Хиперактивност с дефицит на внимание - тема 9

  • 81 688
  • 777
  •   1
Отговори
# 450
  • Мнения: 6 481
Някой да е давал Есприко? Досега не съм включвала различни добавки, но положението вече излиза извън контрол. Прочетох и няколко негативни мнения за добавката, но сякаш към момента ѝ възлагам някакви надежди, защото друго май нямам.

# 451
  • Мнения: 13 013
И аз мислех да питам. Давам от месец. Няма хиперактивност.
Мислех, че не работи докато не спряхме за почивка за ваканцията. Тогава видях разликата.
Като я гледах е витамини, омега, магнезии.  ..
Трябва да пие доста време преди да се види ефект, което е и добре всъщност.

# 452
  • Мнения: 2 899
Някой да е давал Есприко? Досега не съм включвала различни добавки, но положението вече излиза извън контрол. Прочетох и няколко негативни мнения за добавката, но сякаш към момента ѝ възлагам някакви надежди, защото друго май нямам.

Здравей. При нас Есприко не подейства. При силно изразени дефицит на внимание и хиперактивност само добавки не вършат работа. По-скоро трябва да се комбинират с още един метод като лекарства или Неврофийдбег, който вече е световно утвърден метод за ХАДВ с дълготраен резултат.
 Ние не можем да пием лекарства. Затова аз реших проблема като закупих неврофийдбег уред и софтуер за домашно ползвате и правим сеанси всеки ден. Въздейства директно върху мозъчните вълни и ефектът е много бърз. В същото време е интересно за детето, защото прави сеансите с избрано от него филмче от Ютюб. Учителката е изумена от подобрението, аз също.

Изпращам ви сайта да го разгледате. Самия уред за глава го купих от Германски дистрибутор, който ми го достави до вкъщи. Софтуера пък поръчах от сайта, той е турско- английска разработка. До скоро имаха промоция - безплатна консултация с неврофийдбег експерт. Ако я има още, възползвайте се.
Не се шашкайте от цените,  с разни кодове за отстъпка цената пада до минус 40, 50%

https://autotrainbrain.com/

# 453
  • Мнения: 6 481
Някой да е давал Есприко? Досега не съм включвала различни добавки, но положението вече излиза извън контрол. Прочетох и няколко негативни мнения за добавката, но сякаш към момента ѝ възлагам някакви надежди, защото друго май нямам.

Здравей. При нас Есприко не подейства. При силно изразени дефицит на внимание и хиперактивност само добавки не вършат работа. По-скоро трябва да се комбинират с още един метод като лекарства или Неврофийдбег, който вече е световно утвърден метод за ХАДВ с дълготраен резултат.
 Ние не можем да пием лекарства. Затова аз реших проблема като закупих неврофийдбег уред и софтуер за домашно ползвате и правим сеанси всеки ден. Въздейства директно върху мозъчните вълни и ефектът е много бърз. В същото време е интересно за детето, защото прави сеансите с избрано от него филмче от Ютюб. Учителката е изумена от подобрението, аз също.

Изпращам ви сайта да го разгледате. Самия уред за глава го купих от Германски дистрибутор, който ми го достави до вкъщи. Софтуера пък поръчах от сайта, той е турско- английска разработка. До скоро имаха промоция - безплатна консултация с неврофийдбег експерт. Ако я има още, възползвайте се.
Не се шашкайте от цените,  с разни кодове за отстъпка цената пада до минус 40, 50%

https://autotrainbrain.com/
ALMIRRA, много благодаря за подробната информация! При моя син е по-ясно изразена импулсивността, но сякаш не се акцентира върху нея, не знам вече.
Всъщност как работи цялата система? Самият уред какво представлява? Слушалки?

# 454
  • Мнения: 2 899
Някой да е давал Есприко? Досега не съм включвала различни добавки, но положението вече излиза извън контрол. Прочетох и няколко негативни мнения за добавката, но сякаш към момента ѝ възлагам някакви надежди, защото друго май нямам.

