Пазаруване от Aliexpress.com 62

  • 36 608
  • 740
  •   1
Отговори
# 570
  • Бургас
  • Мнения: 1 944
аз лично го поисках, за да не отварям повече от един диспут за седмицата

# 571
  • Мнения: 32 286
Като изтече 75-дневната защита и удължа срока (вместо диспут), тогава реално какви са ми правата после? Щом 75-дневната защита е изтекла вече?
Досега не съм отваряла диспут...

# 572
  • BG-DE
  • Мнения: 5 991
Ами има някакъв срок, но не знам точно какъв ( за получените е 15 дни), в който ако не отвориш диспут пиеш една студена вода 😊

# 573
  • Мнения: 2 625
Като изтече 75-дневната защита и удължа срока (вместо диспут), тогава реално какви са ми правата после? Щом 75-дневната защита е изтекла вече?
Досега не съм отваряла диспут...
Продавачът може да удължи срока вие НЕ. Вие може само да му пишете на лично с молба. Правата при удължен срок са същите както при първите 75 дена. Разликата е, че имате право по всяко време да отворите диспут за закъсняла пратка. Удължаване искам само когато видя, че пратката е в БГ и се съмнявам, че нашите ще могат да я обработят за периода между изтичане на защитата и крайният срок за диспут - 15 дена.
аз лично го поисках, за да не отварям повече от един диспут за седмицата
Ваша воля но няма логика. Отварял съм 5-6 диспута (5-6 различни пратки или 5-6 стоки в една пратка) и не е имало последствия. Други могат да са причините да ви накажат.
А какъв е смисълът да се удължава срока за доставка?
Много малко са случаите в които има нужда от удължаване. В първият коментар дадох пример за един такъв.
От МБМ никой не се е обаждал, а аз ей сега преди малко видях за пратката при тях...може би още една е при тях (четвърта). Другите 2 са съ SYAET и не можах да ги проследя никъде...
МБМ първо проверявате Вие на сайта им в проследяването после им звъните в най-близкият офис. От там няма да ви потърсят.
За SYAET в сайтовете за проследяване би трябвало да излезе още един проследяващ номер. Пробвайте тези 4 сайта: global.cainiao.com ; parcelsapp.com ; track24.ru ; postal.ninja В случай, че не излезе нищо пратете ги на лични на мен или някой от по-активните в групата за да ги пробваме на по-малко известни сайтове.
Е как МБМ щв доставят в пощата? Това са два различни куриера. Звъня ли в МБМ?
Между другото, имам смътен спомен, че преди много години бях удължавала аз срока за доставка. Тогава беше още 60 дни и на 55тия ден слагам още 5-10 към общия срок. Сега го няма това ли?
Да вече може да искаш удължаване само в лични съобщение. Реално никога е сте удължавали сама. Винаги сте пращали съобщение и продавача е удължавал.
Относно прехвърлянетона пакети от МБМ и бг пощи пак счупен телефон. Не са компютри а компоти и не сме изнасяли, а внасяли т.е. В някакъв град еднократно някакви пакети са прехвърляни от МБМ в локален клон на пощата. Това единичен случай не правило.
Втори частен случай имаше за BG00000 бяха отишли деиректно в БГ пощи вместо в МБМ. И двата случая са изключение от правилото.
--------
Пратки BG00000 пристигат с МБМ и си ги търсите сами в офисите им.
Пратки U*BE пристигат в клона на БГ пощи. Имат информация само докато влезнат в България, но не и кога са дошли в клона.
LT*NL в клона на БГ пощи. В сайта им излизат данни кога са в клона.
U*HU в клона на БГ пощи. Информация само до пристигането в Унгария. След това не се вижда как се движат.

Това е на кратко за най-често ползваните от али проследяващи номера.

# 574
  • Мнения: 3 134

Осмелих се да си поръчам. За пръв път ми излиза ограденото. Може би е заради новите правила и ДДСта.

# 575
  • Мнения: 18 277
Netman, благодаря. Беше отдавна и е напълно възможно да съм поискала с ЛС удължаване, помня, че правих нещо по въпроса и удължиха. Имах обаче спомен, че аз съм натиснала бутон и въвела с колко дни, което изглежда не е така.

