Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Дистанционно обучение за учениците-Teмa 17 /Април 2021/

  • 37 541
  • 1 249
  •   1
Отговори
# 1 245
  • Мнения: 1 060
И в нашето училище (43 ОУ) от тази година ще има такова делене. Аз поне не виждам никакъв смисъл, освен излишен стрес итова, че така наречените избираеми дисциплини са се превърнали в профилирани... И сега фиктивно ги избирахме ние, а сега даже и "прием" в паралелка с нам си ти какво велико нещо му викат.

# 1 246
  • София
  • Мнения: 1 239
от другата тема
https://bg-mam.ma/p/1308546/42754019

UK
Все повече са доказателствата, че изминалата година на блокирания е оказала влияние върху езиковите умения на малките деца, показват изследвания.

Данните от 50 000 ученици и проучване на училища в цяла Англия показват, че се увеличава броят на четири- и петгодишните, които се нуждаят от помощ с езика.

Доказателствата показват, че лошото развитие на речта може да има дългосрочни ефекти върху обучението.

Изследването на Фондацията за образование (EEF) предполага, че мерките, предприети за борба с пандемията, са лишили най-малките деца от социален контакт и опит, необходим за увеличаване на речника.

По-малко или никакъв контакт с баба и дядо, социално дистанциране, липса на срещи за игра и носенето на маски за лице на обществени места оставят децата по-малко изложени на разговори и ежедневни преживявания.

От 58 проучени основни училища/до 11годишни/ в цяла Англия

    76% казват, че учениците, които започват училище през септември 2020 г., се нуждаят от повече подкрепа в комуникацията, отколкото през предишните години
    96% са загрижени за речевото и езиковото развитие на учениците.
https://www.bbc.co.uk/news/education-56889035

# 1 247
  • Мнения: 436
Дъщеря ми има състезание в един от дните за НВО (4 клас). И от сега ме убеждава, че щяла да отиде на състезанието след изпита. Не ми вярва, че нищо няма да ѝ се случи, ако не отиде на НВО-то.
НВО четвърти клас няма никаква стойност в провинцията. Може би в столицата има някаква файда от него, ако го използват за класиране на учениците, защото там местата са малко, а децата много.

# 1 248
  • Мнения: 2 081
Зависи за коя провинция говориш - ако е в село Мечка вероятно няма значение, но ако говорим за училища в областни и общински центрове - значение има.
Обществена тайна е, че в големите училища преподавателите по БЕЛ и мат са двама на випуск и едните са по-добри от другите. Целият напън е да попаднеш в паралелките, които ще се поемат от по-добрите преподаватели. И това е от преди 35+ години и нищо не се е променило.
Изобщо не говоря за големите градове,  където в най-добрите СУ и  ОУ има много желаещи да се преместят след 4-ти клас. Единственият  начин да отсеят е чрез резултати от НВО, а във Варна и с резултати от състезания. И слава Богу, че смениха начина на прием, че иначе се спеше пред училищата за да си първи пред канцеларията на директора, пък той вече приел няколко познати деца по втория начин и местата от 15 останали 10

# 1 249

Общи условия

Активация на акаунт