Лидл 151 - Майска разцъфтяваща

  • 131 046
  • 2 480
  •   1
Отговори
# 780
  • София-Младост
  • Мнения: 24 095
Особено когато охраната не е на входа, а някъде на изхода...аз пък не търся охрана, влизам и директно се нареждам на касата. Нали има камери.
Не са го дообмислили това с връщането май. Особено при положение, че всичките стоки от вид са с един и същи код на касовия бон.

# 781
  • Мнения: 10 514
Случвало ми се е касиерка да ми прави коментар на кого съм се обадила преди да вляза да върна. Казвам й, че охраната не е бил на входа, да си направи проверка на камера, ако се съмнява. Не са правили.

# 782
  • Варна
  • Мнения: 25 850
Затова при нас например се отива до някой касиер от външната страна, показвам това, което ще връщам с касовата бележка и той по слушалките казва на останалите касиери примерно "ще се връща лятна рокля" или нещо от рода. После влизам, пазарувам си и се нареждам на която каса реша. Верно, има камери, но някак не върви за всеки върнат артикул да се проверяват N на брой камери, нали?

# 783
  • Мнения: 962
При нас /под руски паметник/  правят проблеми ако някой напазарува и едновременно с това връща артикул...
 На охрана никога не съм се обаждала тъй като тя рядко е на входа /по скоро след касите стои /
 Тааа би било добре ако се уеднаквят практиките за връщане Simple Smile

# 784
  • Бургас
  • Мнения: 5 813
Аз отивам до касите ( при нас има директен достъп до там, без да се влиза в самия Лидл), изчаквам да ме погледне касиерката, оставям директно при нея каквото ще връщам/сменям с касовата бележка и влизам да пазарувам. Като свърша, тогава се редя на опашка и първо ми правят сторното, после ми маркират покупките. Това за да не се редя 2 пъти. Ако няма да пазарувам, си се нареждам направо на опашката на касата.
Но добре би било, наистина, да има унифицирана система за връщане/рекламация/подмяна.

# 785
  • София
  • Мнения: 4 600
Сметаната за кафе подсладена ли е?

# 786
  • София
  • Мнения: 6 015
И мен много ме дразни, че не е ясно разписана и следвана навсякъде политиката им за връщане. Охраната обикновено ме праща да се редя на каса първо за връщане, после да съм влизала да пазарувам и пак да се редя. Което просто не се случва. До скоро бях бременна и с малко дете, а сега съм с две малки деца и просто не е удобно.

Иначе влязох за да се оплача от лещата на Родна стряха. Варих я над час и хруска, да не говорим, че няма никакъв вкус. Сега я сложих да се досвари, но според мъжа ми е от сорта. Остатъка от пакета ще отиде за игра на детето, въобще няма да се занимавам вече. Някой знае ли кой е производителя?

# 787
  • до най-прекрасния мъж
  • Мнения: 12 568
Сметаната за кафе подсладена ли е?
Тази в каничката не е подсладена.

# 788
  • Мнения: 35 645
Сметаната за кафе подсладена ли е?
Не.
Иначе влязох за да се оплача от лещата на Родна стряха. Варих я над час и хруска, да не говорим, че няма никакъв вкус. Сега я сложих да се досвари, но според мъжа ми е от сорта. Остатъка от пакета ще отиде за игра на детето, въобще няма да се занимавам вече. Някой знае ли кой е производителя?
Аз на крина я варих над 5 часа...още тракаше

# 789
  • Мнения: 5 657
По повод ролоните в К на тяхната марка bevola синия също е без алуминий на 1.49лв.

# 790
  • до най-прекрасния мъж
  • Мнения: 12 568
Френската леща на Крина е супер. Само такава купуваме, сварява се лесно, без да се разварява и да става на люспи, зрънцата стоят цели.

# 791
  • Мнения: 1 966
Аз съм връщала или заменяла по всички описани начини - и всеки път се опитвам първо да намеря охраната и след това да влезна откъм изхода за да питам на каса , как се процедира в конкретния случай. Явно зависи не само от конкретния филиал,но и от служителя/охраната , която е на смяна Wink Wink
Иначе ,аз понеже съм си мрънкало,ги на мрънках хубаво в анкетата за обратна връзка - не стига че започват в 8 ,ами ще си продължаваме както преди - 100 човека в магазин, палета и кашони навсякъде,и целият персонал търчи из магазина ,да зарежда, да е на каса ,да търси нещо с някой клиент ...Еми да му се не види , ако трябва в дните на промоция да ги викат по-раничко ,да си заредят. Сега вече не могат и да ме изгонят в 8:30 и какво ще правят ,не знам ,но не съм ок да се блъскам и да чакам на касите и да си търся кое къде е ,като гламава , да ги карам да го търсят и персонала .Щото някоя умна глава не може да организира процеса и да си оптимизира персонала .
Скрит текст:
Аз да си дам мнението и за фото-епилатора. Имам лумеа Филипс от по-евтините и мога да го сравня като параметри: Прилики: +50К повече на брой импулси е моят , и двата имат УВ филтър и защита от изгаряне, както и функцията за по- бързо светкане с плъзгане ,което е супер.
Не е ясно ,колко е голям отворът ( моят е 4см) и колко бързо зарежда за ново светкане - от това зависи,колко време ще отнеме светкането на зона - но ако не ви е приоритет времето за процедурата, не е толкова важно.
Имайте в предвид,че ефикасността на този вид уреди ,зависи от типа кожа и косъм - колкото по-голям е контрастът между двете ,толкова по -ефикасен е. Също така ,ако имате много бенки ,белези,ранички ( които да заобикаляте) ...ще е безмислено да си купувате такъв уред . И на последно място,този на Лидл няма приставка за лице,което според мен означава,че не става за лице ( ако искате и за това да го ползвате ,не е ясно дали ще може).
В заключение , това е уред,който всеки индивидуално трябва да си прецени дали,или - аз лично имам супер ефект на краката , на мишниците и имтим зоната ,по -скоро оредяване ,но не изчезване на косъмчетата.
Хубавото е че космите стават едни тънички и фини и въобще не се виждат/усещат , но аз си се святкам всеки месец за поддръжка.
Ако имате финанси е по-добре лазерна епилация , но за бюджетен вариант и този е ок. Аз съм доволна ,ако не друго ,се отървах от врасналите косми и ранички и кожата ми става супер гладка и мека след процедура- а не съм с най - тъмните косми и бяла кожа .
Предвид казаното ,по-скъп епилатор ,навярно ще е по-бърз и с повече приставки ,но няма да върши по-добра работа за тялото,тъй като технологията е една и съща.

# 792
  • Мнения: 76 371
Нашите нямат слушалки.

# 793
  • София
  • Мнения: 4 600
Благодаря за отговорите за сметаната! 😉

# 794
  • Мнения: 168
Купих два комплекта чаршафи (за долните пасувах) и две нощнички S (уголемени са). Доматчетата пак бяха на 0,79 ст. при това много хубави и здрави и зрели, взех 4, но сега ме е яд, че можеше повече. Авокадо в мрежичка намалено (става веднага за ядене), манго (камък),  сирене в саламура и метална кутия..

Общи условия

Активация на акаунт