Здравей. При нас Есприко не подейства. При силно изразени дефицит на внимание и хиперактивност само добавки не вършат работа. По-скоро трябва да се комбинират с още един метод като лекарства или Неврофийдбег, който вече е световно утвърден метод за ХАДВ с дълготраен резултат.
 Ние не можем да пием лекарства. Затова аз реших проблема като закупих неврофийдбег уред и софтуер за домашно ползвате и правим сеанси всеки ден. Въздейства директно върху мозъчните вълни и ефектът е много бърз. В същото време е интересно за детето, защото прави сеансите с избрано от него филмче от Ютюб. Учителката е изумена от подобрението, аз също.

Изпращам ви сайта да го разгледате. Самия уред за глава го купих от Германски дистрибутор, който ми го достави до вкъщи. Софтуера пък поръчах от сайта, той е турско- английска разработка. До скоро имаха промоция - безплатна консултация с неврофийдбег експерт. Ако я има още, възползвайте се.
Не се шашкайте от цените,  с разни кодове за отстъпка цената пада до минус 40, 50%

https://autotrainbrain.com/
ALMIRRA, много благодаря за подробната информация! При моя син е по-ясно изразена импулсивността, но сякаш не се акцентира върху нея, не знам вече.
Всъщност как работи цялата система? Самият уред какво представлява? Слушалки?

Системата е патентована в Америка и Европа. Има и нужните сертификати ИСО.
работи с една 14 канална ЕЕГ каска, пращам линк.
Всичко е под контрол на невролог. Мозъчните вълни се записват в системата при всеки сеанс и веднъж в месеца се обследват от специалист, дават ви препоръка с кои протоколи да продължите

https://www.mindtecstore.com/Emotiv-Epocx

# 455
  • Мнения: 893
Както писах преди време, че виждам подобрение и сега влизам с молба за помощ, защото просто ми се реве. Надявам се да срещна разбиране и съвети!
Става дума за 5-токласник, приет от тази година в едно от хубавите училища с взискателни учители, но не тези, които са топ желанията на половината град, тоест не е голям гърч. Но и не им повишават успеха изкуствено. Мислех, че е горе-долу ок, макар че вече нареди няколко тройки и четворки. Прибира се, обядва и сяда да пише. Математика, английски, български - пише всеки ден без да мрънка и винаги е с домашна на училище, по математика са само шестици. Английския не е много добре, затова ходи на частни уроци и горе-долу закърпва положението. Но с разказвателните предмети е някакъв ад. Нищо до сега 2 месеца не е чел, нито един урок. Два пъти се случва да има тест на следващия ден, а той да си е оставил учебника в училище. Забравил го бил. Изобщо не ги отваря. Тази вечер с огромни усилия от наша страна го накарахме да прочете няколко пъти последния урок, задаваме въпроси по него, коментираме, обсъждаме, обясняваме .. питаш елементарни неща от текста, той не знае. Нищо не бил разбрал. Брат му в трети клас стои до него и отговаря. Чете провлачено, полузаспало, без интерес, леко се запъва и срича, не схваща смисъла. Той е дете, което чете супер много, но наум. На глас не може, запъва се.
Та след цялото това учене, в което се включи цялото семейство часове наред, в 22ч вечерта той казва "Утре имаме тест по този предмет. На всички уроци с изключение на този, който учехме днес". Не мога да ви опиша безсилието и яростта, които изпитах. Не знам дали това, че не му се учи въобще, няма да ме докара до нервен срив.. А сега това и с теста. Забравил. Казах му, че утре става в 5:30 да учи и донесе ли още една тройка остава без телефон. Не вярвам това да подейства, но го казах в момент на тотално отчаяние. Как да го мотивирам като вътрешна мотивация липсва. Той просто не вижда смисъла да учи; да знае, да може. Един от последните е по успех в класа и това не го трогва. Просто изобщо не му пука.
На психолог ли да го водя, аз ли да ходя? Частен учител по всичко ли да му търся. Как да се справя изобщо? Как да го мотивирам да учи?

