Енгин Акюрек в "Дъщерята на посланика". Нови и стари проекти – Тема 408

  • 46 934
  • 739
  •   1
Отговори
# 150
  • Пловдив
  • Мнения: 36 060


Добро утро момичета.
Вчера трейлър, днес снимки и озет.
Успешен петък на всички.

# 151
  • Мнения: 20 905
Добро утро,



Момичета, Hug

Здрав и спокоен ден.

# 152
  • Мнения: 10 806
Добро утро!

В очакване сме 👀👀👀

# 153
  • Пловдив
  • Мнения: 36 060


Според Бирсен, към проекта ни се включва нов актьор - Şafak Başkaya/Шафак Башкая.
В туитър пишат още, че вероятно ще е съпругът на Мави.



Роден в Истанбул през 1983 г. Участвал е в проекти като "Долината на вълците", "Клуб на губещите", "Великолепният век", "Махмут и Мерием", "Казвам се Гюлтепе", "Ти си моята Родина".
Завършил е актьорския отдел на университета Малтепе.

# 154
  • Мнения: 24 726


Радост за очите с Енгин и Туба!

Здравейте момичета Two Hearts
Хубав и успешен ден петък!
И както обичам да казвам - работете по-бързо, така и почивните дни ще дойдат по-бързо.
Навън си е истинска слънчева и топла пролет, дори гледам, че дрянът вече се е пожълтил, листенцата на люляката осезаемо зеленеят, а още няколко такива топли дни и белите цветчета на джанките ще се отворят /то нали съм в гората имам всякакви дървеса/.

Да ви кажа, трейлърът ми беше доста тревожен, да видим днес какво ще ни подскажат с озета. При всички случаи обаче предполагам, че ни чака тежка серия. Всъщност серии, защото борбата за Мелек започва отсега- насетне и ще продължи години наред... Докато Мелек не стане достатъчно голяма и да взима сама решенията за своя живот. Надявам се, че поне на финала ще видим едни щастливи баща и дъщеря заедно.

# 155
  • Пловдив
  • Мнения: 36 060


Новият разказ на Енгин се казва: Изгубени нощи

# 156
  • Мнения: 24 726


Новият разказ на Енгин се казва: Изгубени нощи
Направо бих добавила - безсънни.
Ох, направих една асоциация с реални събития...
И чакаме снимки и озет.

# 157
  • Мнения: 10 806


Новият разказ на Енгин се казва: Изгубени нощи
Направо бих добавила - безсънни.
Ох, направих една асоциация с реални събития...
И чакаме снимки и озет.


И аз, Марта 🙁.

# 158
  • Пловдив
  • Мнения: 36 060


https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=26236905412622 … =1514950665469546

Момичета, докато чакаме озет и снимки, заповядайте 58- анализ от Навид Шахзад.

Призраци от миналото
Навид Шахзад

Потокът от мнения относно промените в повествованието на „Дъщерята на посланика” варира от изключително критични до приветливи. „Дъщерята на посланика” започна като лирична сложна приказка за детска любов, неспособна да оцелее в човешките ограничения - както драматично, така и в реалния живот. Нещастното напускане на Неслихан, съчетано с навлизането на нови сценаристи, създава безпрецедентно раздвижване, което заплашва да застраши целия проект. Това, че сериалът продължи, до голяма степен се дължи на специалните усилия на продуцентските къщи NG Media и O3 Turkey Medya за ангажиране на много обичана нова женска звезда, както и на много уважавани свежи сценаристи, съчетани с херкулесовите усилия на останалия състав на ансамбъла и екипаж, който положи изключителни усилия да поддържа сериала. По-специално, заслуга трябва да има неизчерпаемата издръжливост на актьорите, водени от Енгин Акюрек и малката Берен Генчалп, които презаписаха цял епизод с продължителност над два часа, за толкова кратко време, само за четири дни при мразовито време. Ако не друго, комбинираният отговор на зрителите трябва да е израз на искрена признателност за професионализма, показан от всички.

