Изпитани сайтове за парфюми - март 2021

  • 124 090
  • 1 615
  •   1
Отговори
# 1 590
  • Мнения: 4 017
Продуктите, които искам да върна са една четка за коса, която е фабрично надрана (струва 30 лв) и един ластик за коса - Скрънчи (6лв), който на снимката изглежда грамаден, а реално е миниатюрен буквално! Не се шегувам!
Притеснявам се малко, защото куриерката не ми даде никаква бележка за плащането и не знам коя трябва да върна с поръчката. Видях че искат някаква бележка за плащане да им се изпрати обратно с пратката.
 Едит: Говорих с тях по телефона, всички са любезни докато не искаш да им върнеш нещо. Още от сега усещам как ще имам разправии и това ще ми е първата и последна поръчка от тях!

Последна редакция: ср, 31 мар 2021, 15:01 от Lale_Lili

# 1 591
  • Мнения: 3 922
Изпрати си формуляра на  office@makeup.bg.  Пиши им, че нямаш бележка за плащането. Аз нямам спомен да съм пращала такава. Разбрани са, предполагам, че ще ти решат въпроса.

# 1 592
  • Мнения: X
Връщала съм заради дефект, свързах се по имейл, после по телефон. Безпроблемно върнах, но не помня до какъв адрес. Те ще ти кажат.
И за нехаресване не би следвало да имаш проблем с връщане, защото не дължиш обяснение по каква причина връщаш, но дано мине нормално връщането.

# 1 593
  • Мнения: 4 017
Момичето по телефона започна да се заяжда че не трябвало да бъде нарушена опаковката. Ми хубаво, не съм я нарушила, ама на мен на ластика отзад ми изглежда все едно е отварян. Ходи после докажи че не си пипал нищо. Почна да ми се обяснява че трябвало да си преглеждам пратката в момента на получаване, а не сега да съм била размисляла. Не беше особено любезна да не кажа хич.
Смятам че ще имам разправии с тях и вибдам още от сега как ще се мъкнеме по комисия за защита на потребителя. Какви снимки искат да им пращам? Какви са тези простотии? Те да ги били видели. И какво като ги видят? Искат да ми кажат че няма да ми одобрят връщането още преди да съм се и опитала ли? Няма да пазарувам повече от тях със сигурност!

# 1 594
  • Мнения: 1 760
Аз също искам да попитам за мнения за предлаганите парфюми от senso.bg

# 1 595
  • NE
  • Мнения: 10 999
Поръчвала съм тестери от senso.bg Отношението е чудесно, но не съм сигурна, че тестерите бяга оригинални. Имам оригинали след това и има лека разлика.

Има ли код за Venera? Изкушава ме 50 мл Olympea Aqua
https://fragrances.bg/paco-rabanne-olympea-aqua-eau-de-parfum-le … dp-50ml-for-women
Колебая се дали да не заложа на малката опаковка от Notino
https://www.notino.bg/paco-rabanne/olympea-aqua-legere-parfjumna … zheni/p-15721097/

# 1 596
  • Мнения: 1 760
И аз имам подозрението, че не са оригинални, защото много слабо ухаят и то парфюмни води на тежки парфюми. Имам предвид Vanila & Tobacco на Том Форд.

# 1 597
  • Мнения: 12
Съгласна съм за отношението на сайта senso.bg - чудесно е. Винаги се обаждат и всичко обясняват. Парфюмите, които те предлагат по 20 мл са парфюмни композиции направени от Франция, максимално приличащи на оригинал. Те ми обяснили това по телефона. Поръчвала съм от тях ( тези по 20 мл) и харесват ми, но не мога да кажа доколко приличат на оригинал, защото нямах възможност да се запозная с оригинал.

Мисля, че оригинали са по-интензивни.

# 1 598
  • Мнения: 1 760
Аз попаднах на техен парфюм случайно и затова питах. На мен ми обясниха, че са тестери и са оригинални. Не мисля.

