Фурна и плот за вграждане - избор на марка и модел. Тема 5

  • 63 836
  • 1 144
  •   1
Отговори
# 885
  • Варна
  • Мнения: 935
Като купувах, исках пара, но нямаше как да вляза финансово в параметри пиролиза+пара, та затова пожертвах парата. Тогава четох много доволни съфорумки, които хвалеха печенето с пара и за следващата фурна сигурно ще ми бъде задължителна опция.

Наистина си струва! След две години експлоатация на моята, мога да кажа, че е една от най- смислените ми покупки. Парогенераторът няма нищо общо с водата на дъното на фурната и разни подобни екстри.

Може ли да споделиш кой модел е фурната?

https://www.neff-home.com/bg/productlist/ovens-compact-ovens/ove … ebox=accessories/

# 886
  • на Мелмак
  • Мнения: 12 229
Предната ми фурна, която занесох в друго жилище е с пара, Сименс. Тогава пък аз пожертвах пиролизата за парата и 2 к разлика. Тази комбинация беше около 5к. Грам не съжалявам, наистина е чудна. По - добра фурна не са направили толкова години вече. Миналата седмица си взех Неф, но вече в комбинация пара, пиролиза, даже има приложение, странно ми е все още да получавам съобщения от нея. Цената й е като на предишната без пиролиза, което ме устройва идеално. Пекат еднакво, за едно и също време, това поне няма нужда да променям в навиците си. Стряска ме и прибиращата се врата, но това да са ми кахърите. Heart Eyes

# 887
  • Мнения: 8 101

Наистина си струва! След две години експлоатация на моята, мога да кажа, че е една от най- смислените ми покупки. Парогенераторът няма нищо общо с водата на дъното на фурната и разни подобни екстри.

Може ли да споделиш кой модел е фурната?

https://www.neff-home.com/bg/productlist/ovens-compact-ovens/ove … ebox=accessories/

Аз след шест месеца чакане получих най-накрая поръчаната фурна https://www.neff-home.com/de/produktliste/backoefen-herde/backoe … ckoefen/B55VR22N0. Моята е с Vario Steam, защото не исках да жертвам пиролизата. Дано остана доволна като теб, защото много готвя.

Сега се чудя за телескопичните водачи. Съвместимите с пиролиза са на три нива само и ми се виждат доста приближени, т.е. повече от две дълбоки тави няма да мога да сложа, а на повече от 3 нива не може да се готви. Четох ревюта и това бяха забележките към тях. ComfortFlex релсата, която се вади при пиролиза пък, има само един водач включен, но е за 4 нива на печене. На повече от 3 никога не съм пекла.
Май клоня да мина на пиролитичните водачи и печене на две нива, защото искам да ми е по-лесна поддръжката.
Някой да има опит с водачите на Neff?
За моята фурна са тези https://www.neff-home.com/bg/productlist/ovens-compact-ovens/coo … ogglebox=manuals/
И тези за пиролиза https://www.neff-home.com/bg/productlist/ovens-compact-ovens/coo … ogglebox=manuals/

# 888
  • на Мелмак
  • Мнения: 12 229
Драго, водачите според мен са като при страничните решетки на фурната. Не знаех, че има за пиролиза, трябва да поръчам.

# 889
  • Мнения: 18 969
А фурната кога се развали, тоест колко време си без фурна?
Аз имам уреди на марката и бих ги препоръчала с чисто сърце - имам готварски плот и кухненски робот.
Развали се в неделя.

А колко време работи преди това?

Аз пък те разбирам чудесно!

# 890
  • Мнения: 14 487
А фурната кога се развали, тоест колко време си без фурна?
Аз имам уреди на марката и бих ги препоръчала с чисто сърце - имам готварски плот и кухненски робот.
Развали се в неделя.

А колко време работи преди това?

Аз пък те разбирам чудесно!
На предна страница е писала. На второто включване се е развалила "буквално гръмнала"
https://bg-mam.ma/p/1375873/45546134

# 891
  • Мнения: 18 969
Ами...още по - зле.

# 892
  • Мнения: 4 328
Чисто нова, доставена октомври, работи точно 2 пъти. Докато се наканят от сервиза, дните без фурна ще са поне седмица и повече, със сигурност няма да са 2.
Може би преди са продавали по-качествени уреди, но напоследък забелязвам липса на качество не само при Bosch фурни, но и при други неща, не само уреди. Липса на адекватни хора от кол центровете, магазините и т.н. също.

# 893
  • Мнения: 14 487
Чисто нова, доставена октомври, работи точно 2 пъти. Докато се наканят от сервиза, дните без фурна ще са поне седмица и повече, със сигурност няма да са 2.
Може би преди са продавали по-качествени уреди, но напоследък забелязвам липса на качество не само при Bosch фурни, но и при други неща, не само уреди. Липса на адекватни хора от кол центровете, магазините и т.н. също.
Ще се радвам да кажете после каква е била причината да гръмне фурната.
Не Ви ли казаха ден и час за посещение?
Другите Бош-фурни, за които казвате, че забелязвате липса на качество, с какви проблеми са били?

