Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са промените в опциите за плащане на ДДС за поръчки от 1 юли 2021 г. и какви са опциите за плащане на ДДС за поръчки, направени след тази дата?
Какво се случва, ако полученият продукт не е същият като поръчания?
Как ще се третират пратките, поръчани преди 1 юли 2021 г., и пратките без ДДС след тази дата?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са промените в опциите за плащане на ДДС за поръчки от 1 юли 2021 г. и какви са опциите за плащане на ДДС за поръчки, направени след тази дата?
-
Какво се случва, ако полученият продукт не е същият като поръчания?
В случай на получен продукт, който не съответства на поръчания, клиентите имат право да повдигнат спор. Те могат да поискат пълно възстановяване на сумата или замяна на продукта. Обикновено за по-евтини артикули се предпочита възстановяване на сумата, тъй като връщането им би било по-скъпо от самите тях.
-
Как ще се третират пратките, поръчани преди 1 юли 2021 г., и пратките без ДДС след тази дата?
След 1 юли 2021 г. всички пратки, независимо кога са поръчани, ще подлежат на начисляване на ДДС. За поръчки, направени преди тази дата, данъкът върху добавената стойност ще бъде изискван и трябва да бъде заплатен при получаване на пратката. След 1 юли 2021 г., ако поръчатe от търговец, регистриран в системата за обслужване на едно лице при вноса (IOSS), ДДС ще бъде включен в цената на стоката и няма да има допълнителни митнически такси за вноса. В такива случаи клиентите няма да дължат нищо при получаване на пратката.
-
Какво представлява номерът на пратката и как може да се проследи?
-
Как мога да проследя пратка, ако номерът е фалшив и не може да се проследи?