Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Време е за ИКЕА! - Тема 34

  • 35 686
  • 742
  •   1
Отговори
# 735
  • Мнения: 976
Не разбирам що ходите в Икеа, като не е хубаво. И не разбирам като ви се казва, че няма част от нещата, кой ви кара да ги взимате. Отказвате гардероб Pax и търсите другаде.
И аз вчера си купих Pax, обясниха ми какво няма от него и аз прецених.
Всеки път служителите любезно обясняват - има проблем с наличности и доставки в световен мащаб.
Махаме се от ИКЕА и отиваме в Айко... да не изброявам - кой където му е кеф...

# 736
  • София
  • Мнения: 890
Дами, може ли помощ. Имам в кухнята шкаф за бутилки от тези издърпващите се. Като го отворя и всички бутилки падат, освен ако не са много доближени. Мисля че няма как в Икеа да няма разделител за този шкаф, но не мога да намеря такова нещо.

Можете ли да ми покажете за кой шкаф става въпрос? Стана ми интересно, че искам и аз да си прибирам бутилките.

# 737
  • Мнения: 290
Ако ми бяха казали, че трябва да изчакам месец, разбира се, че щях да си направя сметката. Но на проекта ми от 4-ти август е записано от консултанта в магазина дата 9-ти август за събиране на всичко, което не е налично. Може би трябваше да поискам среща с управител, с управляващ компанията за гаранции? Това ми беше първата поръчка на обзавеждане от Икеа. След като платих веднага на каса близо 2000 лева, какво трябваше на направя според вас? Да я откажа, да върна доставеното, сглобеното? Пак казвам, бях заблудена от консултант, не казвам, че е било умишлено. Но все пак един гардероб ми костваше поне 10 разхождания до магазина, факт. И мебелите са хубави, не отричам, доволна съм от качеството. Оплаквам се от отношение към купувача, от неясноти и неразбории. Защото ако не бях настоятелна, гардероба ми още щеше да е без врати, въпреки че ги имат и някой не си е свършил работата.

    # 738
    • Мнения: 976
    Скоро поръчвах кухня - някои неща бяха на изчакване, но изпращаха имеил с появата им. При вчерашната покупка на PAX любезно ми казаха какво има и какво не от проекта, не изписаха нищо, което е без наличност.
    Честно казано съм изненадана от реакцията към Вас, тъй като винаги съм срещала много про отношение.
    Жалко наистина за нервите, които сте имали и желая безпроблемно бъдещо посещение в ИКЕА.

    # 739
    • Мнения: 4 652
    И ние поръчахме кухня от Икеа, събрахме я за 5 дни, а имаше липсващи механизми.
    А етажерка Kallax я чакахме над 3 седмици и уж се транспортираше от София до Варна и беше в междинен склад.

    # 740
    • Мнения: 11 555
    Всичките пъти, в които говорих с представителка на ИКЕА, ѝ казах, че транспортната фирма, която ползват е пълен шит! Груби и недодялани, нахални и безотговорни. Те са лицето им пред клиентите! Не всички ходят до магазина им за вилици, които могат да си занесат сами у дома. Тези, които купуват мебели, ползват доставка! А доставчиците не струват. Ако не го разберат скоро, все повече недоволни ще има.

    # 741
    • Мнения: 22
    През месец август решихме да подменим обзавеждането в стаята на дъщеря ми. Отидохме в Икеа, поръчахме легло, бюро и ни направиха проект за гардероб. Гардероба е трикрил PAX, с огледални врати и нужното ни разпределение. Стойността му излезе около 1400 лева. И започна сагата. Заплащане на артикулите на склад веднага, резервация за част от корпуса, чекмеджета липсват, кошници липсват, LED лампи липсват, огледалните врати се очакват следващата седмица, но не може да направите резервация. Според обясненията на консултанта би трябвало да съберем всичко за около седмица. Ок, правя поръчка, резервация, плащам, един куп обяснения кое ще дойде сега, за кое да чакам SMS, на кой да се обадя за монтаж (ама като дойде всичко), качвам се на горния етаж да търся една кутийка с кабел за вътрешно осветление...и накрая сякаш бях прекопала нива. Както и да е, нали е за детето, пък и седмица - ще се оправим. След няколко дни дойде  поръчката - леглото, бюрото и част от гардероба. Стоварихме всичко и чакаме, щото нали гардероба без част от корпуса, без врати и т.н. Обадиха се след няколко дни, че резервацията дошла. Натоварваме пакета с дълж.2,40 в семейната кола и си го возим до вкъщи. След няколко дни - може би седмица и чекмеджетата дойдоха - пак същата процедура в товарене, возене и разтоварване. На дъщеря ми и писна да спи в хола и си искаше стаята. Добре, заявихме монтаж и дойдоха момчетата. Сглобиха каквото можаха - легло, бюро и гардероба - без кошници и осветление, но това беше дребно, най-вече гардероба си зее без врати. Артикула не излизаше по никакъв начин в системата им, ходих до магазина неколкократно - не знаят кога, не знаят дали, абе нищо не знаят. Докато тече сагата с неоткриваемите врати дойдоха кошниците, след седмица - две и осветлението. Трамбоваме с мъжа ми до Икеа, свят да ти се завие, сякаш обзавеждаме хотел. Е, посъбрахме го гардероба, ма врати няма. Най-накрая след много мейли и настояване (около 45 дни след поръчката) центъра им за обслужване на клиенти ни обърна внимание. Около 10 минути след приключване на разговора ми се обадиха, че в централния им склад имало 50 броя от така чаканите от нас врати?????!!!! Ама не излизали в системата и нещо се объркало, и т.н. Доставиха ги.Изключително грубо отношение на доставчите. Говориха ми на "ма", защото пожелах да проверя дали стъклените врати са здрави. Тях това не ги интересувало, да съм търсела Икеа.  Ами няма да ги потърся повече, мисля че от гореописаното е ясно защо. Иначе да кажа и нещо добро - монтажниците им са супер.
    wow ,вашия случай с Икеа,направо сложи моя в малкия джоб.
    Съжалявам за сагата!
    Само кажете,накрая не ви ли казаха и ,че сте си сами виновни?!?!?

    # 742

    Общи условия

    Активация на акаунт