# 894
  • Мнения: 4 328
Чисто нова, доставена октомври, работи точно 2 пъти. Докато се наканят от сервиза, дните без фурна ще са поне седмица и повече, със сигурност няма да са 2.
Може би преди са продавали по-качествени уреди, но напоследък забелязвам липса на качество не само при Bosch фурни, но и при други неща, не само уреди. Липса на адекватни хора от кол центровете, магазините и т.н. също.
Ще се радвам да кажете после каква е била причината да гръмне фурната.
Не Ви ли казаха ден и час за посещение?
Другите Бош-фурни, за които казвате, че забелязвате липса на качество, с какви проблеми са били?
Нямам час, имам часови диапазон от половин ден. Grinning Ще пиша допълнително какво е станало.
А за фурните, нямала съм други фурни на Bosch до този момент за щастие. Мнението ми беше за друга техника на други марки и обзавеждане, че забелязвам тенденция към понижаване на качеството на хората, а от там явно и на предметите.

# 895
  • Мнения: 14 487
Чисто нова, доставена октомври, работи точно 2 пъти. Докато се наканят от сервиза, дните без фурна ще са поне седмица и повече, със сигурност няма да са 2.
Може би преди са продавали по-качествени уреди, но напоследък забелязвам липса на качество не само при Bosch фурни, но и при други неща, не само уреди. Липса на адекватни хора от кол центровете, магазините и т.н. също.
Ще се радвам да кажете после каква е била причината да гръмне фурната.
Не Ви ли казаха ден и час за посещение?
Другите Бош-фурни, за които казвате, че забелязвате липса на качество, с какви проблеми са били?
Нямам час, имам часови диапазон от половин ден. Grinning Ще пиша допълнително какво е станало.
А за фурните, нямала съм други фурни на Bosch до този момент за щастие. Мнението ми беше за друга техника на други марки и обзавеждане, че забелязвам тенденция към понижаване на качеството на хората, а от там явно и на предметите.
...интересно Worried

# 896
  • Мнения: 4 328
За съжаление, да. Просто не е тук темата да обяснявам и за проблеми с други покупки.
Самият факт, че при такъв случай с чисто нов уред, който тотално не работи, ще чакам около седмица само, за да дойдат в диапазон от половин ден... И коментарите от кол центъра им - ами какво искате, това е техника, ще чакате.

# 897
  • София
  • Мнения: 8 636
Е, вярно, че е неприятно, но не е човешки живот наистина. Българските отдели за обслужване на клиенти рядко имат базово възпитание, какво остава за нещо повече... Хората с добри комуникационни умения обикновено ги обират аутсорсинг компаниите. А това, че фурната е гръмнала на второ пускане, едва ли трогва някого, който се занимава с човешки проблеми по цял ден - на тези служители им звънят и многодетни домакини, чиято фурна се е развалила след 2 години работа, да кажем - нали не очаквате за тях и за Вас да има различно отношение?
На втори ден, преди посещение от техник изобщо, вече да заклеймяваме производител и да се сърдим защо хора от Обслужване на клиенти не знаят как ще протече сервизирането (което е техническа работа), ми се струва доста прибързано.
Пак казвам, неприятно е отвсякъде и приемам на 100%, че комуникацията им е под всякаква критика. Но за мен би било нормално всеки случай да се третира по едни и същи правила/срокове. Дано поне в сервиза са по-експедитивни!

Последна редакция: ср, 09 ное 2022, 09:21 от ToniShu

# 898
  • Варна
  • Мнения: 935

Наистина си струва! След две години експлоатация на моята, мога да кажа, че е една от най- смислените ми покупки. Парогенераторът няма нищо общо с водата на дъното на фурната и разни подобни екстри.

Може ли да споделиш кой модел е фурната?

https://www.neff-home.com/bg/productlist/ovens-compact-ovens/ove … ebox=accessories/

Аз след шест месеца чакане получих най-накрая поръчаната фурна https://www.neff-home.com/de/produktliste/backoefen-herde/backoe … ckoefen/B55VR22N0. Моята е с Vario Steam, защото не исках да жертвам пиролизата. Дано остана доволна като теб, защото много готвя.

Сега се чудя за телескопичните водачи. Съвместимите с пиролиза са на три нива само и ми се виждат доста приближени, т.е. повече от две дълбоки тави няма да мога да сложа, а на повече от 3 нива не може да се готви. Четох ревюта и това бяха забележките към тях. ComfortFlex релсата, която се вади при пиролиза пък, има само един водач включен, но е за 4 нива на печене. На повече от 3 никога не съм пекла.
Май клоня да мина на пиролитичните водачи и печене на две нива, защото искам да ми е по-лесна поддръжката.
Някой да има опит с водачите на Neff?
За моята фурна са тези https://www.neff-home.com/bg/productlist/ovens-compact-ovens/coo … ogglebox=manuals/
И тези за пиролиза https://www.neff-home.com/bg/productlist/ovens-compact-ovens/coo … ogglebox=manuals/

Не знам, какво да ти кажа за водачите, моите са като първите, но аз така или иначе най- горния ред го ползвам, само когато искам да запека нещо много бързо на грила.
И нямам представа, как е при другите фурни, но тук автоматичните програми (главно тези с пара) са съваршени. Свинскотото печено с коричка направо се разпада, а басмати на пара няманнито едно слепнато зрънце.
Надявам се, че и при теб свичко ще е така хубаво, напиши някой отзив, когато я пробваш.

# 899
  • Мнения: 8 101
Emily_D, благодаря за отговора!
Ще поръчам значи пиролитичните водачи.
Разбира се ще споделя как е като я пусна да работи, но кой знае кога ще се случи това за съжаление... Pensive

Общи условия

Активация на акаунт