WIZZ AIR - 39

  • 44 417
  • 803
  •   1
Отговори
# 585
  • Мнения: 11 822
Означава, че сте си платила билет само с багаж с посочените размери. Ако искате още - трябва да си го добавите и съответно платите. В голяма част от случаите, багажът е по-скъп от билета.

# 586
  • Мнения: 1 582
Иии, да кажа, че втора седмица не мога да се свържа с Уиз по никакъв начин, за да променя фамилията си в профила. Имаме 30 лв горница върху сметката за мобилен телефон заради кол центъра им. Дава сигнал свободно и песничка, после прищраква, започва да тече време, а отсреща абсолютна тишина.
Малтийският номер не е актуален, на стационарния бг ме отряза някакъв кретен, че случаят ми не е спешен (писах за това тук), на мейлите никой не отговаря, пуснах иск в сайта, но ми искаше задължително номер на резервация, каквато аз нямам (няма и как да имам докато не ми сменят фамилията), въведох някаква си, за да ме пусне да продължа и сега предполагам като дойде време да разгледат ще ми напишат, че в системата нямам резервация с такъв номер и ще ме отвсвирят. Писах няколко пъти под публикации във Фейсбук на официалната ми страница, там са някакви абсолютни кретени, честно - супер любезно ми обясняват да се свържа с техния live chat. Обяснявам, че те нямат такъв и ми дават линк към секцията 'Какд а се свържете с нас" - ами - НЯМА лайв чат. Имаме близо 5 000 лв кредити от отменени полети, които очевидно няма как да използваме. Ако не бяха тези кредити, отдавна да съм им теглила чертата.
Направо съм се отчаяла. Към КЗП не мога да се обърна, тъй като фирмата не е българска и реално нямат седалище тук.
Ако на някой са му останали някакви идеи, добре ще е да ми ги сподели, че аз се изчерпах...

Последна редакция: пн, 27 сеп 2021, 12:34 от Змимка

# 587
  • Мнения: 4 376
А пробвахте ли на безплатния телефон? Там винаги казват да се свържете с кол центъра, но като кажеш, че не можеш да се свържеш съдействат. Преди 2 години от там смениха изцяло имената на пътник, защото бяха въведени по грешка моите.

# 588
  • Мнения: 1 582
Кой е този безплатен номер? Ако е стационарния - вече си писах няколко пъти неволите там....Човекът каза, че това е номер за специална асистенция на летище, моят случай не бил спешен, да съм совободяла линията. Затоври ми...

# 589
  • Мнения: 6 447
Ами в интерес на истината този номер наистина е за това (спешни случаи и асистенция), но е написан по форумите като безплатен за всичко и явно има голям наплив, та са станали малко груби...
Иначе, ако не ви се чака си купете билети със старото име и носете документи за промяната

# 590
  • Пловдив
  • Мнения: 2 283
Кой е този безплатен номер? Ако е стационарния - вече си писах няколко пъти неволите там....Човекът каза, че това е номер за специална асистенция на летище, моят случай не бил спешен, да съм совободяла линията. Затоври ми...
Телефон на летището за спешни случаи: 024917048
пробвайте на този: 024928367

# 591
  • Мнения: 1 582

пробвайте на този: 024928367

Именно, това е стационарен номер на Уиз Еър за специална систенция. От там ме отрязаха....

Иначе, ако не ви се чака си купете билети със старото име и носете документи за промяната

Да поискам чекиране на летището и те на място да ми сменят името като нося документи ли (свидетелство за сключен граждански брак и от общината за идентичност на имената)?


Уиз имат ли гише на летище Варна, или летище София? Ако отида на място с документите преди да направя резервация?

# 592
  • Пловдив
  • Мнения: 2 283

Змимка, не ти ли отговориха на мейла, опита ли през менюто на сайта? При мен много бързо реагираха, всъщност и да се свържеш с тях по телефона за такава услуга ще искат да им пуснеш документи, доказващи промяната.

# 593
  • Мнения: 4 990
Змимка, поразтърсих в гугъл и ми излизат два подобни случая:


В първия момичето е писало, че им е изпратила имейл, във втория Уиз препоръчват кол-центъра.