За съжаление повечето зрители не осъзнават огромното количество емоционален, интелектуален, физически, логистичен и финансов труд, който се влага в заснемането на един епизод, да не говорим за цяла поредица, независимо от личните предпочитания. Следователно се очакваше, че ще има малко отдих за преодоляване на зараждащите се проблеми от историята с въвеждането на интересна нова допирателна в легендата за „Дъщерята на посланика”. За съжаление, предвиждането и повторното отгатване на посоката на сценария, включително предполагаемата промяна в характера на Санджар, само замърси въздуха, което затрудни аудиторията, която не коментира, да свикне с възможността свеж сюжет. За съжаление, ограничаване, изпреварване и второ отгатване на посоката на сценария, включително възприемана промяна в характера на Санджар, само обърква въздуха, което затруднява некомментиращите зрители да се аклиматизират до възможността за свеж/нов сюжет. С безпрецедентната масова промяна на водещата актриса, която се случва в средата на високо оценения сериал, не е нищо друго освен чудо, че поредицата е оцеляла чрез масивна инвестиция. В епизод 38 именно мистериозна непозната е спасена от Санджар, докато всъщност именно „непознатата“ е помогнала да вдъхне нов живот на кораба „Дъщерята на посланика”, заклещен сред ожесточена буря!

Проекти като"Дъщерята на посланика" с високи водещи актьори, които получават астрономически суми и огромни инвестиционни разходи, зависят до голяма степен от тях и остават на повърхността въз основа на рекламни приходи, а не на популярни коментари. Продуцентските компании поставят репутацията си на карта, както и огромните инвестиции, когато финансират един сериал. С почти 50% от бюджета, отделен за привличането на най-добрите актьори, което осигурява дълголетие, както и реклама, времевата линия/броят на епизодите може да се окаже финансов кошмар. Графикът на излъчването е друга ужасяваща статистика, която трябва да се планира и управлява като в мини битка с телевизионни канали. В условията на ожесточена конкуренция, която преследва всеки ефир, телевизионните компании са безпощадни да ограничат или отпаднат програми при първите признаци на спад в рекламата. Внимателно проследени в третия, шестия и тринадесетия епизод за по-нататъшно излъчване, драматичните серии са особено трудни за сценаристите. За разлика от САЩ, турските сериали очакват нов сценарий с продължителност над два часа и половина всяка седмица, който доста често се пренаписва с оглед на падането или покачването на рейтингите, обясняващи „изгарянето на „сценаристите“ на предишния екип на сценария и необходимостта от нов поглед към сюжетната линия след изхода на Неслихан Атагюл.

Фактът, че по-ранната част от поредицата се занимаваше със създаването на „легенда“, докато настоящият сценарий е по-малко митичен и все повече, породи много смесени отзиви. От практическа гледна точка, историята на първата любов на Санджар принадлежи на миналото, докато смъртта на Гедиз означава постоянно сбогуване на Санджар с фаза от живота му, която включваше най-скъпия му приятел и партньор. Наре ще продължи да хвърля сянка върху живота на Санджар дотолкова, доколкото ще повлияе на Мелек, докато и двамата могат/трябва да се примирят с неизбежността на нейното отсъствие. От целия багаж, който Санджар носи от предишния си живот, темата за два различни свята обещава да продължи с това, че Мави представлява „модерна“ професионална жена от кариерата, за разлика от традицията, обвързана със Санджар, вкоренена в живота, който прадедите му са изписали за него. Дали това ще стане толкова спорен въпрос, колкото беше между Санджар и Наре, ще трябва да изчакаме и да видим. Но трябва да разберем, че Санджар непрекъснато се развива - видимо в неговото далеч по-малко диктаторско поведение и положително смекчаване пред признанието му за вина.

Ароматът на меко втасали шоколадови суфлета, придружен от опияняващия аромат на прясно сварено кафе, затопля интериора на малкото кафене, тъй като Санджар помага на Maви да сервира захарно поръсения десерт с топинг от сметана. Това е странно време и място за срещи на двама души, които не са напълно сигурни в отношенията си помежду си, но и двамата с удоволствие се задоволяват с някаква сериозна комфортна храна! Изненадата на Санджар, когато видя, че „приличащата на принцеса“ Мави доказва своите кулинарни умения, и нежното закачане на Мави за образа на „мачо“, култивиран от Eфe, само подсилва факта, че хората не трябва да бъдат оценявани по външния си вид като неизменно, те са много повече от каквито изглеждат. Докато се гмуркат във въздушната сладост, тяхната непринудена другарщина явно гарантира, че Санджар се чувства напълно спокоен с младата жена, седнала срещу него, въпреки че я е срещнал съвсем наскоро. Сцената затвърждава убеждението, че човешките същества взаимодействат помежду си по мистериозни начини; тъй като понякога непознат изглежда твърде познат, докато хората, които познаваме през целия си живот, изведнъж стават непознати. Колко леко се чувства Санджар, се демонстрира от езика на тялото на Акюрек, като той се отпуска на стола си, облизва задната част на лъжицата си, усмихва се широко и дори се смее, дори намига, докато разказва подробности от детството си. Бързо реагирайки на критиките на Мави към мачо от мъжки пол, Санджар разказва за своето семейно наследство от името Ефе, как леко възпитаният му баща е противодействан от амбициозни мечти на майката и налагането на алфа мъжки образ на раменете му в ранна възраст.

