iHerb.com (USA) - сайт за хранителни добавки и козметика - 121

  • 41 414
  • 736
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 35 814
Добре дошли в новата тема! Hug


 
За контакт със сайта:
е-mail: info@iherb.com
или
http://www.iherb.com/info/Contact
или

Скрит текст:
през 24/7 Support
в зелената лента горе, в дясно, Contact Us =>
 

Какво трябва да знаем предварително:
•   Темата е за обсъждане на продукти и поръчки от сайта, а НЕ за медицински консултации и назначаване на терапии!
•   Напомняме и че приписването на лечебни свойства на хранителни добавки е подвеждаща информация (и според БАБХ) и всеки, който се изживява като лечител, назначава лечения и твърди, че хранителни добавки лекуват заболявания, ще бъде санкциониран без предупреждение.
•   Консултирайте се със специалист преди да започнете да използвате дадена хранителна добавка!  


За да пазарувате от iHerb ви трябва:
- валидна банкова карта (VISA, Мастер кард, Американ Експрес, но не Маестро!) *
                  
                                      (дебитна, кредитна, виртуална)
- реален e-mail адрес
- регистрация в iHerb.com
      може да платите и с PayPal **  
     както и с празна карта
/ но, до 48 часа, трябва да финализирате плащането -  през Modify на поръчката, въвеждате отново данните на картата и завършвате плащането/

Настройки на сайта за: държава - език - валута

Регистрация в сайта:
Скрит текст:
- попълвате e-mail адрес
- попълвате парола  
- посочвате Billing- и Shipping- адрес (добре е да съвпадат при първата поръчка)
- попълвате данните от картата (номер, картодържател, валидност и CVV код (трите последни цифри на гърба))
- Rewards Address - попълвате адреса на картодържателя / той трябва да съвпада с Billing адреса/
- плаща се в долари / $ и € / * - препоръка от сайта
                             
Пазаруване:
Скрит текст:

- влизате в акаунта си
- слагате продукти в кошницата  
- въвеждате код/-ве за отстъпка / дали има в момента код, може да попитате в темата/
- избирате метод на доставка
- натискате Proceed to Checkout
- на следващата страница, отново преглеждате всичко внимателно
- натискате Place Order  и ....  поръчката е направена.
За по-ниска цена на доставка, избирайте/добавяйте продукти с таг
(тагът е премахнат, но в тази секция има много продукти, които намаляват доставката)
С по-ниска цена на доставка са продукти на марките:
Скрит текст:
Solgar
Life Extention
Thorne research
Enzymedica
Nature's Plus
Nordic Naturals
Real Techniques
тези марки са посочени от сайта, но има и други - проверявайте
Кодове и промоции
Персонален код - дава  5% намаление  при всяка поръчка (първа и следващи)
- това е личен код на потребител на сайта - когато го ползвате, носи бонус, както на вас, така и на неговия притежател
- след първата си поръчка и вие ще получите такъв код

Персоналният код дава10% намаление на продукти с таг Exclusives
Персоналните кодове не се виждат след въвеждането, но се появява: Discount Applied - което означава, че кодът, който е въведен е приет и получавате отстъпка.
За да сте сигурни, че са приложени всички желани от вас кодове и да избегнете натрапените кодове, както и смяна на един код с друг, трябва да ги въведете накрая, преди да платите/пуснете поръчката. Кодовете могат да се въвеждат многократно, един след друг.
код  VALUE60 дава 10% намаление на поръчки над 60$ валиден до 31 декември
( този код не винаги е активен и не се комбинира  с други промоции)
код  SAVE30H дава 30% намаление на HydrationUP  и Stress Support до 31 май
код  SAVE40 дава 40% намаление на Nattokinase до 31 май
код  SAVE50H дава 50% намаление на CoQ10 до 31 май
код  YOUTHEORY10 дава 10% намаление на Youtheory до 30 юни
код  LATHER20 дава 20% намаление на Lather до 30 юни
код  LATOUR15 дава 15% намаление на La Tourangelle до 31 декември
код  OMEGAVIA15 дава 15% намаление на OmegaVia до 31 декември
код  INNOVIX15 дава 15% намаление на InnovixLabs до 31 декември
код  PETAL15 дава 15% намаление на Petal Fresh до 31 декември
код  EARTHTONE15 дава 15% намаление на Earthtone Foods до 31 декември
код  GERBER20 дава 20% намаление на Gerber до 31 декември
Кодовете могат да бъдат деактивирани във всеки един момент, да бъде променен %-та намаление или посочената дата на валидност
Combo Offer - на страницата на всеки продукт, под цената, ви се предлага комбо-оферта (продукт, комбинация с избрания от вас), която намалява общата сума -  1 до 10$ (най-често 3-5$, за по-големи, следете темата)
Super Deals до 60% намаление
Brands of the Week  Марки на седмицата - до 10-15% намаление, излизат всяка сряда 20:00 ч. н. вр.
Daily/Weekend Deals  Дневна/Уикенд промоции - проверявайте на същата страница или следете темата

