Black Friday/Черен петък – 2021 г.

  • 237 086
  • 3 777
  •   1
Отговори
# 3 330
  • Мнения: 1 691
От кой номер звънят от Лили, звъннаха ми от номер завършващ на  0835, но не можах да вдигна.
И аз чакам поръчка започваща с 41, но като ви чета май няма да дойде нищо.
Вероятно са те.
Номерът, от който ми звъняха на мен е +359894130830.

# 3 331
  • Мнения: 848
Хайде и аз в групата на отказаните поръчки. Нямах възможност да ви следя днес и се изненадах, като ми се обадиха по телефона - не успях да реагирам адекватно, че бях в движение, но сега като се върнах да ви прочета - същото обаждане - не можем да изпълним поръчката, предлагаме код за 50% намаление. Не успяха да ми кажат кога ще го получа, от вас разбирам, че през януари. Моята поръчка беше с абсолютно ежедневни неща, нищо специално и не разбирам как нямат наличност. Може би все пак нямат достатъчно хора за подготовката на поръчките и  отказват всичко, което не биха могли да подготвят в 15 дневния срок. За протокола - това е поръчка, направена към обяд. Вечерта разбрах от темата за чорапите, към 22 часа направих втора с коледни чорапи и някои дребни неща към тях - получих я в средата на първата седмица. А първата, с бои за коса, превръзки, конски балсам и един крем на Лореал така и си остана до днес неизпратена. Както и да е, за мен не е проблем, жалко, че от Гален поръчах само една боя, тъй като в Лили бяха по-евтини ... Съжалявам за момичетата, които са платили с карта и сега ще се занимават още дълго с този проблем.  Сега погледнах - обадили са се от номер, завършващ на 839.

И да попитам, тъй като за пръв път пазарувах от HM - наложи се да върна една поръчка, вчера в 13 часа е била доставена (от сайта на Еконт), но за съжаление не виждам тази информация в сайта на HM. Бихте ли ми казали къде да гледам и какво да очаквам да видя. Много благодаря!

# 3 332
  • Мнения: 253
И аз се включвам с обаждане от Лили! Четейки по-назад коментарите разбирам, че вариантите при вас са били или 50% ваучер или изпращане на непълна поръчка.. А пък аз от разговора с тях разбрах, че хем ще ми пратят половината поръчка, хем ще ме компенсират с ваучер. Сега се чудя ще дойде ли поръчка, или ваучер ще ми пратят.. Да видим!

# 3 333
  • Мнения: 76 514
С около 3 лв по-малко ми е НП според имейла от спиди.
Имейл от Лили нито първият път, нито сега, имам. Директно от спиди.
Утре ще е в офис.
Може пък и доставката да са коригирали, знам ли.

# 3 334
  • Мнения: 50 937
Тета, ти си с връзки, ясно е Joy

# 3 335
  • Мнения: 76 514
Ми късмет. Или го имаш, или..не.
Понякога е при едни, друг път-при други.
Така работи...

# 3 336
  • Мнения: 5 300
Взех си лилито, липсва 1 маска за коса и 2 червила като за червилото на Лозанова ме е яд, защото му имах мерак, но на редовна цена абсурд да го купя. Добре поне, че кремовете на Микса дойдоха.

# 3 337
  • Мнения: 7 414
Всякакви промоции - онлайн или офлайн са до изчерпване на количествата и това е посочено на сайтове и брошури именно за да се предпазят от жалби, санкции и т.н. от ядосани клиенти.
А който си няма работа може да пише и пише
Бъдете здрави и не се тормозете излишно Simple Smile

# 3 338
  • Мнения: 1 691
И как има наличности за поръчки след моята, а за моята няма?
Бъди здрава и ти и не ни мисли Stuck Out Tongue Winking Eye

# 3 339
  • Мнения: 50 937
Само дето някои не спаха да поръчат и после греда
Интересно просто защо така стана
Че изгубиха куп клиенти е ясно, Лили е новата Грация

# 3 340
  • Мнения: 22 290
Имам известие от Спиди - сумата е над една трета по-ниска отколкото е поръчката в сайта. Утре ще ги ръчкам да разбера какво не е изпратено.
Изключително неприятно преживяване беше всичко около тази кампания на Лили, отврат.

# 3 341
  • София
  • Мнения: 17 088
Всякакви промоции - онлайн или офлайн са до изчерпване на количествата и това е посочено на сайтове и брошури именно за да се предпазят от жалби, санкции и т.н. от ядосани клиенти.
А който си няма работа може да пише и пише
Бъдете здрави и не се тормозете излишно Simple Smile
Какво изчерпване? Моята отказана поръчка е само с неща, с които магазините им са пълни и в момента. Като не им се наема повече персонал, да не правят такива кампании.
Дано си върнете бързо парите, момичета.

# 3 342
  • Мнения: 10 071
И аз съм с две отказани поръчки, една в 11ч, другата е в 15.30.

Имаше и подаръци, но ще импровизирам от други, по-надеждни сайтове.

Ще чакам кодовете, хубавото е че може да се използват в рамките на януари-март, така че не ми е болка за умиране.
Ако ме устройват промоциите, защо не.
Все пак идва и 14.02 и 8 март Simple Smile .

# 3 343
  • Мнения: 15 357
Поръчките ги изпълняват от централен склад,не от магазините .Дано догодина си направят по-добра организация ,аз съм била винаги доволна .Дано ви компенсират и да няма нередности.

# 3 344
  • Мнения: 635
На мен ми звъняха от този номер.

Общи условия

Активация на акаунт