Хладилник онлайн?

  • 591
  • 11
  •   1
Отговори
  • Мнения: 86
С мъжа ми намерихме един хладилник, точно какъвто ни трябва, в една от големите вериги. В магазина им е 1000 лв, а онлайн пак от тях е 900. Гледахме го наживо, проверихме всичко - това е.
Обаче се чудим дали може някъде да ни метнат, ако го поръчаме така. От една страна, ако купим от магазина, няма да ни го отворят и да го пробват или нещо. Т.е. като че няма разлика от тази гл. точка. Иначе, 100 лв са си 100 лв.
От 3-та страна, бях чела скоро отзиви от емага, че някой си купил пералня и била с румънско меню, без смяна на езика. Но пък хладилника е от една и съща верига - магазин и сайт.
Та се чудя!

Мнения?

Добавям: в магазина може би можем да уточним час. А така - кой ще го докара, кога?

# 1
  • Мнения: 11 621
Възможно е да е мостра.

# 2
  • Мнения: 3 589
100 лв. 10% разлика, само защото е онлайн?? Достра странно ми се струва.

# 3
  • Мнения: 583
Не виждам причина за притеснение. Има доста магазини с онлайн промоции. Ще го докара куриер или ако е от големите вериги - техен собствен транспорт. При всички случаи ще ви се обадят, защото трябва да ви го предадат, не могат да го оставят пред вратата.

# 4
  • Варна
  • Мнения: 4 108
За пералня и мотофреза се сещам, че поръчахме онлайн. Мъжът ми ги избра и нямаше изненада в параметрите и функциите.
Доставките бяха от различни градове, не от магазин във Варна, разлики в цените имаше в наша полза, вкл. включена доставка в цената.

# 5
  • Мнения: 8 802
Няма проблем да го купиш онлайн. Все едно е как ще го купиш. Притесненията са излишни, ако не ти харесва, винаги можеш да го рекламираш и те ще дойдат да си го вземат и ще ти върнат парите.
Доставката е описана на сайта на e-shopa сигурно. Обикновено над определена цена е безплатна.
Няма да те метнат!

# 6
  • Мнения: 2 147
От известно време ми правят впечатление точно тези по-ниски цени онлайн в техно магазините, явно с цел да стимулират онлайн пазаруване?

Преди години се възползвах от онлайн кампания... по много забавен начин. Joy Поръчах малка на размери стока онлайн с хубаво намаление, но с доставка до магазина и опция заплащане в брой. На практика си я взех пак от магазина, видях я предварително и платих чак след това, но я получих на по-ниска цена. Smiley

При вас е друг случаят заради обемната покупка, но мисълта ми е, че не се изненадвам от по-ниската цена онлайн и също мисля, че няма повод за големи притеснения. В днешно време нещата опират до това да попаднеш на свястна бройка техника и колкото и да я гледаш в магазина... Гаранция.. Франция. Simple Smile

# 7
  • Мнения: 8 802
по-ниските цени са нормални, защото в e-shopa не е нужно да плащат за склад и могат да ти докарат стоката директно от някой голям дистрибутор.
Нищо страшно няма, колко пъти съм купувала хладилник, пералня. Избирам си ги само по параметри. Е , чета и отзиви на клиенти.

# 8
  • София
  • Мнения: 1 245
Привет! Flowers Hibiscus

Аз съм купувала хладилник онлайн, с цена по-ниска от тази в магазина и не е имало никакви проблеми! Доставката става с предварително уговорен час. Според мен няма основание за притеснение. Продажбите онлайн през последната година са нарастнали значително и е естествено да бъдат стимулирани чрез различни търговски реклами и промоции, т.е. това, че има разлика в цената онлайн и тази в магазинната мрежа не е основание за притеснение. А и както е посочила основателно Pepina при онлайн търговията търговците имат спестени разходи! Flowers Four Leaf Clover

# 9
  • Мнения: 12 766
Даже ако разходите за доставка са 10%, пак е изгодно. Аз съм купувала онлайн заради такива промоции и не съм била разочарована. По-точно, готварска печка и миялна машина.
Все пак внимавай да не е нещо издраскан и пр.

# 10
  • Мнения: 8 802
веднъж купих 2 легла, но едното беше с различна по цвят долна част, един елемент, който държи крачетата. Фирмата дойде, и вместо да донесе един елемент, тя взе едното легло и го смени на свои разноски.

# 11
  • Мнения: 86
Да разкажа какво стана.

Обадих се във веригата и казах, че не искаме да се регистрираме в сайта им и дали не може някак иначе. Веднага отговориха, че мога по телефона да поръчам. И то на същата онлайн цена. Казах, че искам запечатан - не мостра, не нещо подобно. Те го отбелязаха. Казаха, че ще го докарат след 2-3 дни. Попитаха ме как ще платим - с карта на момчетата от магазина, които го доставят.
Всичко стана точно, не сме го отваряли понеже трябваше да го направим там на улицата. И да го бяхме отворили, нищо нямаше да се разбере така или иначе. Беше напълно запечатан с всички там лепенки и знаци. Оставиха го, тръгнаха си и това е.

Не сме го включили още, но ако има проблем, то и от магазина да го бяхме взели - пак същото щеще да е. Запечатан искахме и такъв получихме.

Това е.

П.П. Ние предпочитаме заявки по телефона, когато може. Даването на данни за банкови карти насам-натам не го намираме за добра идея. Освен, когато няма друг начин, разбира се.

Общи условия

Активация на акаунт