ВНИМАНИЕ!
Не поставяйте персоналния си код в подписи, полета за титли, местожителство, личен текст!
Не публикувайте персонални кодове повече от 1 път в мнение /когато пускате цитат/
Не публикувайте персоналния си код повече от 1 път на страница
Не публикувайте персоналния се код с голям размер на шрифта
Не публикувайте персоналния си код в други теми!
Не публикувайте линкове с генерирани персонални кодове! - в тази и други теми
Не публикувайте само персонален код, без мнение по темата.
Не публикувайте персоналния си код с други, промоционални кодове и вероятни, бъдещи промоции.
В противен случай ви грози бан!


Доставка: Delivery by Local Post
SMS - известие за пристигнала пратка
(засега, само за по-големите населени места)

- проследяване само до БГ в сайта на DHL, чрез тракинг номера в iHerb
- без фиксирана цена на доставка
Скрит текст:
Delivery by Local Post *
Поръчки до $100.00. с тегло до 4lbs (1.8 кг)
Без фиксирани цени на доставка, но при някои продукти дава Безплатна доставка
Цената на доставката се определя от цената на продуктите и тяхното тегло. Няма никаква зависимост и трябва да се пробват различни комбинации.
Най-общо, по-скъпите и по-леки продукти, са с по-ниска цена на доставка, понякога дори и БД.
Сайтът предлага, от време на време, някоя марка, която намалява доставката, но не винаги се получава, защото това зависи от комбинацията продукти, които имате в кошницата си.
Следете темата, понякога попадаме на продукти, които дават по-ниска цена на доставката, вкл. и Безплатна доставка.

*Ограничено проследяване:  Получавате тракинг номер, с който може да проследите пратката си до влизането и в БГ. До БГ се ползва DHL, след това пратката отива в пощата или на митница. Не може да се разбере, къде е отишла пратката - чакате известие или от поща или от митница
1lbs  (0.454 kg)  
2lbs  (0.907 kg)    
3lbs  (1.361 kg)    
4lbs  (1.814 kg)  
 
Пратките на стойност*:
-    до 30,00 лв.  без доставката , обикновено, отиват в Пощата.
-  над 30,00 лв.  обикновено са за Митница, но много често има изключения.
*Себестойността на поръчки до 30,00 лв. не включва транспорта, а на такива над 30,00 лв. включва и транспорта. Тоест дължимото ДДС за поръчки над 30 лв. се плаща и върху транспорта.
Пратките пристигат за 10-15 дни в Пощата или за 15-20 дни, ако са за Митница.
Започвате да се притеснявате, ако са минали 30 дни и не сте получили пратката си.
От сайта препоръчват изчакване 6 седмици на пратката.
ориентир за движението на пратката

