Време е за ИКЕА! - Тема 34

  • 43 711
  • 742
  •   1
Отговори
# 360
  • Мнения: X
А па тия, дето са получили нашия шкаф, са стигнали до разопаковане! Видели, че е шкаф и тогава се обадили, че не им стигат части за леглото и имат шкаф, който не са купували! Ми аз не искам да ми е разопакован от други хора шкафа. Аз техните части от креват с пръст не съм ги пипнала. Сега вече се ядосах. Ако липсва нещо от него, вече с мен ще си говорят. 😠

# 361
  • Sofia
  • Мнения: 2 423
Уоу, ако са сглобили шкафа, може да са го надрали, счупили и т.н.
Доста нагло е да сглобят шкаф, който не са поръчвали, решили са, да замълчат и да си имат един бонус, но се е наложило да си признаят, като са видяли, че за леглото им липсват части.
Настоявяйте за нов кашон, другия да го бракуват.

# 362
  • Пловдив
  • Мнения: 819
Искам да направя рекламация на чекмедже със стъклено чело Комплимент, но такова в момента липсва в Икеа. Имате ли идея, как постъпват в подобна ситуация?
Страхувам се, че вместо със дефектно чекмедже, ще трябва   да карам без никакво известно време?

# 363
  • Мнения: 76 401
Искам да направя рекламация на чекмедже със стъклено чело Комплимент, но такова в момента липсва в Икеа. Имате ли идея, как постъпват в подобна ситуация?
Страхувам се, че вместо със дефектно чекмедже, ще трябва   да карам без никакво известно време?

Пишете им. Недейте по телефон, че ще ви овъртолят. Писменото остава и внимават какво пишат. Като е писмено, после до кзп е лесна жалбата. Но да преразказваш разговор не става, а като приложиш мейлите..е къде по достоверно.

Азалия, и ти им пиши, като съвет. Недей по алото...

# 364
  • софия
  • Мнения: 31 013
А па тия, дето са получили нашия шкаф, са стигнали до разопаковане! Видели, че е шкаф и тогава се обадили, че не им стигат части за леглото и имат шкаф, който не са купували! Ми аз не искам да ми е разопакован от други хора шкафа. Аз техните части от креват с пръст не съм ги пипнала. Сега вече се ядосах. Ако липсва нещо от него, вече с мен ще си говорят. 😠
Бих настоявала да ми се докарат неотваряни кашони. Не е твоя работа да се занимаваш с размяна на сгрешено доставени поръчки.
Напиши мейл с остър тон.

# 365
  • Мнения: X
Нямам идея дали са го сглобили чак, но е факт, че кашонът е отворен и след това залепен с лепенки.
Скрит текст:
Благодаря за всички съвети, нямам до сега опит с IKEA и честно, от тях не очаквах такива неща, но да се приземя и да си спомня, че съм си в България! 😒

ПП. Обадих се все пак, защото не ме свърта. Обясних, че те са си сбъркали доставката, но от тук са взели непокътнат кашон, а на мен са ми върнали отворен шкаф. Като не са поръчали шкаф, защо са отваряли кашона? А аз отворен не съм купила и не искам да ми го отварят други хора. Да си го взимат и да ми донесат запечатан. Свериха номера на фактури, на касови бележки, ще се обадят. Казах, че и на имейла ще им оставя същото послание.

Последна редакция: нд, 29 авг 2021, 19:24 от Анонимен

# 366
  • Sofia
  • Мнения: 2 423
Да, дано се развият добре нещата. Мен повече би ме притеснило не, че е отворен, а ако е надраскан или повреден.
Май е най-добре човек сам да си доставя нещата. Като си взимам сам нещата, поне знам колко пакета са и от кои щандове да си ги звема - ако объркам нещо, сам ще съм си виновен.

# 367
  • Пловдив
  • Мнения: 4 164
Да се организират хора и подходящ транспорт за обемни и тежки  мебели си е сложна задача.
В случая не Икеа, а транспортната фирма имат вина.

Последна редакция: нд, 29 авг 2021, 20:17 от miraluba

# 368
  • Мнения: 76 401
Да, но ние договор с транспортната фирма не подписваме. Влизаме в договорни отношения с търговеца Икея.
Следователно при неизпълнение или лошо изпълнение от страна на търговеца, съвсем логично и законово, клиентът предявява претенции пред икея.

Ренус не е никакъв за клиента.

# 369
  • Мнения: X
Аз не пазарувам от транспортната фирма, а от IKEA. Те са наели тази фирма за подизпълнител. Да се оправят помежду си! Въобще да не ме препращат насам-натам. Не съм от тези, дещо ще кажат: добре, не ми се разправя, както и да е. И не се отказвам когато съм права.

# 370
  • Пловдив
  • Мнения: 4 164
Съгласна съм и с двете ви.
Икеа предлага услуга за определена цена, дали те или подизпълнители ще извършат услугата си е техен избор.
На два пъти съм получавала обемни пратки и не е имало проблем.

# 371
  • Мнения: X
А аз за пръв път и имам проблем! Не е ли идиотско! 😆

# 372
  • Пловдив
  • Мнения: 4 164
Ужасно е меко казано.

# 373
  • До сърцето...
  • Мнения: 5 425
А аз за пръв път и имам проблем! Не е ли идиотско! 😆

Всичко ще е наред, не се притеснявай.
Ти си получила 7, а аз - 87 кашона (всякакви размери). Ако трябваше да следвам съветите на teta, щях да си осъмна с тях.
Имахме малка неточност (в детайл, не мебел), хората от рекламации бяха коректни.
Който не работи, той не греши, не се пали напразно, ММ е такава фърфотевица като тебе.

Последна редакция: пн, 30 авг 2021, 17:12 от Радика

# 374
  • Мнения: X
Ради, аз съм перфекционист и не обичам когато някой се кичи с такова голямо име, да си върши работата през пръсти. Да се опитва да се измъкне от отговорност, ако мине номера, ей такива неща. Ами като си сгрешил, кажи си, направи правилното нещо, не се опитвай да замажеш нещата. Харесвам мебелите на IKEA, предстои ни подновяване на всичко вкъщи, избрала съм си да е от тях, но неразбориите ме дразнят много, това е! И явно не харесвам вече начина им на работа, не им отива на претенциите. Но шведите вероятно не са съвсем наясно как точно се работи тук...

Общи условия

Активация на акаунт