# 576
  • Мнения: 2 625
Netman, благодаря. Беше отдавна и е напълно възможно да съм поискала с ЛС удължаване, помня, че правих нещо по въпроса и удължиха. Имах обаче спомен, че аз съм натиснала бутон и въвела с колко дни, което изглежда не е така.
Грешката е вярна. Правилно си спомняте, но не е било нужно да вникнете в същността на процеса. Да преди време само от компютър се избираше линк и се въвеждаха ЖЕЛАНИТЕ дни. От там нататък обаче нещата протичат по определен начин ... В мобилното приложение никога не е имало такъв линк. Сега "справедливостта" е възстановена на всякъде е еднакво гадно удължаването.

Осмелих се да си поръчам. За пръв път ми излиза ограденото. Може би е заради новите правила и ДДСта.
Нормален статус. Имаше го и преди има го и сега ...
------
"Проклятието" на инжинерите ... Да разбираш как функционират нещата и да се чудиш защо ясни на вид неща не са понятни за повечето хора Wink Simple Smile Simple Smile

Последна редакция: нд, 29 авг 2021, 11:24 от netman71

# 577
  • Мнения: 5 508
А на мен на една доставка ми изтече срока, и са я подновили с още 45 дни. Как така! И нищо не мога да направя. Ядосах се.
Имат право да удължават срока с до 120 дни общо.
Също така ние имаме право да отворим диспут след като първоначалното време за защита изтече. Диспута ще е в наша полза ако тракинга е непроследим. Ако може да се проследи и се бави някъде в страната може да поискат да изчакаш десетина дни.

# 578
  • София
  • Мнения: 129
Здравейте,
Един въпрос, пуснах диспут и са ми върнали парите, но днес си отворих пощата и съм получила пратката. Изобщо не очаквах, че ще ми я пуснат в пощенската кутия. Случвало ви се е и как се процедира в случая? Да се свързвам ли с китаеца и как е най-лесно да му платая отново, и може ли през алито, не виждам опция?

# 579
  • Мнения: 50 926
А на мен на една доставка ми изтече срока, и са я подновили с още 45 дни. Как така! И нищо не мога да направя. Ядосах се.
Имат право да удължават срока с до 120 дни общо.
Също така ние имаме право да отворим диспут след като първоначалното време за защита изтече. Диспута ще е в наша полза ако тракинга е непроследим. Ако може да се проследи и се бави някъде в страната може да поискат да изчакаш десетина дни.
обаче нямам опция за диспут, как да го повдига?

# 580
  • Мнения: 32 286
Нетман, благодаря 🙂 Очевидно не съм инженер, филолог съм 😁 Ами ако човек не знае, че сам трябва да си търси пратката от МБМ и не чете тази тема...нямам думи просто! Затвърждавам си на 1000% негативното мнение за тях- не е имало случай да ми доставят нещо и да не е имало проблем...🤐
В parcels не излизат пратките със SYAET, ще търся на другите сайтове 🙂

Последна редакция: пн, 30 авг 2021, 06:21 от dolce miele

# 581
  • Мнения: 3 134
Редно е логистичните фирми да се свързват с нас, а не ние да ги търсим тях.

# 582
  • Мнения: 18 277
Зависи за каква куриерска услуга се плаща. Все пак тия смс-и и телефонни прозвънявания , както и поддръжката на комуникационната система (автоматично известяване, телефонна централа) струват пари.

# 583
  • Бургас
  • Мнения: 2 270
Не, че съм адвокат или защитник на МБМ, но мои роднини разнасят на този куриер пакетчета от Али и много пъти адресите са непълни дори липсва телефонен номер, както и има хора, които не вдигат на непознат номер, оставят стикери примерно пред входа понеже повечето са затворени с домофон и стикерите се махат. И на мен не ми харесва да чакам много пратките си, а обикновенно с тия МБМ се бавят поне още месец.

# 584
  • Мнения: 5 508
обаче нямам опция за диспут, как да го повдига?
Ако си през приложението кликваш на продукта и там ще има бутон за диспут.

Общи условия

Активация на акаунт