Доставка: Delivery by Local Post Plus   -  Проследяване:
- проследяване и в страната ( до Пощенския клон или Митница)
- без фиксирана цена на доставка
Скрит текст:
Delivery by Local Post Plus
Поръчки до $100.00. с тегло до 4lbs (1.8 кг)
Цената на доставката, се определя от цената на продуктите и тяхното тегло. Няма никаква зависимост и трябва да се пробват различни комбинации за по-ниска цена на доставка.
Освобождаването на пратката, е както при доставка с Delivery by Local Post
Скрит текст:
- пратките са препоръчани
- след като пратката бъде шипната /изпратена/, в сайта на DHL, в дясно, се появяват последователно два, проследяващи номера:
Customer Confirmation  -  международен номер за проследяване
GM545322484035553573 -  чрез който може да следите движението на пратката в сайта на DHL  / през Iherb / и тук: https://www.17track.net/bg
- след няколко дни се появява:
Delivery by Postal provider - локален номер за проследяване
RX125164144DE  - чрез който може да следите движението на пратката и в сайта на БГ Пощи:   https://www.bgpost.bg/
- дори и да има проблем с проследяването в сайта на DHL и 17track.net, след като пратката влезе в БГ, може да я проследите в сайта на БГ Пощи чрез локалния номер RX125164144DE
Плащане с PayPal
Скрит текст:
На втора стъпка от плащането:
1. начин - зеленото поле, избирате Payment Methods
или
2. начин - натискате в Payment Details - Change
предлагат се 2 начина на плащане:
- с карта
- с PayPal
Избирате от:
Choose a payment method,
че искате да платите с PayPal ............. и натискате Select

ЦЪК - за плащане с PayPal[/size]

Ако не ви излиза опция за плащане с PayPal
Скрит текст:
- проверете настройките си, трябва да сте: BG-EN-USD/€
- изчистете кеша, историята или влезте в сайта през друг браузър като Google Chrome или Mozilla Firefox или рестартирайте PC-то
 * вашата банка автоматично превалутира сумата по своя курс за деня /лев - $/€/, в момента на пускане на поръчката
** за  PayPal - трябва да имате отметка в профила си в PayPal:
Bill me in the currency listed on the seller's invoice

Сумата, която се изписва на кашона: е сумата на поръчката, без доставката и това е:  Subtotal
 
Как да промените или анулирате поръчка  
Скрит текст:
Докато поръчката е в статус:  Processing - Waiting for Payment може да извършвате няколко промени ** .
Отворете ордера и натиснете: Modify Order
На тази стъпка може да промените:
  - броя на продуктите  / Modify Order items /– само да ги намалите *
  - да откажете цялата поръчка / Cancel Order /
  - за да се върнете – натиснете: Return to Order Summary
Когато поръчката е със статус Fulfilling - Изпълнение, не могат да се правят никакви промени, може само да я анулирайте и направете нова поръчка
** промяната в поръчката, може да доведе до нейното забавяне
* ако искате да добавите нещо, трябва да откажете поръчката и да пуснете нова поръчка
Важно:
Имайте предвид, че при първоначалната поръчка е блокирана сума от вашата карта.
При повторно пускане на поръчката - отново се блокира сума, която впоследствие сайта ще изтегли.
Освобождаването на първоначалната сума, може да отнеме няколко дни /до 45 дни и това завиди от политиката на вашата банка/.
Или, ако не разполагате с достатъчно пари в картата, не рискувайте да анулирате и пускате повторно една и съща поръчка.
За Мострите и Промоционалните продукти
Скрит текст:
След анулиране /изтриване/( Cancel)/ на поръчка, в която е включена Мостра или Промоционален продукт - той не може да бъде поръчан отново на същата, промоционална цена.  Понякога има и изключения – затова пробвайте.
Може да поръчвате повече от 1 промоционален продукт, но на всеки потребител /акаунт/ се полага  само по 1 брой от вид на промо цена/на пратка. Всяка следваща бройка се заплаща на редовната цена. Има и изключения, затова проверявайте
Освобождаване на пратка от Mитница:
По пощата получавате Писмо-покана с Уведомително писмо, че пратката е на Митница.
Може да я освободите :
- лично:
Скрит текст:
За което ви трябват:
- ЕОРИ номер
ЕОРИ номер се вади с лична карта, най-често в деловодството – безплатно.
 Може да се извади:
- еднократен ЕОРИ номер -  става веднага  
- постоянен - издава се за период от няколко часа, до 5 работни дни

- попълнена Декларация - съгласие /на 2-ра стр. на Уведомителното писмо/
с ЕОРИ  номер, отивате в офис на митнически брокер, за да ви попълнят Митническа декларация *.
За Митническа декларация се заплаща 12,00 лв.

