От Германия до България – превоз и закупуване на поръчките ни – 1

  • 54 698
  • 737
  •   1
Отговори
# 705
  • София
  • Мнения: 762
Преди 3-4 седмици имаха само шоколадов портокал - млечен и тъмен, а миналата седмица - млечен шоколадов портокал (тъмният се свършил) и Селебрейшън (червените кутии).

# 706
  • София
  • Мнения: 3 180
52 x 42 x 40.5 cm; 8.8 Kilograms

Трябва да транспортирам пратка с такива размери. Кой превозвач няма да ми го таксува на обемно тегло? Ако може и да има офис във Варна, че да не я претранспортирам би било прекрасно.
За интернет поръчка ли става въпрос, или за личан багаж?
Виж Габиели. При тях обемното се изчислява за пратка, с един размер по-голям от 69 см. По дадените размери си за таксуване на килограм. Проблемът е, че ако е поръчка от Амазон, не е много сигурно колко голям кашон ще сложат. Ако има някакъв проблем, мисля, че лесно ще се разберете.

# 707
  • Мнения: 2 643
[
 За интернет поръчка ли става въпрос, или за личан багаж?
Виж Габиели. При тях обемното се изчислява за пратка, с един размер по-голям от 69 см. По дадените размери си за таксуване на килограм. Проблемът е, че ако е поръчка от Амазон, не е много сигурно колко голям кашон ще сложат. Ако има някакъв проблем, мисля, че лесно ще се разберете.

Благодаря, не се бях замислила, че могат да сложат пратката в огромен кашон.
Да, он лайн поръчка. ДАли мога да им пиша, да извадят кашона от кашона?

# 708
  • София
  • Мнения: 3 180
Не ми се е случвало, но съм чела за такава добра развръзка точно с Габиели. Скоро някой беше писал..мисля chockolina. Отзивчиви са. Ако искаш им звънни и ги разпитай, преди да поръчаш..или им пиши. Така ще имаш писмен отговор, за да си по-спокойна.

# 709
  • Мнения: 2 007
Аз имах точно такава развръзка. Бях поръчала нещо като услуга за един възрастен човек. Няма и кг. а размерите не предполагаха кашона в който я изпратиха. От Габиели се съгласиха да я преопаковат Simple Smile
Обадете им се в Германия

# 710
  • Варна
  • Мнения: 1 950
Поръчах си нещо до офис на Габиели в Германия. Регистрирах си пратката, но днес получих имейл, че единият от артикулите ще дойде по-късно. Знаете ли какво да направя в случая? Да регистрирам ли въпросния артикул допълнително?

# 711
  • София
  • Мнения: 3 180
Регистрирай го когато го изпратят, за да имаш проследяващия номер. Ако пропуснеш, Габиели ще го регистрират. Не е проблем.

# 712
  • Мнения: 16 876
Аз от Германия никога не регистрирам пратки.

Да кажа за Ггбг  - отразиха ми в профила макс до няколко часа от получаването на пратките ми. До тук добре. Курсът трябва да тръгне в неделя. Да видим нататък как ще е.

# 713
  • Мнения: 155
Досега винаги съм била доволна от Габиели, но днес ме изненадаха неприятно и ме поставиха в идеална позиция да съм прецакана без да мога да си търся правата. Отивам да взема пратки от офиса във Варна и се оказва, че точно таблета, който беше пръв във офиса в Германия го няма, въпреки че съм получила уведомление да си го взема. На профила ми пише, че е пристигнал във Варна, но ми казват да чакам следващия курс и ме убеждават многократно, че нямало как пратка, която тежи 800 г да бъдело таблет (?!). Аз казах, че друго не съм поръчвала, така че няма какво да е, но се съгласих да изчакам до следващия курс, да не би да не са го докарали. Малко след като вече вървях към къщи почвам да проверявам пак на телефона профилите си в Амазон и Габиели и установявам, че са ми отбелязали липсващата пратка (която е именно таблета, сверих номера за проследяване) като получена. Имаше предишна пратка, която те не бяха регистрирали, че е напуснала Пловдив, за нея се обяснявахме, че е получена, но тя продължава да не е отбелязана така. Звънях им по телефона, но вместо да ми кажат, че ще оправят информацията от профила, ми казаха, че били предали на колегите да гледат камерата... Писах им съобщение и във Фейсбук, поне да го има черно на бяло, но съм бясна. Сега ако се окаже че таблета е изчезнал, аз явно съм се подписала, че съм го получила и няма какво да се оплаквам. Толкова години ги ползвам и всичко е било коректно, направо не мога да повярвам че съм в такава малоумна ситуация Rage Rage

# 714
  • софия
  • Мнения: 25 826
Амииии, надявам се ситуацията да се разреши положително, но не е като да е за първи път подобно поведение на Габиели.
Многократно съм писала, минавайки през почти всички превозвачи, че всички са мега точни до момента, в който се появи проблем. Тогава се разбира кой какъв е.

# 715
  • Мнения: 6 937
PPS, много неприятно, стискам палци за скорошна положителна развръзка, пиши какво е станало.

Ползвам Габиели от 3-4 години, имала съм проблем с тях един едниствен път и беше разрешен сравнително бързо.

# 716
  • Мнения: 548
Но нали не сте се подписвали за получена пратка? Сигурно има някакво решение да си потърсите правата. Успех!

# 717
  • Мнения: 1 028
Здравейте, някой има ли информация сега покрай празниците как ще работи офисът на ГГБГ в Германия? Искам да поръчам нещо, но не знам дали ще има кой да го приеме там. Не ме интересува кога ще пристигне в България, не са ми спешни само дали ще има кой да приеме пратката.

# 718
  • Мнения: 177
Здравейте, потърсих, но темата е огромна и не успях да открия отговор на въпроса си.
За име и фамилия в амазон не ми приема цифрите от ИД номера. За първи път поръчвам и се ориентирах само това не успявам да го добавя.
Прилагам снимка.

# 719
  • София
  • Мнения: 3 180
В полето за име напишете Paketservice и името ви, а ID номера го вмъкнете на реда с адреса щом не го приема с името.

Общи условия

Активация на акаунт