В тези няколко мига е лесно да забравите притесненията и просто да се насладите на настоящето, тъй като състоянието на Мелек е оказало опустошително въздействие върху Санджар, вече обременен от собствената си скръб, както и да се наложи да носи отговорностите на собственото си семейство и бизнес. В хижата по-рано видяхме мъж много близо до точката на пречупване, тъй като той се обвиняваше, че не е бил достатъчно бдителен, за да види дълбоката тъга на Мелек. Мави беше тази, която го успокояваше и утешаваше като добре дошъл пролетен душ в горещ ден или свеж бриз, натоварен с аромата на диви цветя, носещ се в затворена стая. Нейните утешителни и внимателно подбрани думи помагат да се разхлаби задушаващото напрежение в гърдите на Санджар, което заплашва да го задави толкова, колкото и нежната ласка на лицето й след кръвния тест на Мелек го изненадва.

Епизод 41 развива четири истории едновременно, докато преследва непрекъснато бдителния Гювен Челеби, чакащ зад кулисите, за да се нахвърли като ястреб върху всяка слабост, проявена от Санджар. В безмилостното си преследване на мъжа, който е създал внучката му, Челеби е толкова безмилостен, колкото и отмъстителен. Наведен достатъчно ниско, за да се възползва от уязвимостта на собствената си внучка, Челеби изглежда обсебен от идеята да разруши връзката на Санджар с дъщеря му, причинявайки му повече болка, отколкото тай вече изпитва. Това, което смущава ума, обаче е липсата на професионална етика на Mюге по отношение на задължителната поверителност на лекар / пациент, която е не само основното право на пациента, но и канон на медицинската етика. Обсъждането на състоянието на Мелек дори с нейния дядо, който е толкова откровено враждебен към бащата на детето, поне мирише на идиотизъм, да не говорим за риска да бъде лишена от професията в най-лошия случай. Mюге е една от онези персонажи, за които сме много двусмислени. Въпреки че са съпричастни и грижовни, с повече от просто една слабост към брат си, тя и майка й сега остават непоклатими в разширените семейни задължения на Санджар. Санджар от своя страна е бил повече от истински приятел на проблемното семейство Ъшъклъ през цялото време, тъй като той се опита да защити Мюге, дори след като научи за нейната опасна и глупава връзка с Акън в миналото и пое отговорността за семейството на Гедиз след смъртта му. Това е черта на характера, която намираме за най-симпатична в Санджар, но такава, която лошо се обслужва от неблагоразумията на Мюге.

Докато Челеби планира да отнеме Мелек от баща й чрез законни или незаконни средства, той поставя шпиони на Санджар, записва разговори между себе си и разбитото сърце на момиченцето и стига до степен да отвлече Мелек отново. Раздразнена от бързото мислене на Санджар, Мави е тази, която предупреждава Санджар и Челеби, докато се борят гневно помежду си. Ужасената Мелек е прибрана от разплакания й баща и двамата се помиряват сред сълзи и прегръдки в имението. Това не е всичко, което не е наред във великото имение Eфe, тъй като Елван се озовава в сълзи в компанията на Бора, докато пие сутрешно кафе с него. Доказвайки още веднъж, че понякога е по-лесно да излееш душата си на непознат, бившата снаха на Халисе е жена, която никога не е била оценена от съпруга си или от самия матриарх. Обичана от всички, особено от Санджар за нейната спонтанна искреност и голямо сърце, на Елван е нанесен ужасен удар от самата жена, на която тя се е възхищавала и обичала през целия си съзнателен живот. Отхвърлен най-вече като необразована, Елван е учебник с нереализиран женски потенциал и е и необходима помощта на непознат, за да разкрие себе си и всичко, на което е способна. Това е възелът, в който историите на Елван и Санджар започват да вървят успоредно една на друга; защото именно присъствието на непознати в техния живот започва да нарушава баланса между тяхното настояще и миналото, което показва възможността за достигане на нови посоки в живота и на двамата.

