Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Пазаруване от AboutYou.bg – Тема 2

  • 26 401
  • 280
  •   1
Отговори
# 255
  • София
  • Мнения: 8 058
Някой забавят ли му пратките? Поръчала съм си една пола от преди седмица. Имам проследяващ тракинг номер, но пише, че няма информация за пратката...

Не, две пратки имах миналата седмица и дойдоха в срок. Пишете на съпорта.

# 256
  • Мнения: 54
Някой има ли код за отстъпка? Харесала съм си нещо и пише, че са останали само 2 бройки.
Ако някой има, пратете ми на Лс пЛс Simple Smile

# 257
  • София
  • Мнения: 8 058
Имам за 10%, пиши ми ако ти върши работа Blush

# 258
  • Мнения: 39
Здравейте, някой да разполага с ваучер за 20% отстъпка и да не му е нужен? Ще съм много благодарна!

# 259
  • София
  • Мнения: 2 459
Тази неделя:

# 260
  • Мнения: 1 476
Кода е валиден в момента. Снощи направих поръчка.

# 261
  • София
  • Мнения: 2 459
Не знаех. Пишеше, че неделя уж щели да са тези остъпки. Благодаря за информацията.

# 262
  • Варна
  • Мнения: 3 880
Още два дни. Има банер най-отгоре в приложението. За сайта не знам как е.

# 263
  • Мнения: 54
Някой да има ваучер за 20% да ми го прати на Лс?
Харесала съм си нещо на редовна цена, и остават 2 бройки.
Благодаря.

# 264
  • Мнения: 2
Здравейте,

Случайно някой да има код за 25 или 30%?

# 265
  • Мнения: 15
Да ви се оплача,роклята която поръчах,няма нищо общо.Как допускат такива разминавания,а на вас случвало ли се е ? Други пъти също съм поръчвала и винаги са били като от сайта..

# 266
  • Мнения: 165
Погледнете какъв арт.номер има продуктът от сайта и го сравнете с този, който би трябвало да е написан на пакета.
Ако съвпадат, значи картинката в сайта е от друг арт.номер, т.е. друг модел и подвежда потребителите. Хората в складовете, които опаковат продуктите, не гледат картинките, а именно арт. номер. Ако е това, грешката е в системата.
Ако не съвпадат, значи са ви пратили грешен арт.номер, т.е. сгрешена поръчка от страна на опаковчиците.
И в двата случая грешката е при търговеца, просто ако пишете на съпорта и им подадете тези данни може по-лесно и бързо да отреагират и да ви компенсират.

# 267
  • Мнения: 543
Здравейте,
Имам въпрос относно връщане на артикул. Аз съм правила стандартно връщане, но този път искам директно да върна поръчката без да я получавам и плащам. Възможно ли е това? Моите пратки ги получавам в офис на Еконт и за други подобни пратки такава практика е възможна.

# 268
  • Пловдив
  • Мнения: 789
Преглеждате и връщате след преглед, или направо отказвате пратката. И в двата случая доставките са за сметка на About you.

# 269
  • Мнения: 3 665
Отказвате си пратката, може и по телефона, без да ходите до офиса на Еконт.

Общи условия

Активация на акаунт