Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Достъп до Тeams

  • 340
  • 15
  •   1
Отговори
  • Мнения: 169
Здравейте, имам следния проблем - синът ми е задал преди време двустепенна защита за ученическия си акаунт в тиймс чрез приложение за генериране на код. Кодовете са изгубени поради смяна на телефон и сега няма влизане в тиймс. Свързах е се с админа на училището, не успя да направи нищо. Опитах да се свържа с телефон, публикуван на сайта на МОН. Засега натрупа само сметка без да успея да говоря с оператор. Идеи какво може да се направи?

# 1
  • Мнения: 226
По-скоро трябва да се обърнете към съпорта на самия Тиймс. Иначе в мейла, с който е регистриран няма ли нещо?

# 2
  • Мнения: 7 624
Здравейте. Влизал ли е от друго устройство, освен от телефона?

    # 3
    • Мнения: 169
    По-скоро трябва да се обърнете към съпорта на самия Тиймс. Иначе в мейляа, с който е регистриран няма ли нещо?
    [/quot
    Няма нищо на мейла. Профилът не е личен, а ученически, затова си мислех, че не е за спорта на тиймс....
    Здравейте. Влизал ли е от друго устройство, освен от телефона?
    [/quote
    Привет,  да влизал е и от компютър.

    # 4
    • Мнения: 7 624
    Проверете на компютъра, от който е влизал запаметените пароли

    # 5
    • Мнения: 169
    Проверете на компютъра, от който е влизал запаметените пароли
    Не е това. Паролата си е наред, а беше и подновена. Освен парола изисква и код, който е генериран от приложение. Тези кодове са изгубени. Преди смяна на телефона не е активиран "back up" за приложението и не можем да възстановим кодовете. А всъщност съпорта на Майкрософт прехвърля към форум. Съветите там са да се обърнем към админ....

    # 6
    • Мнения: 280
    Инсталирайте си приложението за генериране на кодове на новия телефон и влезте със същия профил в него, който в използвал преди. Кодовете и без това са всеки път различни, няма как да се възстановят и преизползват.

    # 7
    • Мнения: 169
    Инсталирайте си приложението за генериране на кодове на новия телефон и влезте със същия профил в него, който в използвал преди. Кодовете и без това са всеки път различни, няма как да се възстановят и преизползват.
    Направихме го, не става. Водихме кореспонденция и със съпорта на приложението. Техният отговор е, че ако не е било активирано "back up" - няма да работи.

    # 8
    • Мнения: 280
    Кое е приложението и какво означава "не става" ? Вие какво правите, какво очаквате да се получи и какво се получава?

    # 9
    • Мнения: 7 624
    А от компютъра влиза ли си?
    Явно ще се наложи да учи от там.
    Миналата година знам, че няколко души в гимназията имаха проблем със забранени пароли и от Тиймс получиха нови, но администраторите в училище съдействаха нещо.

    # 10
    • Мнения: 169
    Кое е приложението и какво означава "не става" ? Вие какво правите, какво очаквате да се получи и какво се получава?
    Приложението е 2FAS. Преди загубата му  с него е сканиран QR-код, видим в акаунта в тиймс и кодовете, които генерира имат символ, че са конкретно за тиймс.  С новото инсталиране на приложението, видимите кодове нямат този символ. Въвеждането им при влизане в тиймс не се приема за верен код.

    А от компютъра влиза ли си?
    Явно ще се наложи да учи от там.
    Миналата година знам, че няколко души в гимназията имаха проблем със забранени пароли и от Тиймс получиха нови, но администраторите в училище съдействаха нещо.
    Не може да влезе от което и да е устройство.

    # 11
    • Мнения: 7 624
    А от Тиймс трябва да дадат нов код или профил тогава. Миналата година имахме няколко случая и със съдействието на компютърните специалисти от Тиймс получиха нови. Просто стана малко бавно.

    # 12
    • Мнения: 169
    А от Тиймс трябва да дадат нов код или профил тогава. Миналата година имахме няколко случая и със съдействието на компютърните специалисти от Тиймс получиха нови. Просто стана малко бавно.
    Кой осъществи връзката с тях, от училището ли?

    # 13
    • Мнения: 7 624
    Да, от училище

    # 14
    • Мнения: 150
    Админът на училището не може ли да махне двойната аутентификация?
    Може да пробвате да се логне в уеб версията на тиймс. Също в настройките на профила си не може ли да махне стария телефон

    Общи условия

    Активация на акаунт