Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да откажа поръчка от Amazon?
Как да спра преобразуването на плащанията, след като вече съм маркирал, че ще платя в евро или в левове?
Какви са складовете на Amazon?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да откажа поръчка от Amazon?
Можете да откажете поръчка от Amazon, като посетите страницата за преглед на поръчките си. Ако има бутон „Редактиране на поръчка“, можете да промените или анулирате поръчката. Ако няма такъв бутон, парите вече са блокирани и се обработват. Всички поръчки могат да бъдат отказани или променени само преди парите да бъдат блокирани от вашата карта. Можете също така да опитате да се свържете с чата за поддръжка и да поискате анулиране на поръчката; въпреки това, средствата ще бъдат отблокирани след приблизително 45 дни, в зависимост от вашата банка.
-
Как да спра преобразуването на плащанията, след като вече съм маркирал, че ще платя в евро или в левове?
-
Какви са складовете на Amazon?
Складовите продукти на Amazon представляват нови артикули с транспортни бележки, върнати от клиенти (само пробвани, не носени), с фабрични дефекти, описани под продукта, или върнати поради промени в желанието на клиента в рамките на 30-дневния гратисен период на Amazon. Тези продукти имат описание за тяхното състояние, като „като ново“, „много добро“ и „добро“.
-
Как мога да се свържа с отдела за обслужване на клиенти на Amazon?
-
Как мога да върна артикул на Amazon?