# 456
  • Мнения: 2 077
Както писах преди време, че виждам подобрение и сега влизам с молба за помощ, защото просто ми се реве. Надявам се да срещна разбиране и съвети!
Става дума за 5-токласник, приет от тази година в едно от хубавите училища с взискателни учители, но не тези, които са топ желанията на половината град, тоест не е голям гърч. Но и не им повишават успеха изкуствено. Мислех, че е горе-долу ок, макар че вече нареди няколко тройки и четворки. Прибира се, обядва и сяда да пише. Математика, английски, български - пише всеки ден без да мрънка и винаги е с домашна на училище, по математика са само шестици. Английския не е много добре, затова ходи на частни уроци и горе-долу закърпва положението. Но с разказвателните предмети е някакъв ад. Нищо до сега 2 месеца не е чел, нито един урок. Два пъти се случва да има тест на следващия ден, а той да си е оставил учебника в училище. Забравил го бил. Изобщо не ги отваря. Тази вечер с огромни усилия от наша страна го накарахме да прочете няколко пъти последния урок, задаваме въпроси по него, коментираме, обсъждаме, обясняваме .. питаш елементарни неща от текста, той не знае. Нищо не бил разбрал. Брат му в трети клас стои до него и отговаря. Чете провлачено, полузаспало, без интерес, леко се запъва и срича, не схваща смисъла. Той е дете, което чете супер много, но наум. На глас не може, запъва се.
Та след цялото това учене, в което се включи цялото семейство часове наред, в 22ч вечерта той казва "Утре имаме тест по този предмет. На всички уроци с изключение на този, който учехме днес". Не мога да ви опиша безсилието и яростта, които изпитах. Не знам дали това, че не му се учи въобще, няма да ме докара до нервен срив.. А сега това и с теста. Забравил. Казах му, че утре става в 5:30 да учи и донесе ли още една тройка остава без телефон. Не вярвам това да подейства, но го казах в момент на тотално отчаяние. Как да го мотивирам като вътрешна мотивация липсва. Той просто не вижда смисъла да учи; да знае, да може. Един от последните е по успех в класа и това не го трогва. Просто изобщо не му пука.
На психолог ли да го водя, аз ли да ходя? Частен учител по всичко ли да му търся. Как да се справя изобщо? Как да го мотивирам да учи?
Това с разказвателните винаги ли е било така?Те нали започват от 3-ти клас...

# 457
  • Мнения: 893
В 3-ти клас започна добре, четеше ги сам, разказваше си ги и като ставаше готов идваше да ни ги разкаже на нас. Не знам как и кога това спря. В 4-ти вече се налагаше да учи с баща си, който му смилаше информацията по-достъпно от сухия текст. Обясняваше му нещата и задаваше въпроси. Тогава обаче се фокусирахме над матурите и разказвателните останаха на заден план. До 4-ти клас беше в училище, в което не се учи много, учителката не беше грам взискателна и заради това той привидно се справяше. Винаги му е било трудно да говори и обяснява, изреченията му често са граматически грешни, непълни, с объркан словоред.

# 458
  • София
  • Мнения: 9 543
Ако сте в България, опитайте със сайта на Уча.се. Там уроците са синтезирани в 5-10 минути,поднесуне интересно. Зрително може да възприема по-добре.
Особено за разказвателините си заслужава.

# 459
  • Мнения: 13 013
Ако взимате учител, нека да четат текстове и да ги обсъждат и преразказват.

При моя има феномен. Електронен тест попълва без грешка, хартиен дори не може да разчете като хората.

