къде изобщо ще я търся. Рекламацията до Български пощи ми е краен вариант, защото е малко надежда всяка оставете. Не знам каква сума покриват изобщо.

# 61
  • гр. София
  • Мнения: 4 807
Desem, за тези помпи нещо допълнително плаща ли - митница, ДДС... гледам, че продавача е китайче?
Марципан,  а Амазон генерираха ли ти етикет в профила ти?

# 62
  • София
  • Мнения: 8 311
Китайски са, но са си като стандартна доставка. До Германия ги пусках

# 63
  • Варна
  • Мнения: 306
Здравейте , имам един въпрос - от няколко дни се опитвам да се свържа с Английския амазон.
Писах мейл на този адрес : cs-reply@amazon.co.uk , но вече трети ден никакъв отговор.
Актуален ли е все още за кореспонденция този адрес или вече само в чата мога да пиша?
Благодаря предварително!

# 64
  • Мнения: 3 154
Здравейте , имам един въпрос - от няколко дни се опитвам да се свържа с Английския амазон.
Писах мейл на този адрес : cs-reply@amazon.co.uk , но вече трети ден никакъв отговор.
Актуален ли е все още за кореспонденция този адрес или вече само в чата мога да пиша?
Благодаря предварително!
Това изкарва Гугъл:
Цитат
How do I email Amazon UK?
Amazon no longer has a support e-mail address, so there is no way to contact Amazon UK via email.

бтв. И аз търсих мейл преди седмица и накрая им писах в чата - разбрахме се.

# 65
  • Варна
  • Мнения: 306
Здравейте , имам един въпрос - от няколко дни се опитвам да се свържа с Английския амазон.
Писах мейл на този адрес : cs-reply@amazon.co.uk , но вече трети ден никакъв отговор.
Актуален ли е все още за кореспонденция този адрес или вече само в чата мога да пиша?
Благодаря предварително!
Това изкарва Гугъл:
Цитат
How do I email Amazon UK?
Amazon no longer has a support e-mail address, so there is no way to contact Amazon UK via email.

бтв. И аз търсих мейл преди седмица и накрая им писах в чата - разбрахме се.
Много благодаря!

# 66
  • Sofia
  • Мнения: 4 737
Същите помпи за вода има в ebay за по- малко пари. Скоро поръчвах втората за приятелка на приятелка.

Марципан, пробва ли с някоя търсачките, 17track или подобна?

# 67
  • София
  • Мнения: 440
И аз да питам за допълнителните кодове - кога ги изпращат? Вие как ги предоставихте на превозвача (аз използвам Габиели)? Очаквам мобилен телефон от склада и в имейла с потвърждение за изпращане са ми писали, че ще ми изпратят еднократна парола.

# 68
  • София
  • Мнения: 8 311
Shantal, като във вица за морковенената торта: Много е гадна, нали?
Благодаря за инфото, но не пазарувам от там.
Цената не подведе,  очаквах да е по-добра от старата. Ще я подаря, не по повод празниците, като я гледам, се ядосвам , голямо дърво.

# 69
  • Мнения: 200
Да, генерираха ми етикет. Когато стартирах връщането, имаше опция да посоча от кой адрес връщам и аз посочих българския. Успях и аз вече не знам как в някакъв руски сайт да намеря, че на 12.12 е доставена в някакъв логистичен център. Писах на Амазон, снимах касовата бележка, както и скрийншот на движението на пратката. Отговориха ми, че ми възстановяват пощенските в размер на 17 евро сега, а стойността на пратката, когато я получат. Само да отбележа, че доставката беше до адреса на превозвача. Изобщо не бяха длъжни да ми възстановяват пощенските. Вярно, че пазарувам много години от тях, но ме притеснява да не ме вкарат в някакъв списък с проблемни клиенти. Дано да нямам повече такива ситуации. Такова отношение каквото срещам при Амазон, българските търговци не могат да го достигнат и след 59 години. Сори за лиричното отклонение

# 70
  • Мнения: 4 840
Всички ли винаги четете и-мейлите от Амазон.... Flushed толкова много спамове получавам, че вече рядко отварям пощата си. Особено пък мейли от чуждестранни търговци въобще не чета. Виждам, че нещо е получено, но следя в профила си в съответния сайт докъде е стигнала пратката.... Някакси нямам нерви да чета и отварям всичко. Да не кажа обикновено трия, като се съберат повече. Значи хич и няма да разбера, ако пратят някакъв код. Flushed

И сега леко да помрънкам, че за 2 от подаръците пише, че ще пристигнат в събота в склада на превозвача, а неговия последен камион за БГ пътува в петък.... Ех, яд ме е, ама здраве да е. Надявах се поне за НГ да дойде, ама нямат курс и най-вероятно ще е януари.

# 71
  • София
  • Мнения: 3 180
Марципан проследяват се пратките на страницата на Дойче пост. Сега ми е трудно да ти намеря линка, но ако не го откриваш, ще помогна.

# 72
  • Мнения: 4 841
Аз винаги хвърлям по едно око на мейлите. Понякога, макар много рядко, изпращат и кодове за намаление. Обикновено с прайм. Поне аз два пъти получих такъв мейл.
Аз сигурно вече съм им в черния списък. Само веднъж съм връщала, но си имаха дефект обувките. Два пъти съм им писала за проблем с уред и нарушена опаковка на подарък. Подаръкът (детска играчка) беше опакована освен в нейната си кутия и в амазонски кашон. Кашонът беше ок, но кутията смачкана. А уреда беше от виповете и ми върнаха цялата сума неочаквано за мен. Просто попитах къде мога да използвам гаранцията на уреда за България. Не съм се уливала, но знае ли човек кога в кой списък ще влезе Stuck Out Tongue Winking Eye

# 73
  • Мнения: 5 321
Аз сигурно вече съм им в черния списък.
Няма такъв списък. Когато решат, че някой злоупотребява, този някой получава „честитка“ под формата на блокиран акаунт. И нов акаунт да направи, пак го блокират. Толкова за прословутия черен списък.

# 74
  • Мнения: 1 288
Чудя се за какви списъци говорите. Те са си го написали , дрехи и обувки се връщат безплатно от датата на получаване в едномесечен срок. Стоки от склада са също с един месец срок за връщане , без въпроси и причини.
Дефектни  стоки ,и стоки в гаранция , също.  Дори и да се попълва причината във формата за връщане ,то си е за тяхна информация. Дори в  България вече можеш да върнеш стока закупена онлайн в рамките на две седмици.

Общи условия

Активация на акаунт