- лична карта
- банково извлечение или копие от транзакцията при плащане с PayPal  
- копие от ордера на поръчката
- Уведомителното писмо

* Ако искате, сами да попълните Митническата декларация, информация и насоки, може да получите в темата:  
***МИТНИЦА*** - информация, въпроси, отговори и споделяне на опит  
- чрез услугите на БГ Пощи:
Скрит текст:
По пощата получавате:
Писмо-покана, с прикрепено към нея
Уведомително писмо с Декларация - съгласие  на 2-ра стр. - където се попълват: трите имена, ЕГН, лична карта, адрес и подпис.
Попълнената Декларация - съгласие се сканира, подписва и се изпраща на посочен в документите  e-mail.
+ Декларация за стойност
+ копие от ордера на поръчката
+ банково извлечение или копие от транзакцията при плащане с PayPal  
 ... за повече информация, погледнете сайта на БГ Пощи:
https://www.bgpost.bg/bg/485
След освобождаване на пратката от Митницата, тя се доставя до вашия пощенски клон, където заплащате митническите такси и получавате пратката си.
Дължими такси:
- ДДС /20% от сумата на поръчката/*
- 4,80 лв. митническа такса
- 12,00 лв.  митническа декларация
попълнени на гърба на Уведомителното писмо трите имена, адрес, ЕГН и подпис.
За повече информация за услугата на БГ Пощи:
http://www.bgpost.bg/bg/news/1076

- ако получите само SMS ( с проследяващ номер), че пратката ви е спряна на митница - попълвате  Декларация - съгласие и заедно с другите необходими документи ги изпащате до посочения мейл

* ДДС се заплаща по валутния курс на Митницата, който може да проверите в сайта на Агенция Митници

  за Митница София:
Скрит текст:
Новият адрес, за София, за обработка на пощенски пратки, изискващи митническо оформяне, е Български разменно-сортировъчен център:
ул. „Челопешко шосе“ № 31,
БРСЦ, „Митническо обслужване“
раб. време:  понеделник - петък  8:30 - 18:00 ч.
02/ 8922666
 customs@bgpost.bg  
Как да стигнете дотам?  Simple Smile




Когато пратката е влязла в БГ, преди 15-20 дни, но все още нямате известие за нея:
Скрит текст:
Проверявате първо в Пощата, след това на Митница, ако и там я няма – може да пуснете жалба.
jalbi@BGPOST.BG  
Посочвайте адреса и пощенския клон. Опишете случая. Направете скрийншот на проследяването и маркирайте / за да се вижда/,  кога пратката е влязла в БГ.
От тук направете справка за:  ПК Пощенски код и ПС Пощенска станция
адреса и т.н.
http://www.bgpost.bg/bg/312  /много е важно ПК и ПС да са точно посочени/
Ако не реагираме на това, че не си получаваме пратките, няма кой да го направи и ще продължават да изчезват пратки.
ВНИМАНИЕ!
Ако имате да кажете нещо по темата - изразете го с повече от една дума. Пускането на едносрични постинги, публикации с емотикон без текст, постинги "запис", както и публикации с цел трупане на брой мнения или публикуване на персоналния код, не се толерират и ще бъдат изтривани!
Ако няма какво да напишете по темата, а искате да я следите, моля, ползвайте функцията "Следи"!

Pencil2  Ако мнението ви съдържа много цитати - ползвайте функцията Скрит текст
ПОЛЕЗНИ ЛИНКОВЕ:
 
 

... приятно  пазаруване!