# 460
  • Мнения: 893
Благодаря ви! Сериозно се замислям за учител, по 2-3 часа на ден, да учат заедно следобед. Аз не мога, на 10-тата минута съм кълбо от нерви. Знам, че е добре да съм по-спокойна, уравновесена, разбираща и търпелива, но просто не съм. Била съм отличничка както може да се разбере вероятно и това "Утре имам тест, но не съм учил. Учебника е в училище. Какво ще вечеряме? А може ли детско?" просто няма как да го разбера. Една негова учителка му беше казала, че е способен да изнерви и най-спокойния човек на света и е абсолютно права. Не знам как успява.
За уча.се имахме абонамент много отдавна, като беше 1-ви клас. Сигурна съм, че сега ще е по-успешно и ще го гледа повече, но имам едно опасение. Ако може да се включат хора с абонамент в тази платформа. Опасявам се, че ще изгледа клипчето 2 пъти и ще каже "научих си" без отново да отвори учебника, което не е целта ми. Но и ние си мислехме вчера с мъжа ми да пробваме.
Днес стана в 6 и чете електронната версия на учебника, че нали хартиеният е пак забравен.
Със сигурност визуалната памет му е много по-добра.  Да прави експерименти, да вижда нещата пред него, да му бъде обяснено нагледно - разбира го от раз и го помни месеци наред. Но в сухата теория изобщо не вниква. Чете машинално текста и си мисли за нещо друго, а после "Какво разбра?" "Нищо!"

# 461
  • София
  • Мнения: 655
Аз от прочетеното разбирам, че на детето му е трудно. Има нужда от помощ, а не от нерви насреща си (знам, че е трудно). Изглежда ми, че той има затруднение с експресивната реч, от там идва и невъзможността да разбира и преразказва текст така както на нас ни се иска. От там идва и затруднението с английския език. Освен това, от факта, че срича на глас на мен ми светва лампичка, че детето може да е  с  дислексия. Видно е че детето е с обучителни затруднения, но това не означава, че не е умно, напротив. Аз бих ви посъветвала обследване, след това всякакви терапии за подобряване вълните на мозъка - невротренинг, стимулации при др Колев (невролог в София), музикална терапия, упражнения. За четенето - опитен логопед може да направи чудеса! Има много неща, които могат да се направят. Моето дете е на 6, и тепърва започваме да ги опитваме едно по едно.

# 462
  • София
  • Мнения: 9 543
Какво значение има дали ще отвори учебника, ако на този етап намерите начин да учи - различните деца учат и възприемат информация по различен начин. Ако това е неговият начин.
Може да опитате варианта да гледа уроците, да прави упражненията към тях и после да прочита веднъж учебника - ако успеете да го постигнете. Вече материята няма да му е непозната, ще е усвоена чрез гледане и упражнения.
а и е доста по-евтин и ненатоварващ за всички вариант от учител - финансово, организационно.

# 463
  • Мнения: 22 200
Винаги бих гласувала за учител за помощ.

# 464
  • Мнения: 893
Да, това ми е мисълта. Ако ще отвори учебника след това, тези видеа ще са само от полза, защото наистина ще му е познато това, за което ще прочете. Но ако ще разчита на 5мин клипче да е научил целия урок...те са доста подробни и обемни, за да се поберат в него. Но ще му дам шанс.
Че има затруднения, има. Виждаме го отдавна. Понякога се подобрява, друг път се влошава като тази седмица, но до сега сме се опитвали единствено със собствени усилия и четене по темата да се справим, а видно това няма да се случи. Учителката му беше казала, че няма дислексия според нея, но тя не е чак толкова компетентна по въпроса, тоест не се е занимавала с обследвания, за да знае със сигурност. Наистина чете много, Хари Потър вече 3-4 пъти прочете цялата поредица, Пърси Джаксън и много подобни. По 1-2 часа чете вечер и затова се бях успокоила, че всичко там е ОК, но като започне на глас не ми звучи много ОК.
Знам, че нервите ми не помагат изобщо, но ми е ужасно трудно да се контролирам и работя по въпроса над себе си. Благодаря за препоръките Purple Heart

Общи условия

Активация на акаунт