От Великобритания до България – превоз и закупуване на поръчките ни – 22

  • 41 799
  • 737
  •   1
Отговори
# 105
  • Мнения: 23
Ми освен да ида наистина, но сега възниква дилемата дали трябва преди това да сменям
Метод на получаване=от офис Rolling Eyes и да чакам да се одобрява от администратор още X дена?

# 106
  • Мнения: 7 563
Опашка пред ГГБГ има след работа (18-19ч) в първи-втори ден от пристигане на камиона, особено когато камионът се е забавил. Ако отидеш 4-5 дни след пристигането на курса и не се засечеш с раздаването на курс от Германия, няма да чакаш. Около Коледа обаче положението е скандално. Скандално беше и след пристигането на един от първите курсове след Брекзит - опашка и чакане над 1 час в студа. Голям проблем е неорганизираността на служителите, някои се поматават, други разтоварват, реално пратки раздават само 2-3 човека и затова опашките се точат толкова.

# 107
  • Varna
  • Мнения: 264
Добро утро,вчера като си взех втората част от #824 разтоварваха #830.Може ли някой,който получи мейл,че пратката му е обработена да пише тк имаше грешка и няма да получа известие.
Благодаря

# 108
  • Мнения: 2 847
Ми аз да си отговоря ,намерих къде да сваля фактурата от адидас .Да ама не ми дава да я сваля преди да съм получила поръчката.Аз все бързам и днес си описах поръчката ,като вместо фактура прикачих скриншот на поръчката от имейла който ми пратиха да я потвърдят.Сега си дръпнах фактурата и влязах да редактирам.Да ама Габриели са потеглили днес и са я натоварили.Та пътува.Ако стане с този скрийншот ,ще мога да пускам поръчки и от ТК маха,защото и там не знам къде са фактурите.Иначе Габриели са добри,е нямам много наблюдения ама добро впечатление ми правят пък да видим.

# 109
  • here and now
  • Мнения: 4 213
Очаквам пратки с GGBG от Англия и Германия с курс 830и 831.
Имат ли практика да проверяват и обединяват при изпращане или да се свържа с тях да ги помоля за това?
Не ми се ходи 2 пъти до офис на Еконт.

# 110
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 751
Аз имам пратка с курса от петък и от вторник. Не им знам номерата. Писах им и помолих да ги изпратят с един Еконт, за да не плащам двойно. Съгласиха се без проблем. Може би трябва да им пишете, иначе не знам следят ли и такива неща.

# 111
  • Мнения: 2 880
На мен веднъж ми уважиха молбата за обединяване, но не помня точно от какви курсове. Но веднъж буквално през ден имах пратки в Еконт ...тъпо...

Но последните пъти пратките с Еконт идват по-бавно до мен,отколкото до склада им в София.ужас просто. От понеделник пристигналия курс още не ми е пратен по Еконт, и на телефона не успявам да се свържа....

Това май се случва от около Коледа насам?!

# 112
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 7 275
Аз от 8 години поръчвам с Габиели, само хубави неща мога да кажа. Никога не съм имала проблеми с нищо.

# 113
  • Русе
  • Мнения: 234
Момичета, от първа страница не намерих инфо ако поръчам от Англия до адрес на Габко в Германия трябва ли да описвам пратка,да пиша тракинг номер или нещо друго, и плаща ли се нещо друго освен превоза/мито или друго/, моля някой да ми обясни с две думи,благодаря.


# 114
  • Мнения: 146
Искам да ви се оплача от Доставка Англия!Чакам няколко дни за потвърждение по имейл за получена пратка ,а токова няма!Звъни ми вчера мъж и ми вика имате 16 кг пратка при нас на стойност 61 лв.Казвам “Абсурд!Пратката тежи 8 -9кг /бебешко бънджи/“.След което господина ми казва,че понеже била обемна ми я смятали на обемно тегло/размера е 70*70*25/Да спомена само че миналата седмица Габиели ми доставиха лятна количка на детето от Германия с доста по “обемни”размери и не платих доставка повече по 25 лв по спомен.Тези ДА ги ползвам за първи път и определено последен!досега поръчвах с Габиели и никога не съм имала проблем с тях,но заради хамалогията с прикачването на фактури от Англия реших да пробвам ДА!Днес ще
Звъня в София в офиса им да видя от там какво ще ми кажат и защо  не си напишат на профила ,кой и как преценява коя пратка е “лека ,но обемна”,защото моята е 8-9 кг и определено не е лека .Хората мн се подвеждат така!

# 115
  • Мнения: 3 213
Няма как доставчиците да са обявили едно на сайта си, пък в действителност да се окаже друго. Simple Smile Всичко си е подробно описано. Досега не е имало разминавания.

Но има как доставчиците да не си вдигат телефона. От две седмици не мога да се свържа. Мисля, че тези забележки не са необходими в момента. Ако всичко беше ясно и точно от заглавната страница, нямаше да има смисъл от тази тема и дискусия изобщо. Как пък все ще се намери някой да се заяде...

# 116
  • Варна
  • Мнения: 771
Здравейте, бих искала да попитам тези , които са регистрирали пратка от Англия  в сайта на Габиели,
в секцията  "Екстри", какво маркирате?
Пробвах с  "Митнически документи", но системата не ми приема заявката. С "Проверка на пратка" също отказва.
 Ще съм благодарна да ме насочите!

# 117
  • Мнения: 16 871
Имам 5 чакащи пратки в склада на ДА в Лондон. Пристигнали са на 1,2,,6, 8, и въпреки че имаше курс на 7 и 14 не са тръгнали.  Явно, за да  изстискат макс пари от мен ще ми ги пускат една по една до края на годината.  Ще ги потърпя още малко и почвам да вдигам скандали.
Лошото е, че не знам ня кой тел да звъня.  Безсмислено е в офис Слатина, тази не знае въобще за какво става въпрос.

Така беше и с първите две пратки, по една на курс...

# 118
  • софия
  • Мнения: 25 446
ДА ще се окажат големи тарикати. Имам 2 пратки получени при тях на 5.04. Едната е малка, другата е "обемна" според техните неясни стандарти. "Голямата" пътува, а другата стои приета. Явно, понеже нямат много клиенти, имат време да правят врътки.
Човек винаги има право на лош опит.

# 119
  • Бургас
  • Мнения: 10 348
Аз си получих първата пратка с Габиели и съм доволна. Поръчка на 4.04, пристигна при тях на 6.04 и тръгна с курса в същия ден. Вчера, на 15.04 си я взех от офиса в Бургас.

Общи условия

Активация на акаунт