Отговори
# 15
  • Мнения: 14 962
Веси, толкова абсурдна ситуация - да им платиш за недоставен колет! Не е истина направо.
Ето виж на този линк как да подадеш рекламация
https://www.speedy.bg/bg/opinions
Действително, грешката е на французите, така че не пречи и дъщеря ти да подаде жалба на партньорската фирма.

# 16
  • Мнения: 1 400
Благодаря на всички.Подадох рекламация от линка на Uncommon.Обадих се в агенцеята за защита на потребителя ,но те ми казаха ,че е по добре директно да пратя жалба до Комисията за регулиране на съобщенията ,защото те всъщност ще трябва да я препращат.Довечера ще ида да си взема колета да видя дали всичко е наред с външният му вид,то че продуктите вътре едва ли стават за нещо.Жалкото е ,че детето ми остана без Коледен подарък.Пак ще и пратя колет ,но никога със Спиди.

# 17
  • Мнения: 13 516
Вероятно в документацията на пратката ще пише, че е отказан или получателя не отговаря. Реално нищо няма да постигнете с оплакванията.  
Да звъните по телефона също няма смисъл - какво точно може да направи операторката там засипана от оплакващи се и истерични хора.
Подайте сигнал на съответния отдел в Спиди /мейла им го има в офисите на хартиите по стените/. Дъщеря ви да подаде оплакване от другата страна.
Единственото, което ЕВЕНТУАЛНО можете да постигнете е да ви върнат парите за пратката, която се е разходила т.е. това което сте платили на куриера. Друго няма да се случи.

Жалко за развалената коледна изненада и "целувка от мама" Sad

# 18
  • Мнения: 1 400
Да вече подадох и чакам отговор ,но предполагам ще е след празниците.

# 19
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 8 672
За пратки в чужбина ползвам само Български пощи. Вече 11 години пазарувам усилено от най-различни сайтове и досега нямам изгубена пратка - говоря пак за БГ пощи. Знам, че е до клон, аз съм ползвала различни.

Относно Спиди - пълни мизерници. Подайте жалби, където се сетите, включително и във Франция, дано има резултат.

# 20
  • София
  • Мнения: 600
Аз вече подадох жалба в КЗП.
Сега виждам темата, съотв.ще подам рекламация и на посочения директен линк.
Чудя се дали да препратя жалбата и към Комисия за регул.на съобщенията, или КЗП ще я пренасочат,  след като вече съм я подала до тях?

Конкр.казус е с голямо забавяне на Спиди в рамките на страната-при посочено време за доставка 2 дни от изпращача (16-18 декември), и пристигане на пратката ми на съответната дата в София (16.12.), от Спиди ще ми я доставят на адрес не до 2 дни, а след близо половин месец !!!???!!! на 29.12. "поради голяма натовареност и надхвърлен капацитет за обработване и разнос на пратки".
Казах им, че аз ще си я взема, като не могат те да ми я донесат, само да ми кажат къде точно в София ми е пратката. Неее, не можело така. Пратките били пломбирани в склад, не можеш да си я вземеш от там, не може да се насочи към офис...Можеш само да чакаш...

За коледни подаръци за детето ставаше дума, иначе сигурно нямаше да съм чак толкова ядосана...

# 21
  • Мнения: 1 400
На мен ми КЗП ми казаха ,че пренасочва ли жалбите към Комисията за регулиране на съобщенията.

# 22
  • Мнения: 1 230
Имах проблем с другата фирма точно сега по празниците. Поръчвам си нещо от онлайн магазин Х, откъдето ме уверяват, че щом ще платя 12 лв експресна доставка, ще пристигне със сигурност след 2 дни. Е да ама не. Следях постоянно движението на пратката и в един момент просто заби в някакъв офис. С триста зора се свързах с фирмата доставчик, откъдето ми казаха че няма да стане на деня, може би на другия ден или след 2 дни, не се знае. Добавиха, че не таксуват за експресни доставки е момента, тъй като са претоварени. Свързах се с куриера за нашия район, който просто ми каза "не знам" и това беше. Предложих да отида на крака да си взема нещото от където и да се на намира склада из София- не можело. В крайна сметка си получих пратката с 3 дни закъснение и на всичкото отгоре трябваше да платя все пак за "експресното" доставяне. Повторих на куриера 5 пъти, че 12 лв от посочената сума си е тяхната експресна доставка, която два пъти ме уверяваха че няма да трябва да плащам. Заяви ми, че щом съм поръчала с експресна доставка значи трябва да си я платя. Погледнах го тъпо и го питах защо да я плащам, като не съм получила пратката на "експресната" дата. Както и да е, платих си като поп защото на глава не може да се излезе.

# 23
  • Мнения: 859
Бясна съм! След повече от 20 дни чакане за моята пратка, фирмата, от която купих ми пише мейл, че са получили ОТКАЗАНА от мен пратка (?!).

А аз не съм получила от Спиди известие, че е в офиса, за да я взема. Дори и да съм пропуснала смс, което е възможно, въпреки че съм почти сигурна, че не съм, то щяха да звъннат на втория-третия ден...

Какво се случва там????

# 24
  • Наблизо
  • Мнения: 8 543
Ние получаваме колети със Спиди,но винаги ги пращаме до пункт.В България не знаят как се прави,но ние си намираме адреса на пакунгстациона ,който ни е удобен и го слагаме.Като излезе от България колета,можеш да си потвърдиш пункта за вземане.И аз имам много лош опит с куриери и това да чакам нещо си не го правя ,освен при фосмажорни обстоятелства.

# 25
  • Мнения: 859
Последно по моя случай се оказа, че аз не съм била написала пълния си телефон... А как тогава е приета поръчка с непълни данни и защо не са реагирали навреме от сайта идея нямам.

Не ми се е случвало досега при допусната грешка формулярът ми да бъде приет.

Поръчката била върната вече и трябвало нова да правя.

# 26
  • соросоиден либераст и умнокрасива евроатлантическа подлога
  • Мнения: 13 650
Аз да кажа ли и моя случай, пресен- пресен.
Онзи ден поръчвам книга, да ми бъде доставена до адреса по Еконт и ти да видиш днес пристигна, аз я очаквах около февруари да дойде

# 27
  • sofia
  • Мнения: 9 284
Когато е непълен телефона, обичайно звънят на подателя и питат какво да правят с пратката. И с Еконт, и със Спиди ми се е случвало. Но като цяло е рядкост, защото още при попълването ел. системата сигнализира и не дава да завършиш товарителницата. По-скоро грешно въведен телефонен номер е било.
Поръчка направена на 28 ми беше доставена днес до адрес с Еконт. Артикулът е 130 кг.

# 28
  • Мнения: 397
спиди винаги ми изпращат съобщение по вайбър

# 29
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 8 672
Не изпращат винаги, особено когато са натоварени.

Общи условия

Активация на акаунт