Митница – информация, въпроси, отговори и споделяне на опит – 8

  • 54 869
  • 732
  •   1
Отговори
# 420
  • Варна
  • Мнения: 284
Първо да проверят с кой куриер идва пратката, защото ако е с Експресуан има да чакат...

# 421
  • Мнения: 2 402
Имам същия казус с пратка на митница от 13.05 и без никакво инфо. Виждам, че са обединени 4 поръчки от края на март, но никакво движение. АЕ ми затваря диспута, въпреки 90-те изтекли дни, т.к казва че пратката била предадена за получаване. Някой има ли телефон за БГ митница, където евентуално вдигат Blush.
уточнете от кой сайт са данните. https://www.bgpost.bg/bg/498 тук са по населени места в случай че проследяването в сайта на БГ пощи ви дава митница.
https://www.bgpost.bg/IPSWebTracking/IPSWeb_submit.htm
иначе вижте проследяването в сайта кого дава за превозвач на пратката в България и контактувайте с него.

# 422
  • София
  • Мнения: 1 793
в БГ пощи, късия АЕ номер с буквите отпред и отзад не дава инфо, казва че може да се следят само препоръчани пратки. Според АЕ app Инфото е това:
Скрит текст:

# 423
  • Мнения: 2 402
в БГ пощи, късия АЕ номер с буквите отпред и отзад не дава инфо, казва че може да се следят само препоръчани пратки. Според АЕ app Инфото е това:
Скрит текст:
За пратката с номер 158271900036793045901517 имате следното:
Скрит текст:



Успех в дискусията с офис 6

# 424
  • София
  • Мнения: 1 793
netman71 много, много благодаря! адвам си този eurodis.com, че никъде не открих инфо преди това.

Редактирам - говорих, пратката е там от 13 май, ако съм искала да мина да си я получа Rolling Eyes. Супер професионалисти Triumph.

Последна редакция: ср, 22 юни 2022, 17:05 от Мишчица

# 425
  • Мнения: 2 402
netman71 много, много благодаря! адвам си този eurodis.com, че никъде не открих инфо преди това.

Редактирам - говорих, пратката е там от 13 май, ако съм искала да мина да си я получа Rolling Eyes. Супер професионалисти Triumph.
По-добре късно от колкото никога ...

# 426
  • Стара Загора
  • Мнения: 2 535
Здравейте, очаквам пратка от Америка, за която знам, че трябва да платя ДДС. Виждам, че вече е на наша територия, но бихте ли ми помогнали с това съобщение: Retention reason : Awaiting presentation to customs commissioner - какво точно имат предвид с това представяне?

# 427
  • Мнения: 2 868
На митница е, не сте ли получили смс от пощата да ви представляват?

# 428
  • Стара Загора
  • Мнения: 2 535
На митница е, не сте ли получили смс от пощата да ви представляват?

Все още не. Пристигнала е в петък в 14 часа. Г/д до колко дни да очаквам смс от пощата?

# 429
  • Мнения: 2 868
На митница е, не сте ли получили смс от пощата да ви представляват?

Все още не. Пристигнала е в петък в 14 часа. Г/д до колко дни да очаквам смс от пощата?
Мисля 3-4 дни.

# 430
  • Мнения: 6
Добър ден, писах на предната страница т.к. чаках пратката си много време. Още не е долша и вече се чудя, дали ще дойде изобщо. Чакам я от митницата от 17 май. Писах жалба, приеха и нищо! Още си чакам!

# 431
  • Стара Загора
  • Мнения: 2 535
Моята пратка откакто е пристигнала на 23-ти юни в България още не съм я получила и вече започвам да се ядосвам. Писах 2 пъти на пощите, но отговор от тях не получавам. Звъня на софийския телефон и там не вдигат.. КЗП в този случай вършат ли работа?

# 432
  • Варна
  • Мнения: 284
Моята пратка откакто е пристигнала на 23-ти юни в България още не съм я получила и вече започвам да се ядосвам. Писах 2 пъти на пощите, но отговор от тях не получавам. Звъня на софийския телефон и там не вдигат.. КЗП в този случай вършат ли работа?
Сигурна ли сте, че трябва да дойде с Български пощи?

# 433
  • Стара Загора
  • Мнения: 2 535
Моята пратка откакто е пристигнала на 23-ти юни в България още не съм я получила и вече започвам да се ядосвам. Писах 2 пъти на пощите, но отговор от тях не получавам. Звъня на софийския телефон и там не вдигат.. КЗП в този случай вършат ли работа?
Сигурна ли сте, че трябва да дойде с Български пощи?

Да, виждам я в техния сайт. Днес им писах малко гневен имейл (3-ти по ред) и ми отговориха да им изпратя нужните документи. Добре, че настоявах, защото не знам дали въобще щяха да се свържат с мен. Като нищо можеше да върнат пратката обратно към подателя. Толкова мудно обслужване няма никъде.

# 434
  • Бургас
  • Мнения: 1 724
мудните действия или казваш че отиваш а реално не ходиш, оставаш за следващия се решава лесно, дори някой фирми (инкасатори за ток вода) са решили този проблем
карат служителите си да носят GPS и така виждат дали служителя им наистина ли е отишъл или кисне в кафето зад ъгъла

Общи условия

Активация на акаунт