Пазаруване от AboutYou.bg – Тема 4

  • 54 791
  • 741
  •   1
Отговори
# 555
  • Мнения: 113
Якето на Онли е супер,но поръчах хл,понеже мъжът ми свали някое кило.Но беше тясно и го върнах и нямаше ххл,та един Ърбън класик поръчах и си е с него.



Якето е доста тънко както се вижда на снимките нали?

# 556
  • Пловдив
  • Мнения: 4 806
Така се зарадвах някой като каза, че бежовите боти Тамарис са умалени, защото поръчах номер нагоре, 40 вместо 39. За жалост ми хлопат.
Може да е станало объркване. Писахме за ботите Рикер, че са умалени.
Аз също не съм попадала на написани коментари за артикулите,  само оценени със звездички, а аз винаги пиша...🤔🙄

# 557
  • Мнения: 15 357
Иван,много тънко не бих казала.Да речем за сега е.

# 558
  • Мнения: 5 384
Сега последно ок ли са банкивите данни. Днес пак ме подканиха да си ги въвеждам. А менюто ми изчезваше.

# 559
  • Мнения: 2 218
Ей,че тъпичко се получава..

Писаха ми,че нямало наличност..
В такъв случай да си сипя една студена вода нали?

# 560
  • Варна
  • Мнения: 177
Здравейте, след колко време върнатите артикули се отразяват в профила. На 25.11 предадох на еконт ботуши, все още нито имам потвърждение на имейла, нито в профила ми са отразени като върнати. От еконт не ми дадоха никакъв документ, че съм им ги оставила. Взех да се притеснявам.

# 561
  • Мнения: 1 880
Здравейте, след колко време върнатите артикули се отразяват в профила. На 25.11 предадох на еконт ботуши, все още нито имам потвърждение на имейла, нито в профила ми са отразени като върнати. От еконт не ми дадоха никакъв документ, че съм им ги оставила. Взех да се притеснявам.

В моя случай върнах два отделни продукта едното с дата 11 другото с дата 13 като седмица по-късно получих имейл, че са в склада,т.е. на 18 едик имейл и на 20ти един имейл. След което на 25 получих парите си обратно си за двата продукта. Но аз плащах с карта и нямаше нужда от въвеждане на каквито и да е данни допълнително.
Според мен действат бързо предвид времената сега и съм повече от доволен.

# 562
  • Мнения: 20 926
Аз си искам бележките от Еконт, че понякога се ослушват.
Но не би трябвало да има проблем. Да не говорим че сега Еконт са заринати от работа, и е нормално нещата да стават по бавно.

# 563
  • Пловдив
  • Мнения: 4 806
Върнах умалените боти, на другия ден в профила ми в статуса на поръчката беше отразено. Мейл не съм получила.

# 564
  • София
  • Мнения: 9 221
Поръчах ето това боди на 44лв., сега е намалено на 53 😁 Много е удобно и си отговаря на размера. П.С. Получих го днес в Неделя... Явно Еконт са запретнали ръкави тази година.

Последна редакция: нд, 28 ное 2021, 11:09 от I.R.

# 565
  • Мнения: 5 384
Аз получих мейл, че върнатите стоки са в Еконт, после, че са ги получили в техния склад - сега чакам парите. Отразени са в профила ми какво съм върнала и на каква стойност.
П.П. Еконт се ослушват и за бележките и за ресто - независимо, че може да е почти 1 лв. Дъвках един куриер, че ако на мен не ми стигат парите пратка йок.

# 566
  • Мнения: 2 032
Винаги искам бележка , за да мога да следя как пътува пратката...обикновено връщам около 18-19 ч преди да затвори офиса...И сутринта около 6 ч пратката е при тях..после следват мейлите Grinning...

# 567
  • Мнения: 5 418
Оф, това с рестото ми е познато.Не ми е удобно да им казвам/аз съм си смотана в това отношение- неудобно ми е/, но като не ми върнат ресто, на следващия път плащам с карта или сменям офиса, или пък приготвям точни пари. Причината е , че кварталният Еконт- не ги обичам, мързеливи са, бележки не дават, правят се на важни... , а кварталното Спиди - да,  те са си коректни и любезни, че и компетентни, работливи. Там с лекота влизам и излизам Simple Smile
По темата- имам за всеки един върнат артикул имейл,че е пристигнал, около седмица пътуваха, наложи се за всеки един артикул да въведа данни за банкова сметка- просто отговорих на всеки един имейл , като последвах дадената в него връзка към сайта.

# 568
  • София
  • Мнения: 9 221
Аз за момента съм доволна от кварталния Екот и куриера. Имам проблем с един младок от Спиди дето си позволява да ми държи сметка и съм казала, че ще се оплача от него вече. Жената в Спиди каза, че не съм единствената де...

# 569
  • Мнения: 15 223
Оплачете се, най-лесно е като ви пратят смс за обратна връзка след като сте взели пратка, цъкате червеното лице за недоволен, още на другия ден звънят за да им опишете случая и проблема.

Общи условия

Активация на акаунт