Време е за ИКЕА! - Тема 34

  • 39 242
  • 742
  •   1
Отговори
# 675
  • Мнения: 6 294
Разбирам Ви. Обаче това за захранването го пише в описанието на артикула. Отваряте следващия път всички редове с инфо на страницата и търсете клипчета в интернет за най-сигурно. Шансовете да объркате нещо драстично намаляват. Успех!

п.п. Пък ако нищо не се получи я върнете, ще дадат ваучер ако е разопакована....

# 676
  • Мнения: 22 867
POLLINE777, в Полезна информация, под размерите и материала, пише, че безжичния димер TRÅDFRI се продава се отделно. Сигурно сте го видели, предполагам Икеа го предлага.

# 677
  • При елфите ...
  • Мнения: 2 044
Да сА възмутя... Направих си он-лайн поръчка, разни дребни неща... на 21-ви получавам и-мейл, че е предадена за транспорт... викам таман... на 24-ти ще я получа (защото онази велика фирма доставчик на Икеа доставя в наш`то село само в петък...), да ама не... нищо такова не се случи... ни вест, ни кост... и това не е за 1-ви път. Сега ще трябва да чакам цяла седмица, за да си получа нещата... И как може Икеа да е доволна от доставчика си, при условие, че клиентите й не са доволни... не разбирам?!?

# 678
  • Мнения: 6 294
Аз пак имам въпрос, но този път за ваучерите. Пуснах поръчка на 20.09 за един скрин с взимане от магазин Икеа София. ММ вчера го е получил, но ваучера за 10% къде да търся? Ако трябва да получа на мейл, защото заявката е пусната през електронния магазин, то кога трябва да го получа - след взимането колко дни или още като съм платила поръчката е трябвало?

# 679
  • Мнения: 68 654
Пиши им най-добре...хич и не чакай.

# 680
  • Бургас
  • Мнения: 1 455
Аз няколко пъти поръчвам и после пиша да ми пратят ваучера. Същия или на другия ден получавам. За това няма проблем.

# 681
  • Мнения: 5 096
Имаме гардероб Пакс с плъзгащи врати. Докъде трябва да се среже гуменото уплътнение отгоре. По инструкция го разбирам да е само с размера на релсата, но при затваряне се усуква в крайния елемент.
Скрит текст:






# 682
  • Пловдив
  • Мнения: 3 560
При мен е така:
Скрит текст:





Тази врата се затваря в посока към стената. Последната снимка е при напълно затворена врата.

Последна редакция: сб, 25 сеп 2021, 16:31 от miraluba

# 683
  • In transit
  • Мнения: 11 825
Пантите за гардеробите ПАКС имат ли гаранция? Едната панта изтърва и гардероба се блъска направо. Или да си купя нова и да не се занимавам?

# 684
  • Мнения: 68 654
10г е за паксове. Прочети кое точно включва и покрива гаранцията.

# 685
  • Мнения: 6 294
Пантите за гардеробите ПАКС имат ли гаранция? Едната панта изтърва и гардероба се блъска направо. Или да си купя нова и да не се занимавам?

Има 10 г. Ще ти я подменят. На страницата на артикула има указан срокът колко е.
https://www.ikea.bg/products/wardrobes/pax-wardrobes/wardrobe-in … atvryane/00214505

# 686
  • Мнения: 5 386
Имах разправия в Икеа, снощи закупих/платих на каса два артикула , трябваше да ида да ги получа , прецених, че не мога да ги нося на ръка и се прибрах вкъщи. Обадиха се след 25 мин, че артикулите са изчерпани и не мога нищо да взема, грешка в системата им било - че уж имало бройки, ама нямало. Днес отивам да ми върнат парите, да, но аз бях ползвала ваучер от покупка на 19.09.21 за 10 процента на стойност 76 лв.и .... не искаха да ми възстановят тази сума от ваучера, той бил вече ползван!!!! Е, да, де , ползван и в очакване да си получа нещата, а не по тяхна вина да бъда лишена и от артикулите, и от сумата, която съм похарчила - от ваучера. Един вид - от мен да мине и да забравя.
А познайте какво стана! Манипулации, откази от тяхна стр. и панаир от моя стр. Млъкнаха и дадоха парите в брой. Ако бях се оставила да ми увъртат и отказват, щях да съм без компенсация. Не искаха нов ваучер за изгорелия да дадат. Затова в брой, а уж не можело, нямало как и т.н.
Не за първи път установявам, че без разправии и сопване не става в БГ, тръгвайки с  добро , директно на глупак те правят.

# 687
  • Пловдив
  • Мнения: 2 915
Веднъж бях купувала столче стълбичка,като някакъв процент от сумата е била с ваучер.Оказа се,че крепежите в кутията са сгрешени и реших да заменя артикула.
Разбра се,че на цялата партида са така и взех решение  просто да го върна,като получа сумата и когато подновят партидата, да си купя пак.Знаете,че последната година сроковете за липсващи артикули са в много голям диапазон.
Служителката,обаче,  ме посъветва да направя рекламация и замяна,защото ще ми върнат само заплатените пари,без ваучера.
  Иначе ,при покупка онлайн на 10 артикула ,отново част от тях  с ваучер,ми възстановиха ваучера,след като те отменена  ордера,поради един липсващ артикул.

Последна редакция: нд, 26 сеп 2021, 20:04 от nelina_london

# 688
  • София
  • Мнения: 6 010
Ейййй колко са хитри! Интересно дали и шведската политика е такава. И също ми е интересно нама ли одит на работата? Това, че феанчайзът е гръцки не значи, че нивото не трябва да е шведско.

# 689
  • Мнения: X
Нивото от всякъде е гръцко, та гръцко! 6 (шест!) пъти ми се обаждаха за смяната на малкия скрин MALM като ме уверяваха, че от транспортната фирма ще ми се обадят, за да се уточним кога да ми донесат запечатан и да си вземат отворения, и познайте обади ли се някой! Оня ден пак ми звъни някаква: здравейте обаждам се от IKEA... Не че ѝ накривих шапката, но поне си ѝ го казах, че се излагат за един шкаф и то по тяхна вина, да се правят на цигани. Да не говорим пък партньорската им транспортна фирма колко са нагли и безочливи. Казах ѝ, че съм го сглобила преди две седмици тоя скрин и няма да ги чакам един месец да втасат, но че ако имаше нещо надрано по шкафа от тези, дето не са го поръчвали, ама са го отворили, лично щях да им го донеса в магазина и тогава щяха да видят те ядосан клиент... Сигурно си я премести напреко, но поне си казах какво мисля за тях и цялото им безхаберие.

Общи условия

Активация на акаунт