Време е за ИКЕА! - Тема 34

  • 39 042
  • 742
  •   1
Отговори
# 690
  • Мнения: 9 569
Тук нивото на обслужване е направо безобразно. Според мен при проблем трябва да се пише директно на IKEA headquarters. Мисля, че като видят с каква честота има оплаквания от БГ ще направят нещо по въпроса шведите.

# 691
  • Мнения: 68 349
Едва ли се плюе за нищо и от хубаво отношение.
Изобщо не си права, според мен.
Както ние сме коректни и плащаме каквото ни е казано, така и те следва да са коректни.
За теб  е толеранс. За друг е отношение тип да те правят на глупак..Wink

# 692
  • Мнения: 9 569
Аз за оплакването не визирам някой обикновен служител, сигурно действат както им се спуска отгоре, а като цяло начинът на управление на франчайза.

# 693
  • Мнения: 5 382
Ако не бях кипнала и не бях натъртила, че искам да извикат управител и че възнамерявам писмено да пусна сигнал до ръководството и да се обърна към комисията за защита на потребителите,....щях да съм отрязана и да ми викат:"Спокойно", докато си тръгна от там. Казах им, че не съм в детската градина, че да ме успокояват с празни приказки. На съседното гише имаше друга кабарясала жена и тя хубаво ги нареди, и нейният казус се разреши в нейна полза.

# 694
  • Бургас
  • Мнения: 10 340
Много добре, че не си оставила нещата така. И аз съм много разочарована от обслужването и някои от политиките им, ама не се отказвам от тях. 😁
Точно днес поръчах тоалетка Малм, защото я следя от известно време и видях, че бройките намаляват. Мислех си, че ще е по-сигурно да отида до центъра за поръчки, че да не си окепазя ваучера онлайн. Или пък да ми откажат поръчката. Но скоро няма да имам ходене до тях и реших да я пускам, да не свърши.
Сега, като прочетох и Нелина май по-добре, че през сайта я поръчах. А ваучера ми е за 104 лв и тръгнат ли да ми правят въртели ще имаме челен сблъсък!

# 695
  • Перник
  • Мнения: 4 859
Даа, значи не само аз съм имала проблем.
Бях писала в темата, че ми бавят връщане на пари. Писахме си мейли месец и половина, накрая ми писна и пуснах жалба до КЗП. Точно след 2 часа парите ми бяха в сметката. Дали беше съвпадение не знам...

# 696
  • Мнения: 5 382
Никакво съвпадение, а следствие след жалба. Месец и половина е твърде много. Карат ни да излизаме извън кожата от нерви и същевременно получават заплати за невършене на работа. И аз искам заплата без да върша нещо.

# 697
  • София
  • Мнения: 8 519
Абе, вършат нещо - аз бих поискала доста солидно възнаграждение, ако ще трябва целодневно да се занимавам с фрустрирани хора. Веднъж сме връщали дръжки за кухненски шкафове (преди 2 години и нещо) и нямахме никакъв проблем. Но явно не всеки път е така.

# 698
  • Мнения: 68 349
И аз бих искала ваучер за компенсация, ако всеки път ще чакам по месец и ще си троша нервите за нещо, което от икея могат да свършат за ден и без въртели, ама...няма. Компенсация. Ни ваучер, ни нищо...

# 699
  • Мнения: 5 382
А фрустрацията откъде идва?! Или клиентите са се ядосали на децата си вкъщи или на шефа си и видиш ли, отиват да си изкарат яда на безгрешните икейци...Смешно.

# 700
  • Мнения: 6 268
Аз имам чувството, че като запачнаха работа, бяха по-добре и по-безпроблемни при решаване на казуси с клиенти. Сега май става все по-зле.
Писах им за моя ваучер и отговориха веднага, че работят по въпроса. Утре пак ще им напомня. На ММ не му маркирали пък фемили картата на касата въпреки, че я е дал, защото имало проблем с едното искане за стока от склада и явно касиерката е забравила. Трябваше да ходи до магазина да се разправя, че 70 лв в точки не ми се губеха. Девойката, като му казала, че по принцип не можело да ги заредят и той като се ядосал, защото е дал картата, и я карал камерите да пускат или да им кара стоката обратно, да сторнират всичко и да маркират после пак. Уж кандисали и до 3 дни щели да ги начислят пустите точки, ама и тях още чакам 7-ми ден....

# 701
  • София
  • Мнения: 8 519
Не ме разбрахте правилно Simple Smile Изобщо не защитавам Икеа (и силно се надявам да не ми се налага скоро нещо да връщам). Просто казвам, че да те сложат да се разправяш с недоовлни хора хич не си е работа и затова, надявам се, заплащат на служителите. Те еднолично не решават кой може и кой не може да получи компенсация или замяна, или каквото там. Решава се обикновено от горното ниво, а ние по принцип рядко имаме досег с него и скандалите ги вдигаме на тези, които нищо не могат да направят докато шефът не каже "айде, по изключение" или "от мен да мине". Тъпо, но е факт.
Просто исках да отбележа, че не е да взимат заплата за без нищо. Какво вършат тези от горното ниво, това вече е интересно (сигурно и за служителите на гишетата също).

# 702
  • Мнения: 22
Предполагам и по качествени!!!
На този вид легло правя ВТОРА РЕКЛАМАЦИЯ!!!
Леглата  скърцат и при най малкото движение на тялото!!!

И ние август си купихме абсолютно същото легло. С гърба отзад и рафтовете. Много му се радвахме, докато го сглобявахме. Изглеждаше ни здраво, стабилно, а то от първия миг започна да скърца... тихо, но много дразнещо. Затягахме го, но... нищооо!!! Вижте
това, може и да ви помогне. Ние все още не сме го приложили. Мм е труден за работа  вкъщи.
https://youtu.be/S7GnKj60OFI
Здравейте,вие направили ли сте рекламация на леглото?
Моя казус продължава с доста голяма наглост от тяхна страна.
Искат да си изтрият ръцете с това,че ми предлагат да вземат леглото и да ми върнат сумата,ноооо това е най лесното!!
Без конпенсация,без интерес аз след това  какво ще правя(на земята че ще спа) и твърдят ,че само при мен го има този проблем!!!

# 703
  • Мнения: 202
Здравейте,  какво ви е мнението за килимите на Икеа? Качествени ли са? Харесах няколко модела, които изглеждат мекички на пръв поглед, но се чудя дали си заслужават. Благодаря предварително

# 704
  • Мнения: 6 268
andreana.19, е не е ли целта до го върнете това легло? Аз ли грешно разбрах, че предлагат да го вземат и да възстановят сумата. Никой не дава компенсации! Това само със съд и установяване на нанесени вреди се прави и не знам колко успешно в БГ. Нереалистично ми се вижда, а и за какво... Вие това легло явно не го харесвате, имате проблем и сте недоволна - отървете се тогава от него и сложете край на сагата. Вие не можете ли да си купите друго с тези пари, след като не сте доволна от това, защо да спите на земята? Не е като да няма избор на пазара и да няма налични модели на склад.

E.Yordanova имам Hampen, Adum и един с къс косъм в детската. Доволна съм, не се нищят, не пускат власинки, конци и т.н., не са се степали или да се разпадат нещо. Доволна съм.

Общи условия

Активация на акаунт