Пазаруване от Amazon - тема №94

  • 60 573
  • 751
  •   1
Отговори
# 90
  • Мнения: 8 856
Аз предполагам, че има нова измама, защото днес получих това писмо:

Dear customer, .....(посочен имейл адрес, не имена)
We noticed that you paid the bill in the same time twice.
Amount: € 94
Reference: AZA600DT
it's easy: download the attached form and open it to update the
your refund information.

Има прикачен документ, който не съм отваряла.
Амазон никога няма да ми пишат, без да ми посочат името.
Освен това подателят е посочен като:
Amazon.com (info@t-online.com)
Внимавайте!

# 91
  • София
  • Мнения: 2 531
Здравейте!
Получих Крупс машинката, изглежда съвсем нова и неразопакована. Вътре имаше и лепенки.
Останах с впечатление, че върви с 30 капсули, но нямаше такива. Прилагам скрийншот - според вас трвбва ли да имам и 30 капсули и на кого да пиша, че не съм ги получила?

# 92
  • Мнения: 10 030
Трябва, даже бяха описани 4 вида

# 93
  • Мнения: 3 955
Става въпрос, че с тази машина могат да се консумират над 30 различни вида напитки Долче густо - "високо качествени на основата на кафе". Снимката е само информативна, с какви капсули може да се ползва машината.

Това е от описанието:
Enjoy over 30 high quality coffee based drinks. Choose between intense and large espresso, cappuccino, hot chocolate, tea and more

Последна редакция: пн, 08 фев 2021, 11:56 от GG_BG

# 94
  • Мнения: 944
Аз имам проблем с връщането към френския Амазон. Получих дефектен артикул, който искам да върна и те съответно ми пратиха етикет за връщане. Проблемът е че адреса за връщане е много странен и се боя да не стане някой фал с връщането.
Адреса, който те са ми посочили е:
Цитат
Amazon - Returns
Amazonská 4753/1
Sered, 92601
DE

Проблемът е, че за страна е посочено Германия (DE) , а самия адрес е в Словакия. И сега не знам къде да го пратя и какво да правя?
Писах им, но явно тия от customer service са наясно колкото мен и виждат това, което и аз виждам. Повтарят като папагали да го върна на адреса посочен на етикета?!?

Някой от вас връщал ли е на посочения адрес и къде точно е пратил пратката- в Словакия или Германия?

# 95
  • Мнения: 10 030
Тогава и аз съм се заблудила, не съм чела описанието надолу, но заглавието е подвеждащо.
Ще следя какво ще отговорят на потребителката.

# 96
  • Мнения: 6 458
Адреса, който те са ми посочили е:
Цитат
Amazon - Returns
Amazonská 4753/1
Sered, 92601
DE

Проблемът е, че за страна е посочено Германия (DE) , а самия адрес е в Словакия. И сега не знам къде да го пратя и какво да правя?
В този сайт https://www.wer-weiss-was.de/t/warum-verlegt-amazon-eine-slowaki … chland/9443156/12 пишат, че трябва да е Словакия. Пратили са до Словакия и всичко е било точно. В чата някакъв питал защо е грешно, но не му дали обяснение. Много странно, защото отдавна държавата е сгрешена.

# 97
  • София
  • Мнения: 2 531
Тогава и аз съм се заблудила, не съм чела описанието надолу, но заглавието е подвеждащо.
Ще следя какво ще отговорят на потребителката.
И аз мисля, че е подвеждащо.
Може ли да ми обясните къде точно се пише, че капсулите липсват?

# 98
  • София
  • Мнения: 4 499
Трябва, даже бяха описани 4 вида

По скриншота който сте качили не личи че машината идва с 30 капсули. А както по-горе ви бе написано, че може да консумирате 30 вида напитки. Защото иначе, къде ви е 15-те бара.... - дойдоха ли с машината?
Дайте текста с описанието да видим дали има написано нещо за капсули подарък.

Аз не виждам, нищо подвеждащо в текста. Освен ако не говорим, че някой е погледнал числото 30 и е решил , че трябва да има 30 капсули подарък....
Ето и на тази машина е същият надпис https://www.amazon.de/gp/product/B08HSJY2JT/ref=ppx_yo_dt_b_asin … amp;creative=6742  и не е подвеждащо, просто отдолу в описание си има какво е 30.... явно не сте го прочели

# 99
  • София
  • Мнения: 2 531
Трябва, даже бяха описани 4 вида

По скриншота който сте качили не личи че машината идва с 30 капсули. А както по-горе ви бе написано, че може да консумирате 30 вида напитки. Защото иначе, къде ви е 15-те бара.... - дойдоха ли с машината?
Дайте текста с описанието да видим дали има написано нещо за капсули подарък.

Аз не виждам, нищо подвеждащо в текста. Освен ако не говорим, че някой е погледнал числото 30 и е решил , че трябва да има 30 капсули подарък....
Ето и на тази машина е същият надпис https://www.amazon.de/gp/product/B08HSJY2JT/ref=ppx_yo_dt_b_asin … amp;creative=6742  и не е подвеждащо, просто отдолу в описание си има какво е 30.... явно не сте го прочели
Съгласих се!
Заблудила съм се.

# 100
  • Мнения: 944
Скрит текст:
Адреса, който те са ми посочили е:
Цитат
Amazon - Returns
Amazonská 4753/1
Sered, 92601
DE

Проблемът е, че за страна е посочено Германия (DE) , а самия адрес е в Словакия. И сега не знам къде да го пратя и какво да правя?
В този сайт https://www.wer-weiss-was.de/t/warum-verlegt-amazon-eine-slowaki … chland/9443156/12 пишат, че трябва да е Словакия. Пратили са до Словакия и всичко е било точно. В чата някакъв питал защо е грешно, но не му дали обяснение. Много странно, защото отдавна държавата е сгрешена.
Благодаря! Днес ще им го пращам в Словакия, дано не изникнат някакви проблеми, че си е доста обемен колет!

# 101
  • София
  • Мнения: 3 811
Намалени бройки от различни номера обувки Jomos.Много добро качество,мисля,че си отговарят мъжките ( скромен опит с един чифт)
https://www.amazon.de/s?k=Jomos&i=shoes&bbn=355006011&am … p;ref=sr_nr_p_6_1
Мъжът ми много ги харесва. Отговорят си на номера.

# 102
# 103
  • Мнения: 459
Здравейте,
рядко поръчвам от Амазон, и нямам много опит. Ще съм благодарна да разбера колко време се чака горе долу смяна на статуса на поръчка от френския сайт. Поръчката е направена на 31.01. - слушалки. Дава ми статус  order received. We will send you an email when we know the estimated delivery date. И вече осми ден е така. Писах плащане с дебитна карта, като първоначално обърках картите, но след това много бързо редактирах номера на картата. Възможно ли е това да е причината?

# 104
  • Мнения: 8 021
Обикновено този надпис излиза още на стъпката при плащане. При мен имаше дата за доставка, обаче се получи същото като при теб ( и аз смених картата). Поръчката ми е с този статус над 3 седмици. Уж щяха да ми пишат от отдела, който изпраща пратките, но естествено никой не се свърза с мен. Скоро ще деблокират сумата от моята банка, а си искам пратката.... Чакам и една директно пусната до България пратка, но пропадна в дън земя. Пратена е с Роял мейл без проследяване и закъснява с 10 дни от прогнозната дата.

Общи условия

Активация на акаунт