Сагата за Дуду и Яхя изглежда е готова да се преобърне, тъй като отдавна отсъстващият Ахмет изглежда удобно да „претендира“ за своята жена и може би за детето си. Може да ни бъде простен цинизмът ни за умелото манипулиране на сценария, за да осигурим по-малко надежден изход за бедния Яхя и грандиозните му планове за посрещане на наследник от мъжки пол. В капан между опитите цял живот да отхвърли мантията на болезнена липса на самочувствие и наскоро открита мъжественост, Яхя затваря очите си за всичко, освен за мечтата, която той си измисля - предстоящия му брак, завръщането към имението и неговия син, който ще се роди скоро. Дори ясните предупредителни сигнали, които Санджар му дава, не успяват да отклонят стремглавия стремеж на Яхя за легитимност за Дуду и детето му, което е болезнено за гледане, особено след като Халисе знае истината за наследника на Ефе. Паниката на Дуду е напълно заслужена, тъй като нейната героиня не успя да предизвика никакво съчувствие, въпреки усилията да подчертае своето детство, засегнато от бедност.

В разгара на всички тези тенденции ни утешава нежната връзка, която тъче паяжина между Санджар и Мави. Опитвайки се да скрие собствената си мъка, когато тя плаче сама, чувайки веселия глас на дъщеря си, ние започваме да разбираме как е могло да се случи инцидентът, отнел живота на дъщерята на Мави, и защо тя обвинява себе си за това. Дори когато затваря очи и повтаря колко много й липсва детето, няма как да не бъдем изумени от стоманата в характера на Мави. Фактът, че тя може да симпатизира на Санджар, да го успокои, да придружи уплашената Мелек, за да й вземат кръвна проба, да я хване за ръка и да я целуне; показва специална, но необяснима връзка между майка без дете и дете без майка. За голямо облекчение и радост на наблюдаващия Санджар, Мави и Мелек изглежда се разбират.

Следователно не би трябвало да ни изненадва, че кратката, но значима подсладена с шоколад среща в кафенето трябва да доведе до това, че Санджар ще спи до 10 часа на следващата сутрин! Очевидно е, че Мави оказва терапевтично въздействие върху баща и дъщеря, тъй като Санджар изглежда достатъчно отпуснат, за да спи през нощта след дълго време на безсъние, за радост на Мелек. Трябва да разберем, че Санджар почти беше забравил какво е да ти говорят тихо и нежно, да не говорим какво е усещането да имаш красива мека ръка на жена, която докосва бузата му или какъв е звукът на женския смях, или как сърцето трепва при вида на някого, за когото  много се грижиш. В природата, след особено люта зима, пролетта, която следва, идва колебливо, сякаш се страхува от късна слана. Замръзналото наскърбено сърце на Санджар е свидетел на травматичния опит на любимото му дете да се примири с отсъствието на майка си, докато той дава на Мелек последното писмо на майка й до нея. Залепените парченца хартия са симптоми на собствения живот на Санджар, където той всеки ден, без успех, се опитва да слепи детайлите на едно болезнено минало, докато търси отговори на въпросите, които го тормозят денем и нощем. Единствената почивка, която получава, е в компанията на жена, която действа като балсам за страдащата си душа. С живота си на парчета, дъщеря му болна от скръб, майка му постоянно на гърба му го преследва за неговите отговорности, Санджар е човек, отчаяно нуждаещ се от разбиране, нежност и състрадание - всичко това идва от думите и докосването на красив жена на име Мави.

Докато Челеби с помощта на държавната служба за детска сигурност атакува Санджар и организира проверка, бедната самотна Мелек е измамена, вярвайки, че завръщането на майка й е свързано с изчезването на Мави от живота на Санджар. За едно дете с толкова добро сърце като Мелек да избута друго дете или да каже на Мави да остави баща й сам, доказва колко объркана е тя. Безмилостен дядо, оказващ допълнителен натиск върху дълбоко ранено дете с фалшиви аргументи за отглеждането на внучката си по най-добрия възможен начин, е също толкова нелеп аргумент, колкото всеки друг, тъй като сме били свидетели на бъркотията, която той направи в живота на собствената си дъщеря. От своя страна Мави е опустошена от привидно свирепата власт на Мелек над баща си и желанието майка й да се върне.

