Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да намеря информация в тази тема?
Как мога да използвам приложението Lidl Plus?
Как мога да върна закупени артикули от Lidl?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да намеря информация в тази тема?
За да намерите информация в тази тема, можете да използвате функцията за търсене във всички теми, като щракнете върху бутона „Отпечатване“ от „Други“. След това натиснете CTRL+F и въведете ключова дума, за да намерите всичко, което е споделено в темата. Ако темата има до 10 страници, можете да изберете "Всички", след което да използвате CTRL+F и ключова дума.
-
Как мога да използвам приложението Lidl Plus?
Приложението Lidl Plus предлага различни предимства и отстъпки. Можете да го изтеглите от App Store или Google Play на вашия смартфон. С него можете да използвате дигитална клиентска карта, купони, оферти, скреч карти, да използвате дигитални касови бележки и брошури. Освен това приложението предлага допълнителни купони и проследява категориите стоки с парични награди.
-
Как мога да върна закупени артикули от Lidl?
Можете да върнете нехранителни стоки от асортимента на акциите в рамките на 90 дни след покупката, като представите касовата бележка. За въпроси относно стоки в гаранция можете да се обадите на безплатния номер на Lidl. Хранителните продукти могат да бъдат върнати по всяко време с касова бележка във всеки магазин Lidl в страната.
-
Как мога да използвам гаранционния сервиз на Lidl?
-
Как мога да активирам купоните в приложението Lidl Plus?