Шеф, мултиварка или както ние го наричаме КУКЪР - Тема 7

  • 61 145
  • 800
  •   3
Отговори
# 60
  • Мнения: 1 445
Йоана,имай предвид,че капака за печене на ИП заема също много място. Снимах ти и капака и купата. С ужас установих,че тези малки черни петна,които виждах по купата, ги има и по капака...На снимката купата е минала миялна, да не си помислиш,че ти я снимам след готвене Grin

Скрит текст:



Ако капакът седи върху поставката (както сигурно е редно) заема същото място като фраера.

# 61
  • Мнения: 98
За кой капак става въпрос? Доколкото си спомням от видеата, де гледах преди нова година, май Нинждата има два капака, единият обикновен и той не може да се маха, или не можеше да се маха тоя за пърженето... Като искаш другия капак, просто отваряш закотвения за тенджерата и го държиш отворен, а другия го затваряш върху тенджерата. Нещо такова беше.
А нинджата с отворен капак на ръст беше доста висока.
При ИП така ли е? Не ми се рови за видеа.

# 62
  • Мнения: 3 047
Аз също се отказах от Нинджата, съответно и от ИП (комбинирания с фраер), защото да не кажа, че почти винаги ги ползвам заедно. Чакането обезмисля, че едното ще стане бързо, ако трябва да се изчакват. Решила съм във времето да инвестирам в по хубав фраер , но не и в комбиниран уред

# 63
  • Мнения: 98
Защото искам еър фрайър, а нямам място за втори уред. Също така почти от самото начало има дефект, който ме дразни. Времето започва да тече доста преди да е вдигнала налягане.
А как разбирате, че времето почва да тече преди налягането? В смисъл, как знаете кога е вдигнала налягене?

# 64
  • Мнения: 2 566
На моят започва да излиза пара със свистене, около една минута, после спира и времето на програмата почва да тече.

# 65
  • Мнения: 4 032
Защото искам еър фрайър, а нямам място за втори уред. Също така почти от самото начало има дефект, който ме дразни. Времето започва да тече доста преди да е вдигнала налягане.
А как разбирате, че времето почва да тече преди налягането? В смисъл, как знаете кога е вдигнала налягене?

Разбирам по два начина. Чува се едно свистене точно преди да вдигне налягането. Също така в този момент капака се заключва и не може да се отвори. Пример - вчера готвих леща 30 Мин, като сложих вряла вода от каната. Не се загледах кога е вдигнала налягане. По принцип лещата я готвя за 15-17 Мин след вдигането на налягането. Като свърши кукъра сипах да ядем и се оказа хрупкаво. Явно е почнало да тече времето преди да вдигне налягането. Не е сериозен проблем, но е дразнещо да я следя всеки път за да рестартирам часовника.
Някой може ли да ми каже височината на нинджата с отворен капак? Искам да проверя дали ще се събира под шкафа ми на плота.

# 66
  • Мнения: 7
Ползвам мултикукър OLLA. Закупихме го март месец 2020г. директно от сайта на фирмата. Имаше 10 евро доставка. Доволни сме от продукта, общо взето готвим само на него. На 01.11.2020г. поръчах втори на моя роднина. До 31.03.2021г. доставка няма, отговор от фирмата няма, въпреки множество имейли до тях. Имам подаден сигнал до Европейския център за проблеми с такива доставки. И на тях не им отговарят. Според мен фирмата е фалирала. Не съветвам никого да поръчва от тях в момента .

# 67
  • Мнения: 98
Във френския, примерно, амазон, продават много неща и все още ги продават, и хората им дават високи оценки. На страницата си също продават, но хайде, там може и да има измама.
Но в Амазон измамата се разкрива бързо. Няма как да фалират, нещо има проблем друг във вашия случай.
В испанския амазон си продават тенджерата, има клиенти с коментари от последните дни
https://www.amazon.es/Cecotec-programable-Programable-Capacidad- … p;sr=1-3&th=1

# 68
  • Мнения: 7
Нямам представа каква им е връзката с Амазон, дали са стари наличности или нови. В момента имам поръчан мултикукър с допълнителни тенджери от официалния им сайт и вече пет месеца няма нито доставка, нито дори отговор на няколкото ми запитвания до тях. Фактът, че не отговарят и на ЕПЦ Испания е красноречив. Просто предупреждавам, вие си преценявате.

# 69
  • Мнения: 98
По телефона какво ви казаха? Имате ли номера на поръчката? Ако не знаете испански, помолете някой българин в Испания да се свърже с тях по телефона с номера и данните за поръчката и да пита.

# 70
  • Мнения: 7
На телефона отговаря записан отговор на испански и не ти дава възможност да се свържеш с оператор. Испански не зная, но говорят нещо за напрегната ситуация ( най-вероятно за короната) и тем подобни. Иначе имам издадена фактура. Най-дразнещото е, че дори не си правят труда да отговарят на някой на имейлите.

# 71
  • Мнения: 98
Аз бих ви посъветвала да се свържете с българи в Испания, има групи във фейсбук, да опишете накратко какво търсите и да помолите някой да се свърже оттам по телефона вместо вас. Като се намери човек, да му дадете номера на заявката и прочее на лични и той да се свърже и да прослуша съобщението, може да трябва да се натискат копчета, знам ли.
Аз най-често по всякакви въпроси се свързвам със страниците на съответните във фейсбук.
Гледам, кекотек са писали преди 57 минути там, намерете начин на испански или английски да им пишете във фейсбук на лични или директно на страницата им под някой от техните постове.
https://www.facebook.com/cecotechomeapps/

Последна редакция: чт, 01 апр 2021, 20:59 от kaily

# 72
  • Мнения: 7
Благодаря за съвета, но повече с тях няма да се занимавам. Чакам официалния отговор от Европейския потребителски център и ако няма развитие  ще подам сигнал в испанската прокуратура.

# 73
  • Мнения: 6 529
Купихме си мултикукър на Тефал. Някакви мнения?

# 74
  • Мнения: 2 119
Ние сме с Тефал херметик, също майка го имат, свекървата го имат, едната баба също. Доволни сме.

Последна редакция: нд, 11 апр 2021, 11:32 от Jаsmin

Общи условия

Активация на акаунт