Black Friday/Черен петък – 2021 г.

  • 237 076
  • 3 777
  •   1
Отговори
# 3 345
  • Мнения: 339
Взех си лилито, липсва 1 маска за коса и 2 червила като за червилото на Лозанова ме е яд, защото му имах мерак, но на редовна цена абсурд да го купя. Добре поне, че кремовете на Микса дойдоха.
Аз си поръчах червило от тези на Николета Лозанова. Много съм доволна, заслужава си цената.

# 3 346
  • Мнения: X
Разбирам,че нямате търпение да си видите поръчките от Лили и най вероятно в тях сте предвидили подаръци за предстоящата Коледа,но все пак дос ега не бяха правили такова нещо,нямат опит и с такива огромни поръчки .. Но нека се съгласим,дами. Такива намаления,нямаше никъде!! Превръзки,които купувам на редовна цена в Пловдив под 6 няма никъде,освен в Кауфланд на промоция на 5лв,Лили ги бяха пуснали на 2 и нещо. Четки за зъби на редовни цени 6-7лв,за 2 и нещо отново. Цените за такива неща бяха дребни.  Аз лично съм доволна от поръчаните неща. Взех си спирала на Mayballine. Моливи за устни,за вежди,червила,серуми,шампоани,падти,четки,превръзки,дезедоранти и сметката ми беше 55лв. Съжалявам,че джоба ми не можеше да ми позволи да поръчам още.С удоволствие чакам следващата година,да повторят и дай Боже този път да са подготвени,защото съм сигурна,че ще ги нападнем 3х повече. 😂😂
Не се ядосвайте,важното е да сме здрави. 🤪

# 3 347
  • Мнения: 15 269
Сега чакаме кодове от Лили, кога трябва да ги пратят някой разбра ли конкретно?

# 3 348
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 8 675
Важното е да сме здрави! Ами тогава да закрием форума..

Какво ме грее, че такива намаления е нямало другаде, след като не съм получила нищо? Ни код, ни поръчка. Но да сме здрави! Чакането с удоволствие на намалението им догодина е страхотно, само че едва ли ще има такова. Да не са луди да си създадат същите проблеми. Но да сме здрави!

# 3 349
  • Мнения: 2 973
Някой има ли код за емаг?

# 3 350
  • Мнения: 42 462
Имаше такова намаление, ако не греша в Ремедиум (може да е било в друга известна аптека, извинявам се ако бъркам), преди 2-3 години - аз го споменах още когато правехме поръчките до Лили. Само че там нещата бяха следните - започва намалението за ЧП (50%) - минути след това цъкате върху нещо и ви излиза надпис "изчерпано", цъкате върху второ, трето - същият резултат. Буквално излизаше, че всичко на сайта е изчерпано и не можеше да се поръча.

# 3 351
  • Мнения: 72
На мен ми звъняха от този номер +359 89 4130834
От кой номер звънят от Лили, звъннаха ми от номер завършващ на  0835, но не можах да вдигна.
И аз чакам поръчка започваща с 41, но като ви чета май няма да дойде нищо.
Вероятно са те.
Номерът, от който ми звъняха на мен е +359894130830.

# 3 352
  • Мнения: 3 126
Моите неща бяха детска четка за зъби, превръзки, паста за зъби и конец за зъби, маски, гелчета дезинфектант, сапун пълнител на дав, барчета протеинови, душ гелове, лепенки, това се сещам сега, та ми е просто странно как не са направили по ред поръчките или поне едрите, изобщо грам логика няма...мен лично брошурата им хич не ми трябва, но и това имаше.Чак пък толкова ли е нямало някой да вкара ред се чудя ...
Не ми се вярва обаче да направят нещо кой знае какво от КЗП.

# 3 353
  • Мнения: 39
И на мен ми се обадиха за да ми съобщят, че няма да ми изпълнят поръчката! Страхотни са!

# 3 354
  • Мнения: 129
Сега чакаме кодове от Лили, кога трябва да ги пратят някой разбра ли конкретно?

След 4ти януари ще ги разпращат

# 3 355
  • Мнения: 4 299
Я камилата, я камиларя на Лили работата.

# 3 356
  • Мнения: 22 287
Да, нямаше такива намаления - поръчваш и не изпращат нищо, защото нямали стока, но не ти го казват веднага, а след 3 седмици.
Но да бъдем хора, да не им се сърдим, те толкова си можели хората. Догодина пак.

# 3 357
  • Мнения: 922
Те пък и кодовете не могат да смогнат да изпратят. Имали са желание и дадоха хубаво намаление на ЧП, но се оказват неподготвени.Добре ,че нищо не ми е спешно за подарък, основно консумативи.

# 3 358
  • София
  • Мнения: 3 006
Взех си поръчката от Лили. НП, имах опция преглед. Беше по евтина с 9.50 лв и липсваше маска за коса на Доори за същата сума. Каталог или подаръци нямах.


Аз грешката на Лили я разбирам така : онлайн сайта им показва обща наличност. Склад + всички магазини. При подготвяне на поръчките е неизгодно да изтеглят единични стоки от всеки магазин и затова са се овъртяли. Трябваше онлайн да им показва само наличност склад и да са им чисти бройките.
Аз съм доволна. Взех си коректори и спирали, които ползвам на половин цена. И едни шампоани , които препоръчахте. Маската ще я преживея;-)
Не се ядосвайте, като си вземете поръчките все за нещо ще се зарадвате Simple Smile
Весели празници!

Последна редакция: ср, 15 дек 2021, 20:52 от ketito

# 3 359
  • Тра-ла-ла
  • Мнения: 21 240
Сега чакаме кодове от Лили, кога трябва да ги пратят някой разбра ли конкретно?

След 4ти януари ще ги разпращат
Да не се обадят след 15 раб.дни и да кажат, че не могат да изпратят кодовете?! Joy

Общи условия

Активация на акаунт