Black Friday/Черен петък – 2021 г.

  • 237 112
  • 3 777
  •   1
Отговори
# 3 270
  • Тра-ла-ла
  • Мнения: 21 240
Оу, йе...и моята поръчка я отказаха. Горките момичета от кол центъра. Колко ли псувни са изяли...

Също чакам от Уайкики...отново е за подарък...на племенничето. Явно и тук ще е греда

# 3 271
  • Сливен
  • Мнения: 4 773
при мен варианта беше от 26 артикула,получавам 15 понякое време януари ,като не е ясно какво липсва или отказвам цялата поръчка и получавам 50% отстъпка,избрах второто.

# 3 272
  • София
  • Мнения: 11 159
И аз в кюпа с ваучер за 50% отстъпка в Лили, доволна съм, бях забравила разни важни неща, които ще поръчам през януари.

# 3 273
  • Мнения: 13 009
И аз имам мейл, че утре ще ми е дошла поръчката в Спиди от Лили. Не отговаря на сумата която трябва да платя. Явно и от моята нещо не е имало, да видим какво ли е това нещо!

Последна редакция: ср, 15 дек 2021, 13:47 от Реа

# 3 274
  • Мнения: 50 944
Въртях суках, не мога да докарам сумата и да разбера какво липсва. Ще замятам листи в Спиди, то се е видяло. Доста неприятно

# 3 275
  • Тра-ла-ла
  • Мнения: 21 240
Дано позаредят магазина с продукти, че докато се събуди икономиката от Коледно- Новогодишен сън...

Довечера и Лили ги давам на КЗП...

# 3 276
  • Пловдив
  • Мнения: 44 804
Абе хора, бъдете толерантни...случват се и непредвидени обстоятелства, в които явно не могат да отреагират и Ви предлагат все пак извинение...

# 3 277
  • Мнения: 13 009
Въртях суках, не мога да докарам сумата и да разбера какво липсва. Ще замятам листи в Спиди, то се е видяло. Доста неприятно
И аз така, никаква идея нямам какво би липсвало.

# 3 278
  • Мнения: 9 871
Абе хора, бъдете толерантни...случват се и непредвидени обстоятелства, в които явно не могат да отреагират и Ви предлагат все пак извинение...

Това донякъде да, но има и такива, които сме платили с карта, а касовия бон е по-малък като стойност.
Писах за възстановяване на сумата по банкова сметка, нямам отг. нито по тел, нито на имейла.
Ще ги почакам още 1-2 дни и пускам и до КЗП, че търговеца трябва да ми възстанови сума, но няма как да се свържа с него.

# 3 279
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 8 680
Компенсиращия код за 50% намаление само онлайн ли ще може да се ползва? Не, че някой ми звъни, да ми го предлага.

# 3 280
  • Мнения: 35 645
На ЧП си е изключително рисково какво ще дойде и какво не. Една година така сърбах супата с Хиполенд, затова вече се пускам на ЧП много предпазливо.
Дано ви компенсират добре за неприятната ситуация.

# 3 281
  • Gorni Bogrov
  • Мнения: 998
И аз в кюпа с обаждане от
Лилито.😡 Много ме хвана яд, защото всичко беше за подарък.

# 3 282
  • Мнения: 1 692
Някой получи ли писмен отказ на поръчката си?

# 3 283
  • Тра-ла-ла
  • Мнения: 21 240
Този апел с толерантността ме разби. Прецакват ни всички планове и накрая да влезем в положение?!. 3 поръчки чаках от различни магазини. 2 вече ги отказаха. 3тата и тя май натам отива. Сега трябва за 1 седмица да скалъпя нови подаръци и да ги платя на ненамалени цени. Т.е. квото успея да купя след раб.време за отбиване на номера. Найс, а?! Каква толерантност?!

А, хората, които са платили онлайн и са затворили едни 100-200-300 лв може да си ги получат обратно след Коледа и НГ. Може да не могат да извадят кеш още толкова х2, за да купят наново подаръци и/или належащи за себе си неща

# 3 284
  • Мнения: 72
И на мен току-що ми се обадиха, за да ме уведомят, че няма да ми изпратят поръчката. Продуктите, които съм поръчала, били изчерпани и скоро не се очаквало зареждане от производителя. За информация, поръчката я направих в 7 сутринта и поръчах душ гелове на Ив Роше, пасти за зъби, дезодоранти и превръзки. Явно са се изчерпала много бързо. Жалко, че не са спазвали реда, в който са направени поръчките, а са изпращали по тяхна преценка (или каквото им е измислената схема на обработване на поръчките). И аз ще чакам този код за 50% отстъпка, с който ще ме компенсират, друг е въпросът дали ще го ползвам, защото не знам дали искам да си причиня отново това. Радвам се, че не платих с карта. Междувременно трябва да отида и да си напазарувам всички неща, които бях поръчала от тях.

Общи условия

Активация на акаунт