Когато Санджар и Мави се срещат на ветровития плаж, те вървят заедно по необичайно тих начин и Санджар поставя под съмнение тихото поведение на приятелката си. Извинявайки се, ако я е наранил по невнимание, Санджар изглежда напълно загубен от мълчаливостта на Мави. Когато тя най-накрая заговори, кръвта във вените му спря да бие и той не помръдна. Очаквайки нещо от селски клюки до обидна реплика, Санджар е трудно да повярва на ушите си и отказва да стисне ръката на Мави, докато тя се сбогува с него. Очарователно момчешки и видимо объркан, Акюрек скръства ръце зад гърба си като упорито дете, когато е принудено да прави нещо, което не иска. Докато Мави се отдалечава от него, той се обръща, за да я погледне с почти усмивка на лице, сякаш се учудва на съдбата си, която изглежда го е обрекла на вечна самота. Мави не е първата жена, която се докосва до сърцето на Санджар, нито първата, която си тръгва, напомняйки ни за метафората на Джон Дон, когато сравнява влюбените с краката на компаса. Тъй като единият крак се отдалечава от другия, неподвижният крак се навежда към другия, докато скитникът се прибере в центъра и и двата могат да бъдат обединени. Мави също, изглежда, се навежда назад към мъжа, който се е промъкнал в скръбното й сърце и е запалил малък пламък; докато се обръща, за да се върне при мъжа, с когото току-що се е сбогувала. Докато вятърът вдига яката на палтото на Санджар и водите, които леко се плъзгат по брега, се превръщат в бледо сребърни, синьото небе наблюдава как Мави обхваща нежно лицето на Санджар между двете си ръце, деликатно поставени като крила на пеперуда. Слънцето озарява странно оцветените красиви очи на Мави, докато тя спира за момент, за да погледне мъжа, в когото се е влюбила, но се чувства принудена да напусне. Следва първата нежна топла целувка на чиста обич, на която Санджар реагира, преди Мави да се отдръпне и без дума или поглед назад да си тръгне от него.

Способността на Акюрек да накара дори тишината да говори за него отново става очевидна, когато той гледа на отстъпващата фигура на Мави със смесица от изненада, копнеж и онова, което може да се разчете само като слаба надежда. Моментът продължава, докато камерата се приближава достатъчно близо до лицето на Акюрек, сякаш за да прочете мислите му или да ни позволи да надникнем в могъщата, но ранена душа на Санджар.

Последна редакция: пт, 26 фев 2021, 13:07 от mariana51

# 159
  • Мнения: 10 806
Благодаря за преведения анализ 💜 Така хубаво да пише тази жена, направо разкошно четиво 👍

Последна редакция: пт, 26 фев 2021, 14:54 от araselia

# 160
  • Пловдив
  • Мнения: 36 060


Сет днес.























Снимките към епизод 42

Последна редакция: пт, 26 фев 2021, 14:44 от mariana51

# 161
  • Мнения: 10 806
Мави и Санджар са трепач - синьо, та синьо 😍

Туба с фен на сета

Все се каня да се извиня за несвързани те неща, които пиша понякога от телефона когато бързам. После ги оправям, ама 🙈

Последна редакция: пт, 26 фев 2021, 15:15 от araselia

# 162
  • Мнения: 24 726
Много благодаря за анализа на Навид Шахзад!
Тази жена пише прекрасно.
Араселиа Two Hearts споко. Когато пишем от телефон, всички знаем, че "той" има свое собствено виждане за правопис. Напр. днес пиша озет, обаче телефончо иска да е "оцет". Добре, че го видях и му стопирах желанието да внесе евентуално объркване докато ме четете...

# 163
  • Мнения: 10 806
Одобрявам новия персонаж - като за бивш на Мави става - средна хубост 😜, даже за мен е от тези, които не можеш да им запомниш физиономията, безличен, но има вид на лошия герой. Предполагам няма да е цвете, за да иска смъртта му Мави 🙄

# 164
  • Мнения: 24 726
Тежка ще е серията, но хубавото ще е, че Мави е плътно до Санджар.
Тя му действа като мехлем - видяхме от трейлъра, как ще му подскаже верния път и най-важното ще върви с него...

Общи условия

Активация на акаунт