Частни училища - информативно-дискусионна тема 47

  • 42 717
  • 750
  •   1
Отговори
# 285
  • Мнения: 3 405
Ох! Обичайно под рекламния слоган "индивидуален подход" се крие доста мръсно бельо(действителност).

В темите се е обсъждало това, което е било интересно в момента на потребителите в нея. Ако наистина искате да си направите пълно проучване на мненията във форума и тази тема изобщо не е толкова трудно. Търсачката много отдавна работи идеално.

Не знам дали случайно или умишлено, но сте пропуснали в списъка си Прогресивното училище на Джонев.

Благодаря за мнението.  Исках да разбера нещо различно от сайтовете на училищата, а именно дали има някакви капани или може би т.нар. от Вас "мръсно бельо".  Така например. открих, че испанското Кралица София е религиозно, което не наклони везните в негова полза.

Не знам кое е училището на Джонев, ориентирам се по официалните им имена.

Иначе търсачката във форума не работи добре, или поне аз не съм открила начин да търся по ключова дума в дадена тема само. А като сложим и съкращенията, които се използват, търсенето си става целодневно занимание.
Както казах, ако може да ми помогнете, ще съм благодарна.  Ако не, здраве да е, ще бъде проба грешка от собствен опит

Последна редакция: ср, 29 сеп 2021, 18:39 от the slayer

# 286
  • София
  • Мнения: 16 320
The slayer, мисля, че в темата няма потребители с деца във Фюжън, Светлина и Валдорф. В Иззи и БШ има и са писали доста. Предполагам, че биха Ви помогнали, ако конкретизирате малко питането си. На общ въпрос за "повече информация" аз лично няма да знам откъде да започна.

# 287
  • София
  • Мнения: 7 378
The Slayer, проучете Maple Bear (отидете направо там и задайте въпросите си). Само с едно наум, че миналата година се отнесоха некоректно към прието дете, на което след уверение, че е прието, съобщиха, че не е прието.

Училището на Джонев е Прогресивното.

# 288
  • Мнения: 6 385
Ох! Обичайно под рекламния слоган "индивидуален подход" се крие доста мръсно бельо(действителност).

В темите се е обсъждало това, което е било интересно в момента на потребителите в нея. Ако наистина искате да си направите пълно проучване на мненията във форума и тази тема изобщо не е толкова трудно. Търсачката много отдавна работи идеално.

Не знам дали случайно или умишлено, но сте пропуснали в списъка си Прогресивното училище на Джонев.

Благодаря за мнението.  Исках да разбера нещо различно от сайтовете на училищата, а именно дали има някакви капани или може би т.нар. от Вас "мръсно бельо".  Така например. открих, че испанското Кралица София е религиозно, което не наклони везните в негова полза.

Не знам кое е училището на Донев, ориентирам се по официалните им имена.

Иначе търсачката във форума не работи добре, или поне аз не съм открила начин да търся по ключова дума в дадена тема само. А като сложим и съкращенията, които се използват, търсенето си става целодневно занимание.
Както казах, ако може да ми помогнете, ще съм благодарна.  Ако не, здраве да е, ще бъде проба грешка от собствен опит

Прогресивното училище си е Прогресивно училище. https://school1.transform.bg/ Един клик в Гугъл.

Търсачката работи повече от перфектно по ключова дума:




Повечето от нас, тук присъстващи, сме отделили не един цял ден, а месеци в проучване. Wink Та целодневното ви занимание си е напълно минимално.

Мисля, че имаше и потребителка с дете в Светлина.

# 289
  • Мнения: 3 405
Добре, ще се опитам да конкретизирам:
- имат ли някакви конкретни изисквания към нивото на познание на децата, които не са споменати в сайта им - напр. определено ниво на английски, или умения за четене, или умения за събиране/изваждане.
-какви други критерии за прием имат, които са различни от ниво на подготовка в дадени предмети- напр . определен тип поведение на дете, или дали биха приели дете с някакъв проблем или по-различно семейно положение (напр. само един родител) , търси ли се определен тип социално положение на родителите?
- какво е отношението на преподавателите към децата - насърчават ли по-индивидуален подход или очакват децата да са тип  отличен ученик?  Насърчават ли мисленето или само заучаването на материала без да се пита защо или да се правят опити за разсъждения.

Признавам, че въпросите ми са на база наблюдения в държавни учебни заведения,  не частни.



Всъщност написах мнението си преди да видя отговора на Fancy.  Благодаря за указанията. Ще се възползвам от насърчението. Извинете за безпокойството,  очевидно съм объркала темата,.