СТАРАТА ТЕМА - 120

# 1
  • Мнения: 5 815
Благодаря за новата и подробно разработена тема! Simple Smile

Не знам дали е баш за настоящата дискусия, но понеже тук се обсъждат добавките, като цяло, дали може да ми кажете кой тип е този колаген и дали е качествен:

Скрит текст:

Купих си го наскоро, но не мога да се ориентирам.

# 2
  • Пловдив
  • Мнения: 1 250
Благодаря за темата,  Денис Hug
Извинявам се за off-topic,  но имам отговор от ЦКБ, че са премахнали забраната и мога да плащам. Все още не съм пробвала, но се надявам да е така Simple Smile

Код за отстъпка VIM502

# 3
  • Мнения: 3 043
Денис 🌺

# 4
  • Мнения: 98
Някой поръчвал ли е до Англия след Брекзит? Превозвачите си урегулираха условията, при поръчка се начисляват предплатени такси, има ли друга пречка някаква? За омегите най-вече ми е зор😊, иначе редовно пускам до Германия.

# 5
  • София
  • Мнения: 35 814
...дали може да ми кажете кой тип е този колаген
Скрит текст:
и дали е качествен:
Скрит текст:
Купих си го наскоро, но не мога да се ориентирам.
Toзи Колаген преди се предлагаше в сайта. Това е колаген тип 1 и 3
Хубав е - имаше много фенове Simple Smile

# 6
  • Мнения: 5 815
Много благодаря, denis! Flowers Hibiscus
Ако го приемам, според предписанията, нужно ли е, според теб, отделно да си взема и Колаген, тип 2 или тип 5? Уж водя здравословен начин на живот и съм на добър хранителен режим.

# 7
  • Пловдив
  • Мнения: 5 915
Благодаря за новата тема!

В предишната тема някой питаше за колко време пристигат поръчките до Германия. Поръчах за пръв път на 02.04, вчера беше доставена на превозвача.

# 8
  • Мнения: 422
Благодаря за темата!
Коя е въпросната хранителна мая от предната тема? Заинтригувах се Simple Smile

# 9
  • На черешатааа
  • Мнения: 1 012
Имам нужда от малко помощ Relaxed . Някой бил ли му е блокиран акаунта и как се е справил с това? В неделя заради  картата от ЦКБ (явно там е бил проблема)  се свързах с тях в чата, отказаха ми поръчката от там. И незнайно защо мацката с която си  пишех от съпорта, решила да ми ъпдейтне акаунта и ме блокираха. Писах , пак писах но греда. Съвети, как да си върна акаунта Pensive Angry

# 10
  • София
  • Мнения: 35 814
Седмични промоции
Brands of the Week
- до 10% намаление
- с персонален код, още 5%
валидни до  21 април - 20:00 ч. н. вр.







 

# 11
  • Мнения: 789
Някой поръчвал ли е до Англия след Брекзит? Превозвачите си урегулираха условията, при поръчка се начисляват предплатени такси, има ли друга пречка някаква? За омегите най-вече ми е зор😊, иначе редовно пускам до Германия.
Аз, но не от iherb. Чакам я тези дни да ми я донесат на адреса. От Англия до България вече отнема малко повече време и е по-скъпо, но други проблеми няма.

# 12
  • Мнения: 4 586
Някой поръчвал ли е до Англия след Брекзит? Превозвачите си урегулираха условията, при поръчка се начисляват предплатени такси, има ли друга пречка някаква? За омегите най-вече ми е зор😊, иначе редовно пускам до Германия.
аз се опитах да пусна до там, но за съжаление и за там ми дава, че не мога да ги поръчам. Въобще май само до БГ се налага, което ама хич не ми се иска....

FLR252 код за отстъпка от iHerb

# 13
  • София
  • Мнения: 35 814


... следваща



15 - 16.04  от 20:00 до 20:00ч 

Hydration & Electrolytes  - 20%
- с персонален код - още 5%

# 14
  • Мнения: 271
Здравей, Денис!
Моля те за препоръка за пречистване на организма след изпити антибиотици и кортикостероиди във връзка с Covid лечение.

Общи условия

Активация на акаунт