# 1 599
  • Мнения: X
Цените са безсрамно високи, ако са ментета... Говоря за пълноразмерните бутилки, не за тези по номера и по 20 мл.

# 1 600
  • Мнения: 1 760
Може би продават и оригинали и ментета.

# 1 601
  • NE
  • Мнения: 10 999
Моята съпоставка е с Paco Rabanne Olympea и Carolina Herrera Good girl. Първия съм го душила два пъти от тестер и няма нищо общо с тестера на senso, а втория го поръчах след това от make up и да, няма общо.

# 1 602
  • Germany
  • Мнения: 1 581

Някой пробвал ли е да поръча до немски адрес и с какъв куриер доставят до Германия?

Изпращат с DPD и не доставят на адрес на превозвачи, само лична доставка срещу подпис. Ужасно разочарована съм от Диор, и от клиентския им сервиз. Направих поръчка на 11.03, която заплатих с PayPal. Плащането не беше прието и ми излезе съобщение да избера друг начин на плащане - избрах кредитна карта. С нея мина плащането, получих съобщение, за получена поръчка и зачаках да ми изпратят проследяващ номер. Какво беше изумлението ми на следващия ден, когато с изненада и случайно видях, че имам две едвакви поръчки, за един и същи продукт, направени през пет минути, едната платена с PayPal, другата с кредитна карта. Веднага звъннах на клиентския сървиз да изясним случая и да анулирам едната поръчка, защото бяха със статус в процес на обработка, и се оказа, че това не е възможно. Няма значение, че имам само едно потвърждение за приета поръчка. И че единствения ми шанс е да откажа едната поръчка на превозвача и той да я върне обратно към тях, нищо, че още не е изпратена от склада им Disappointed Relieved. Няма да ви занимавам с цялата драма, ще ви кажа само, че по-бъгав сайт, и по-лош сервиз не съм срещала досега. Нито спазват работно време, нито отговарят на мейли и телефони, нито може да се изтегли формуляр за връщане ог сайта им, нито си приемат обратно пратката. Пакета пътува два пъти до мен, докато се разберем да си го вземат обратно и да ми възстановят сумата за грешната поръчка. Костваше ми точно 20 дни разправии и ежедневни разговори, за нещо, което можеше да бъде решено още с първото обаждане. Едва ли ще се сетя скоро да пазарувам отново от тях.

# 1 603
  • София
  • Мнения: 970
Благодаря за този отзив, Ковачева, определено не бих си правила експерименти при това положение. Изумена съм, че толкова неадекватно са реагирали, но поне си успяла да си получиш парите обратно, макар и с цената на много нерви. Sweat

Да допълня малко впечатления за parfumdreams - поръчката от 22.03 е експедирана вчера 30.03. Един от артикулите няма да бъде доставен, макар че в сайта стоеше като наличен за поръчване 1 ден след поръчката и нямаше надпис, че е pre-orderable. Та явно и при тях, докато не се види потвърждение за шипване, нещата са под въпрос.

# 1 604
  • Пловдив
  • Мнения: 5 937
Klodilia, при parfumdreams нещата са много деликатни Simple Smile
Аз съм с два блокирани профила, защото те не доставяли до превозвачи. Писах писма, е-мейли, да обяснят защо съм блокирана - не дават обяснения. Поне да бяха казали, за да не правя опити и да плащам, а те да ми отказват поръчката след няколко дни.
Благодарение на една много мила дама от нашата парфюмна група се сдобих с две поръчки от тях (за което тя си знае, че много й благодаря, че се ангажира да поръча за мен), но много треперех , докато не бяха шипнати. След това дойдоха за седмица. Мострите бяха смешни, опаковането като подарък - странно (не бих подарила в такъв вид).
Имат страхотни оферти, обаче отношението към клиента е отврат.

Общи условия

Активация на акаунт