# 290
  • Пловдив/София
  • Мнения: 2 840
Slayer, може ли малко инфо за детето, защо се ориентирате към Прогресивни и индивидуални? Има ли специфики самото дете, или искате нещо по-модерно? Много зависи от отговора какъв съвет ще получите.
Какво Ви интересува за Прогресивните? Имат страхотна среда, не са вързани на чинове, правят доста проекти, английският е доста амбициозно застъпен. Откъм учене по основни предмети обаче хорариумът е на минимум и няма включена сериозна самоподготовка. Учи се около три часа сутрин и това е почти всичко, след това са обяд, излизне, часове по избор, изследователски час. Лично според мен не са достатъчно часовете по бел и мат, ако след четвърти клас се гони сериозно училище- ще трябва допълнителна работа с детето. Не знам в горните класове как е, имам наблюдения за първи и втори. Вероятно стават по-“класически” нещата, не знам как е адаптацията след това. Според мен е за смели родители без конкретни академични очаквания, аз не се престраших, макар много неща да харесвам.
Редактирам, че сме писали едновременно:
1. Приемът е сравнително лесен, основни умения от ДГ на средно ниво, английски не се иска, но честно кязано в повечето Чу децата идват с някамво ниво, другите наваксват.
2. Това е до учител, но надявам се никое ЧУ не очаква да не се разсъждава
3. Валдорф ми беше в повече дори когато бях с уклон към Прогресивните. Бях на отворени врати и арфата, писането само с пастели не помня докога ми бяха в повече. За детска градина е супер, не и за училище. Запомних идеята, че детето е готово за интелектуализиране след поникване на основните зъби (7+ години), има нещо вярно, но уви реалността иска децата да идат в първи клас с един куп умения, за да не изостават.

Последна редакция: ср, 29 сеп 2021, 18:56 от Пипи2013

# 291
  • Мнения: 3 405
The Slayer, проучете Maple Bear (отидете направо там и задайте въпросите си). Само с едно наум, че миналата година се отнесоха некоректно към прието дете, на което след уверение, че е прието, съобщиха, че не е прието.

Училището на Джонев е Прогресивното.

Благодаря Ви!

# 292
  • Мнения: 6 385

Всъщност написах мнението си преди да видя отговора на Fancy.  Благодаря за указанията. Ще се възползвам от насърчението. Извинете за безпокойството,  очевидно съм объркала темата,.

Не, не сте объркала темата. А само тона в изтритото от първия ви пост. Освен това с очакванията да се повтарят вече писани неща, без да сте си направили сама труда преди това. Така поне половината ви въпроси ще отпаднат. Иначе всеки от нас би помогнал с желание и удоволствие.

# 293
  • Мнения: 1 518
В прогимназията, който може бяга. Миналогодишните петокласници не са взели за куб и паралелепипед(цял раздел по математика) и раздела за траките по история.

Ще помоля да се обосновеш и да дадеш повече детайли. Всички миналогодишни петокласници ли? Откъде е тази информация?

# 294
  • Мнения: 6 385
В прогимназията, който може бяга. Миналогодишните петокласници не са взели за куб и паралелепипед(цял раздел по математика) и раздела за траките по история.

Ще помоля да се обосновеш и да дадеш повече детайли. Всички миналогодишни петокласници ли? Откъде е тази информация?

Реален опит от преговор и входни нива в Света София. Още подробности? Вие там на индивидуална подготовка ли сте? На един ученик се преподава, а на друг не?
Опит на близки деца завършили 7 клас - това във връзка с първото ми изречение.

# 295
  • Мнения: 1 518
Фенси, Звучиш така все едно се заяждаш,успокой топката!
На тази база не е редно да правиш такива заключения,ти много добре знаеш това.
Индивидуалната подготовка няма да я коментирам.

# 296
  • Мнения: 6 385
Фенси, Звучиш така все едно се заяждаш,успокой топката!
На тази база не е редно да правиш такива заключения,ти много добре знаеш това.
Индивидуалната подготовка няма да я коментирам.

Отговарям точно както ме попита.
Аз изводи и заключения не правя. Само факти съобщавам. Пък и те резултатите го показаха.
А за индивидуална подготовка попитах, защото ако на едно дете в клас не е преподаден един материал, как на друго би могло да бъде предаден? Освен при индивидуална подготовка.

# 297
  • Мнения: 1 518
Попитах те за детайли,такива не получих. Няма и нужда,всъщност, вече да ми ги даваш.

# 298
  • Мнения: 6 385
Попитах те за детайли,такива не получих. Няма и нужда,всъщност, вече да ми ги даваш.

Ама какви повече детайли искаш от това? Трите имена на детето ли? Това няма как да се случи, нали разбираш?
Казах: от преговор и входни нива в СС. Не е преподаден изобщо материалът за триизмерни тела по мат и материалът за траките по история.

# 299
  • Мнения: 1 518
Нищо,фенси,нищо не искам. Няма да ме разбереш,а и аз отказвам да продължа разговора.
Твоето е малко като “знам дете от Еди къде си,постоянно е под стрес заради натиск в училище, познавам и детето и родителите”. Няма да дам повече детайли,но там децата са страшно затормозени. Бтв,последното е мой истински пример

Общи условия

Активация на акаунт