Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как се свързва поръчката от уебсайта на търговеца с GGBG?
Как мога да получа пратка, ако тя пристигне без идентификация при GGBG?
Какво да правя, ако пакетът ми от GABIElI е върнат в България?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как се свързва поръчката от уебсайта на търговеца с GGBG?
За да установите връзка между поръчка от уебсайта на търговеца и GGBG, трябва да посочите адреса на GGBG в съответната държава като адрес за доставка, като включите вашия номер в системата на GGBG. Освен това, в профила си трябва да изберете дали искате да получите пратката на място в офис на GGBG или тя да бъде доставена с куриер. След това ще получавате имейли, когато пратката пристигне в офис на GGBG в съответната държава, когато е на път и когато е налична за получаване.
-
Как мога да получа пратка, ако тя пристигне без идентификация при GGBG?
-
Какво да правя, ако пакетът ми от GABIElI е върнат в България?
-
Как да се справя с проблема, ако пратката ми от Gabrielli не е пристигнала?
-
Как мога да направя плащане на поръчка от de Bijenkorf, ако не ми позволява да завърша плащането?