Black Friday/Черен петък – 2021 г.

  • 237 007
  • 3 777
  •   1
Отговори
# 3 510
  • Мнения: 362
Тоест, нищо сигурно за теглото. Само предположения. Ясно.

Ако ще спите по-спокойно тази вечер - всичко е само предположения. С голям шанс - верни.  Simple Smile

# 3 511
  • Мнения: 5 421
Пак пиша - никъде не казвам, че е обещана или обявена безплатна доставка.
Не съм изчела постовете преди този, влизам да споделя, че има разговор с Лили. Аз казах какво искам и защо, те казаха какво могат да направят по моя случай, остава да изпълнят, а дали, един Господ знае.

# 3 512
  • Мнения: 14 487
Лили със сигурност се разплащат за доставките със Спиди, не е драма, че са ги префактурирали на клиента. За това не са излъгали, за размера на таксата за доставка нямам мнение.

# 3 513
  • Мнения: 76 478
Камея, друг някой пита, на него казахме че няма БД. Не беше към теб Grinning

# 3 514
  • Мнения: 5 300
Да похваля Озон, когато поръчвах пишеше очаквана доставка след 17.12, днес получих мейл от тях и Спиди, поръчката ми е в офиса.

# 3 515
  • Мнения: 50 927
На моя мейл не отговарят Лили

# 3 516
  • Мнения: 703
И на мен не ми отговориха, но не съм била груба, настоятелна, не съм отправяла заплахи. Когато питах, онзи ден. Имах предположение, че спират да изпълняват доставките, въпреки че някои неща може би ги имат налични и могат да изпълнят още някоя доставка, но са си оставили продукти за някои по-разярени и настоятелни клиенти, за да могат да изпълнят техните поръчки.
На мен Лили са ми безразлични вече. Миналата година имах разправии с Ремедиум и оттогава те не са получили, и 1 стотинка от мен. Същото ще направя и с Лили, ще ги подминавам. Вече не съществуват за мен. Ремедиум са изгубили доста. Лили ги предпочитах пред ДМ, т.е. и те няма да изгубят малко от мен.

Последна редакция: пт, 17 дек 2021, 12:48 от Mi Ra 629058

# 3 517
  • Мнения: 10 477
петък е Wink 17 ден последен за ЛилитУ да се поправят

# 3 518
  • Мнения: 2 474
И аз имах един казус с Ремедиум тази година и оттогава не пазарувам от тях. Много бяха нагли и некоректни.
Имам развитие от Лили. Звънна ми много любезна жена. Каза, че са изчаквали всичко да е налично досега, но уви няма да получа доста от нещата. Съгласих се да ми изпратят каквото има налично. За остатъка ще ми възстановят парите. Вече поръчката ми в сайта е с променен статус и даже имам товарителница от Спиди. Чудо.
Другите липсващи неща ще си ги поръчам от Нотино. Сега и там са намалени.
Дано всички да успеят да приключат тоя казус по най-добрия за тях начин.

# 3 519
  • София
  • Мнения: 263
като ви чета постовете май само аз ще остана без информация от Лили или доставка. Поръчката ми все още е със статус чакаща. Confounded
Нито са ми звъняли нито ми отговориха за запитването през контактната им форма.
Пълно безобразие.

# 3 520
  • Мнения: 2 474
Аз нарочно разцъках сайта сега, да видя нещата които липсват дали ги има на сайта. И някой си е научил урока Grinning
Нито едно от липсващите не фигурира в сайта. Изобщо са ги изтрили Grinning
Да питам само Лили и Моята козметика ли продават продуктите на Doori. Все пак като има някъде намаление искам да ги пробвам.

# 3 521
  • Мнения: 125
като ви чета постовете май само аз ще остана без информация от Лили или доставка. Поръчката ми все още е със статус чакаща. Confounded
Нито са ми звъняли нито ми отговориха за запитването през контактната им форма.
Пълно безобразие.
И аз като Вас, само че и платена с карта.

# 3 522
  • Мнения: 3 126
Да похваля Зоя, точни и коректни, с хубави продукти, когато има промо или някое подаръче си поръчвам и зареждам нещица, сега заредих и шоколади за към коледните подаръци, за 3 дни пристигна всичко.

# 3 523
  • Бургас
  • Мнения: 11 047
И аз съм съм със статус Чакаща поръчка и без обаждане. Не съм опитвала да се свържа с тях, нито съм писала мейл.

# 3 524
  • Мнения: 1 547
На мен във вторник ми изтича 15 дневния им срок за обработка/ моята не от ЧП/ нещата са налични във сайта, но нямам ни вест ни кост. Не са ми отговорили на мейла и не вдигат тел.

Общи условия

Активация на акаунт