Седмокласници 2020/2021 - Черешката на тортата - (28.06 - 04.07)

  • 92 779
  • 1 639
  •   1
Отговори
# 405
# 406
  • София
  • Мнения: 17 663

Преди... точно не знам колко, но повече от 30 години мой приятел от малко населено място завърши(/л - тогава не съм го познавала) тъкмо МГ във Варна. Така че... да, има такива.

Щом Кати казва, че има квоти във Варна, значи има! Точка. 😀 И в Бургас най-вероятно.


Aaa, не, не казвам такова нещо - изобщо не съм гледала гимназиите във Варна конкретно! Нито в Бургас...
Това, което казвам, е, че е напълно възможно и дори вероятно деца от други населени места да кандидатстват за места в МГ във Варна.

# 407
  • Мнения: 296
Кати, квоти в контекста на НВО са в смисъл мъже/жени, а не на географски принцип.

# 408
  • у дома...
  • Мнения: 3 696
Кати, квоти в контекста на НВО са в смисъл мъже/жени, а не на географски принцип.
айде бе! Joy Още една възможност за конспирация!

# 409
  • София
  • Мнения: 16 315
Още не съм смятала конкретно по статистиката за София, но на първо четене очаквам почти същите балове за най-високобаловите гимназии /НЕГ, Испанската.../ и малко по-високи за т.нар. втори ешалон.

# 410
  • София
  • Мнения: 5 163
Само аз ли не разбирам какво точно да гледам и как да използвам тази таблица Disappointed
Прочетох всички обяснения, но пак.... Явно съм много глупава Cry

# 411
  • Мнения: 2 957
децата с резултат над моето по сбор са същите. което значи даже една идея по-ниски, предвид че броят деца е по-голям тази г. (по мой анализ Simple Smile Simple Smile Simple Smile )

# 412
  • Мнения: 4 682
Само аз ли не разбирам какво точно да гледам и как да използвам тази таблица Disappointed
Прочетох всички обяснения, но пак.... Явно съм много глупава Cry
Кали, аз се ориентирах от това мнение.

# 413
  • София
  • Мнения: 7 675
Сравнявах бала на дъщеря ми от м.г. Няма някаква феноменална разлика. Изместването е по-скоро статистическо заради по-големия брой явили се деца.
Поне така ми изглежда на мене, без да съм от групата на математиците с прогнозите.

# 414
  • Мнения: 296
Кати, квоти в контекста на НВО са в смисъл мъже/жени, а не на географски принцип.
айде бе! Joy Още една възможност за конспирация!
"айде бе! Joy" прозвуча подигравателно... Копирам от сайта на гимназия в Пловдив, 2021 година:
"Приемът за профили „Хуманитарни науки с английски език” и „Хуманитарни науки с немски език” е с квота “момичета-момчета” в съотношение 70:30."
P.S. Започвам да се сещам защо спрях да пиша във форума преди 15 години......

# 415
  • Мнения: 9 990
Статистика от сайта на РУО-Русе:
http://www.rio-ruse.org/?p=11923

# 416
  • София
  • Мнения: 16 315
Ето една бърза прогноза за някои училища в София - момичета, 2 класиране:

Скрит текст:
НЕГ      470
164 - ИЕ/АЕ   476
164 - ИЕ/Ит   474
164 - ИЕ/ФЕ   466
164 - ИЕ/Пр   464
ФЕГ -       446
1АЕГ-      454
2АЕГ           446
73-то      456
22-ро ИЕ   414
22-ро АЕ   422
35-то НЕ   424
35-то ФЕ   432
31-во ИЕ   412
31-во АЕ   410
31-во НЕ   408

Вижда се, че колкото по надолу в класацията по бал е училището, толкова повече се качва бала в сравнение с миналата година. Отбелязвам, че в 1АЕГ има нова паралелка "предприемачество" и не се знае това как ще се отрази на бала.

Малко по-късно ще пусна и за момчетата.

Последна редакция: вт, 29 юни 2021, 08:17 от sanaka

# 417
  • София
  • Мнения: 17 663
Кати, квоти в контекста на НВО са в смисъл мъже/жени, а не на географски принцип.


Ама отговаряш на мой отговор към въпрос доколко е вероятно да кандидатстват деца от други населени места в МГ във Варна. Какво общо имат тук квотите момчета / момичета?


Още не съм смятала конкретно по статистиката за София, но на първо четене очаквам почти същите балове за най-високобаловите гимназии /НЕГ, Испанската.../ и малко по-високи за т.нар. втори ешалон.


Аз се чувствам леко тъпичка в момента... Сравнявах далеч не астрономическия бал от 177. Тази година има 1010 деца със същия или по-висок бал, миналата година на този брой е отговарял бал от 175... Разликата несъществена, очаквах значително по-голяма... Що така се получава? Много голямо струпване при наистина много високите балове? Или?

Поправка:
Ми не, и за по-високите балове работата е горе-долу сходна...

Последна редакция: пн, 28 юни 2021, 19:50 от katiABV

# 418
  • Голямата Мушмула ¯\_(ツ)_/¯
  • Мнения: 41 980
Само аз ли не разбирам какво точно да гледам и как да използвам тази таблица Disappointed
Прочетох всички обяснения, но пак.... Явно съм много глупава Cry

виждаш колко точки има твоето дете .
намираш го в таблицата и гледаш какво пише.

ако например по МАТ точките са 90:
третата колонка е за МАТ - 117 деца имат такъв резултат, в колонка "натрупване" показва, че 960 деца имат такъв или по-висок резултат.
ако приемем, че и по БЕЛ е със същите точки, то гледаме първата колонка
173 деца имат такъв резултат, общо 934 имат такъв или по-висок.
по същия начин за сбора МАТ+БЕЛ
90=90 = 180 точки - 67 деца са с такъв резултат, 812 са с такъв или по-висок (зелената колона)



първите колонки са общо за всички деца - после има разделни по полове. Simple Smile

# 419
  • Мнения: 296
Кати, квоти в контекста на НВО са в смисъл мъже/жени, а не на географски принцип.

Ама отговаряш на мой отговор към въпрос доколко е вероятно да кандидатстват деца от други населени места в МГ във Варна. Какво общо имат тук квотите момчета / момичета?

Въпросът беше на Модест за квотите във Варна и ти тръгна да обясняваш за познатия си... Видях, че си редактирала поста си. Smirk Както и да е - емоциите явно са ни вповече, клавиатурите по-бързи... Наздраве!

Общи условия

Активация на акаунт