Ето и една статия с подобен случай, от която научавам, че по силата на GDPR имаш право на безплатна смяна на личните данни.
https://noyb.eu/en/wizz-air-eu1-flight-eu35-your-gdpr-right

# 594
  • Мнения: 62
Змимка, ето това копирах от сайта на WIZZ:

"АЗ И ПАРТНЬОРКАТА МИ ТОКУ-ЩО РЕЗЕРВИРАХМЕ ПОЛЕТ, НО КЪМ МОМЕНТА НА ПЪТУВАНЕТО ВЕЧЕ ЩЕ СМЕ СКЛЮЧИЛИ БРАК, А РЕЗЕРВАЦИЯТА СЪДЪРЖА МОМИНСКОТО ИМЕ НА ЖЕНА МИ. КАКВО ТРЯБВА ДА НАПРАВИМ?
Ще бъде необходима смяна на името, като тя ще бъде извършена безплатно при предоставяне на документа за пътуване и акта за граждански брак.

Моля, свържете се с нас, като изпратите формуляр за оплаквания на нашия уебсайт възможно най-скоро. Ще се свържем с вас с подробности къде да изпратите нужните документи. Възможно е да изминат до 30 дни, преди да получите отговор на имейла си. Ако молбата ви е спешна, препоръчваме ви да се свържете скол центъра на Wizz Air за безплатна поправка на име."
Надявам се да ти е от полза, аз разбирам че можеш да купиш сега билети и след това да се свържеш с тях за промяна на името. Копираният текст е от секцията "Често задавани въпроси".

# 595
  • Мнения: 160
Здравейте имам въпрос утре летя за Германия и направих сутринта Чекин и на бордната ми карта пише , че Това не е бордна карта .
Какво трябва да направя и какво значи това

# 596
  • София
  • Мнения: 8 666
Здравейте имам въпрос утре летя за Германия и направих сутринта Чекин и на бордната ми карта пише , че Това не е бордна карта .
Какво трябва да направя и какво значи това
Минаваш през гишетата за чек-ин и багаж - всичко е наред, особеност заради ковид.

# 597
  • Мнения: 32 269
Впечатления от полетите ми София- Неапол и Неапол- София:
На отиване полетът закъсня с може би над 2 часа, никой никъде не поиска да ми види антигенен тест или какъвто и да е подобен сертификат.
На връщане в Неапол се минаваше през пунктове където трябва да се сканира зелен сертификат, след това през нещо като дезинфекцираща камера (отгоре пускаше дезинфектант като мъгла 😃). В София на Т2 също искаха да видят сертификат (много приятни и усмихнати дами, междудругото). 🙂 Полетът пристигна като цяло навреме, може би само с няколко минутки закъснение.
Скрит текст:
Ако трябва да сравнявам взимането на проба за антигенния тест:
В Пловдив ми взеха проба от едната ноздра. Просто ме питаха дали искам и разпечатан резултат на лист. Иначе резултатът си пристигна и с смс.
В Италия правих теста пред аптека, в нещо като беседка (на открито). Въпреки това, до последно трябваше да съм с маска- въпреки дистанцията, а жената която ми го прави се дезинфекцираше и сменяше ръкавици сума ти време, естествено, беше екипирана с маска, шлем, защитни очила, калцуни и дори с найлонов "дъждобран". Попита ме защо искам да си правя тест 🤣 Сякаш очакваше да имам симптоми, а не съм кашляла, нито съм изглеждала болна (температурата ми измерена в аптеката беше 36,1). Проба взе и от двете ноздри (бая се престара, потекоха  ми сълзи- не от болка, а от усещането като гъделичкане почти до очите), преди това и от гърлото взе проба. За капак, поиска да ми види и друг документ за самоличност, защото съм изглеждала "като друг човек" 😂 А личната ми карта е издадена преди по-малко от 3 месеца...само бях с вързана коса. Личната ми карта си я взех от аптеката чак когато беше готов резултатът от теста. 😃

Последна редакция: вт, 28 сеп 2021, 21:42 от dolce miele

# 598
  • Мнения: 5 565
Момичета/момчета, помагайте!

Опитвам се да се чекирам за полет на 1.10, през приложението, с random seat (безплатно). След като си въведа дата на раждане, документ за самоличност с дата на издаване и на валидност и натисна бутона за потвърждение, ми излиза това съобщение:

Скрит текст:

От друга страна, като пробвах през сайта им, задължително трябва да си купя място, 15 лв.

Има ли смисъл да упорствам, аз ли нещо не съм въвела както трябва, или за пореден път да им клекна на тия идиоти и да си купя място?

# 599
  • Мнения: 4 990
Разминават се рождените дати. Коригирай информацията в профила си и пробвай пак.

Общи условия

Активация на акаунт