Седмокласници 2020/2021 - Тема 12

  • 30 593
  • 747
  •   1
Отговори
# 300
  • Мнения: 59
По литература почнаха По жътва тази седмица, граматиката я свършиха мисля преди 2-3 седм. и сега преговарят 5-6кл. Мат. е до успоредници, мисля и там ще остане време за преговор, поне 2-3 седм. Като цяло добре се движат. Преговора по БЕЛ е под формата ПИ- 1ва част, като се появяват и произведенията по лит. Старая се да не нагнетявам напрежение с доп. изисквания, за да не прегори. За момента я харесвам, старя се и тя да се хареса и да вярва в себе си.

# 301
  • Мнения: 2 376
Вокс, а дано му подейства отрезвяващо на моя син подобен резултат, да разбере какво му говоря.
Да ти кажа, ако е като моя син, недей да разчиташ много на това Grinning
Той гледа напред и за минали работи не се кахъри особено.

# 302
  • Мнения: 682
По Лит са на Заточеници , но госпожата не си дава зор. Чакаме дата за пробен изпит по БЕЛ в училище тези дни. По математика приключиха и последния раздел , утре е класното и почват преговора. За домашни им дава примерни изпити.

# 303
  • Бургас
  • Мнения: 291
Като ви чета, още повече се отчайвам. Sad
Нашите са мн назад. По мат са още на успоредник . Но в училище госпожата по математика ,"хич я няма ". И наборчето чака урока, за да му обеснят нещата и не им остава много време за надграждане. Иначе тотално съм изперкала. Снощи се събудих плувнала в пот , сънувах че се явявам аз на матурите и нищо не съм направила Simple Smile Чета въпросите , знам отговорите , но нищо не мога да напиша 😄😄😄😄
Вкъщи не съм им разказала ,че вече ще ме заведат в лудницата 🤣🤣

# 304
  • София
  • Мнения: 6 661
ani4ka, ужасен сън. Подозирам, че с напредването на времето, повечето от нас ще почнат за сънуват подобни кошмари.

Моят продължава да не разписва задачите, лъже ме, че го прави, учителката днес пак се оплака, че не го прави и пак му говори. Не знам защо прави напук, питам го защо не го прави както му говорим, не знаел... Щях да ревна пред учителката Sad

# 305
  • Бургас
  • Мнения: 291
catty m и при нас не се пишат подробно задачите. Все повтарям пиши всичко , описвай подробно. Отговора е :Че то се вижда ,защо пак да го пиша.
Или блокира , не знае как да реши до края задачата и нищо не пише по нея. И учителката на уроците казва,запиши всичко което може , без значение до къде е стигнал. Но пак се инати,: Не била пълна задачата ,защо да я пиши .

# 306
  • София
  • Мнения: 4 201
Защо се притеснявате, че децата ви по математика са на успоредник? Погледнах на девойката учебника и ако не броим Преговора и Елементи от вероятности (взети първия срок), то Успоредникът е последния раздел. Ако децата ви са го взели, то скоро ще започнат да преговарят.

# 307
  • София
  • Мнения: 188
Момичета, имам въпрос. Проверявам втори модул на ПИ по Мат и попадам на следното: триъгълник 1 и триъгълник 2 еднакви (СЕЕТ) ... На въпроса ми - какво означава СЕЕТ получавам отговор - съответно еднакви елементи в триъгълника.  Реално наистина триъгълниците са еднакви, но мен ме озадачи начина на изписване и очевидната (поне за мен) липса на доказателство. Едно време пишехме по кой признак и разписвахме равните страни и ъгли. Та питането ми е - това чудо СЕЕТ приема ли се за доказателство,? Толкова ли са се променили нещата от "време оно" или девойката ме пуска по пързалката?

# 308
  • Мнения: 1 449
Simple Smile Забавно решение, ReniM Simple Smile И в училище и на школата си пишат кои са 1. 2. 3. еднакви ъгли или страни - следователно триъгълници еди кои си са еднакви по признак 1, 2, 3 Simple Smile

# 309
  • Мнения: X
Съответни елементи в еднакви триъгълници.
Без условието на задачата е трудно да се каже какво е имал предвид авторът на решението.
Може да е доказано равенство примерно на ъгли, което следва от еднаквостта на триъгълниците, която обаче също трябва да се докаже.

# 310
  • София
  • Мнения: 188
Съответни елементи в еднакви триъгълници.
Без условието на задачата е трудно да се каже какво е имал предвид авторът на решението.
Може да е доказано равенство примерно на ъгли, което следва от еднаквостта на триъгълниците, която обаче също трябва да се докаже.
Ооо, то описание почти липсваше. Тази еднаквост беше част от решението. На чертежа маркирани равните страни (дадени по условие), една страна обща и доказала ъгъл от 90° между страните.

MollyBy, и на мен така ми се видя, но след разразения спор и твърдения от типа "в училище така го пишем" реших да си сверя часовника.

# 311
  • София
  • Мнения: 298
Дъщеря ми разписва кои са трите признака и по кой признак са еднакви. Доказателството го разписва хубаво и много подробно, но мен пък ме притеснява, че не пише Дадено и Какво се търси. Накрая огражда отговора, вместо да напише Отг. еди какво си. Обяснявам, че това може да се определи като подсказване и да доведе до анулиране на работата й, но отговора е Аз там ще си го напиша. Да, ама като свикнал да заграждаш...
Кажете, права ли съм или вече не се изискват тези неща 🙄

# 312
  • Варна
  • Мнения: 2 456
Рени, подобно нещо съм виждала да се ползва СЛЕД доказване на еднакви триъгълници, когато да кажем трябва да се ползват страни или ъгли от вече доказано еднакви триъгълници за следващо доказателство. Само така да се ползва за пръв път чувам/виждам.  Вярно е, че от 15+ години не съм преподавала, ама не ми се вярва чак такива промени да има...

По литература са "на края на" Заточеници, а по математика я гледах, че мъчи успоредници последно, но не знам колко остава до края на раздела.

За разписването - не пише дадено, но пише отговор (това го виждам по снимките на ПИ, не при домашни).

# 313
  • Ланкър, планините Овнерог
  • Мнения: 11 075
Пак се чувствам тъпа. Моята математика е на ниво 1-2кл. Хич нищо не мога да проконтролирам.

# 314
  • София
  • Мнения: 188
Благодаря Simple Smile Коментирахме отново, уж прие, пък да видим. За утре сме се разбрали за пререши и разпише подробно цялата задача. Ядосвам се, понеже ги вижда и съобразява нещата, но като не ги опише ... никой няма да се занимава да вниква в детайла на решението и да гадае какво и е било в главата. В същата тази задача няколко реда по-нагоре изникна от нищото половинка ъгъл, без да е казано, че правата е ъглополовяща - сметнала ги наум ъглите, видяла, че е 1/2 от целия, но защо ли да се хаби да го описва...

Общи условия

Активация на акаунт