Black Friday/Черен петък – 2021 г.

  • 237 192
  • 3 777
  •   1
Отговори
# 3 060
  • Мнения: 10 246
Ще видя утре като го взема, защото по товарителница няма разбивка продукти/цена на доставка, а според информацията в сайта всичко е изпратено (явно не я обновяват според реално изпратеното)

# 3 061
  • Мнения: 1 189
А доставката намалят ли ви? Нали като са по-малко нещата от поръчаните, и кг са други, оттам и доставката Thinking

Намалят те, нали го мерих първия кашон - близо кило разлика, тамън колкото да мине в другата тарифа. Кай ти вапца ли се, да не те мисля 🤪🤪

Ремедиум така симпатично са ми забравили пратката в някое кьоше. Ще почна и аз всеки ден да им звъня Joy

От Комсед ми се беше падал ваучер в играта с късметите в апа на Теленор. И за Практис май имаше.

# 3 062
  • Мнения: 76 581
Утре, утре....утре иде мойто. Тез мискини се овъртолиха и днес не я придвижиха...

# 3 063
  • Мнения: 1 280
Ох, това Лили ... Отмених поръчката си преди дни, те ми я пуснали, ама с липси. Не мога просто .. 🤷😂😂

# 3 064
  • Мнения: 2 218
Аз най-накрая поръчах аромадифузер от Златна-та рибка, имат и безпл. доставка. Утре ще ми го докара Спиди - браво, бързаци, така се прави.
Я моята платена в лили не се променя и това е.
От Комсед съшо направих поръчка днес и дано дойде до Коледа, че са подаръци. Те пък писали някакъв дълъг срок, ще видим.

# 3 065
  • Мнения: 14 494
Аз поръчах от рибката в последните дни на "петъка", неделя май беше по обяд, след 15 мин ми се обаждат, готова е поръчката заповядайте да я вземете 😆

# 3 066
  • Мнения: 839
Първата ми поръча от лили идва днес. Направих я в 4:00, втората която направих по-късно през деня, пристигна преди седмица, без липси и добре опакована. Само че от спиди получих съобщение че е близо 40лв надолу, а в мейла ми от лили, няма липси, в сайта също. От една страна съм супер доволна, че пуснаха такова голямо номаление, но от друга е супер тъпо, че не уведомяват какво липсва.

# 3 067
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 8 693
За нищо не стават Лили, винаги съм го знаела, сега си затвърдих мнението. Цялата комуникация, пардон липсата на такава е безумно неорганизирана и ясно показва що за фирма са.

# 3 068
  • Мнения: 50 944
Моите поръчки не мърдат, вероятно защото продуктите на ла Рош и Уриаж са "изчерпани". Някой получи ли изобщо нещо на тези марки? Седят си поръчките ми чакащи и не мърдат. И с правени рано, и са с малък номер, и нищо. Нито някой се свърза с мен, нито нищо. Супер много ме е яд. Поне превръзките да си получа, макар че 15 лева доставка им изяжда намалението, ама сигурно и те ще се "изчерпат".

# 3 069
  • Стара Загора
  • Мнения: 2 796
Момичета, на кой мейл пишете до LC Waikiki?

# 3 070
  • Мнения: 3 126
То по-добре от Гален да се поръча на намаление вместо изчерпано, а уж имало до 50процента

# 3 071
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 8 693
А моята поръчка не мърда, въпреки че корейската козметика, която съм поръчала е налична. Най-много някой шампоан да липсва, кремовете и емулсиите ги проверих и са си там. Абсолютно некоректна реклама си направиха Лили, за да си пробутат стоките избирателно.

Корейска козметика някой получи ли, ако му се споделя? Имам нужда от доста неща, които чакам, ако няма да получавам нищо, да ходя да си ги купувам и да се приключва драмата. И за мокри кърпи вече няма да влизам в Лили, то реално само това купувах от там и евентуално някой друг продукт на Палмърс.

# 3 072
  • Мнения: 22 315
Лили си осигуриха масово негативно споменаване до следващия черен петък Mr. Green
Да не бяха правили изобщо ЧП, щеше да е по-добре за реномето им.

# 3 073
  • Мнения: 50 944
Да, Гален са винаги коректни и бързи

# 3 074
  • Мнения: 5 421
Отивам да взема пор.от Лили, ще трябва да проверя наличности в кашона, дали има касова бележка или фактура вътре, защото от сайта нямам инфо, още е с грешен статус?

Общи условия

Активация на акаунт