Black Friday/Черен петък – 2021 г.

  • 237 014
  • 3 777
  •   1
Отговори
# 3 495
  • Мнения: 5 421
От статистиката разбирам, че само моята пратка/кашон/ е била ограбена от някого - имам предвид разликата между общата стойност на получените продукти и сумата в касовия бон. Още чакам отговор.Кашонът вече е пристигнал при тях.

# 3 496
  • Мнения: 76 478
Нямаше БД. Аз поне не знам за такава. Според теглото си е.

Камея, каква е разликата, с НП ли беше ти?

Аз пет пъти отмятах вкъщи по бона и по кашона, докато хвана кое го няма. Иначе точно си беше отразено в касовия бон наличното и пратеното. Нямала съм разлика.

# 3 497
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 8 673
Четирите продукта, които не са ми пратили, на сайта са със статус "изчерпано количество".

# 3 498
  • Мнения: 5 421
Не е въпросът в това дали е имало или не БД, а в това, че таксата за доставка е видна след отваряне на кашона - в касов бон, в съобщението от куриер- не.

# 3 499
  • София
  • Мнения: 1 436
Камея, моята я знаех още, когато си пусках поръчката - изхвърлих кашона да видя на товарителницата какво пише. Съжалявам, че си разочарована🌸

# 3 500
  • Мнения: 50 927
Да, таксата за доставка я обсъдихме още преди 15 работни дни, наистина е висока. В последствие, като възникна проблема с доставките и липсите, и с некоректно изписаното на товарителницата 0 лева за доставка, някои предположиха, че Лили може да са направили жест и доставката да е безплатна. Не е безплатна, същата си е, както при поръчване, дори и с липсите, и е включена в касовия бон, а не в товарителницата. За мен не е много коректно, но няма значение вече. Всеки си направи изводи за Лили. Уточнявам само.

# 3 501
  • Мнения: 5 421
Така.
Явно всеки си има своите мисли в главата.
Имаше потребителки, които споделиха, че са поръчали за сума Х с тегло У, начислили са им такса доставка А.
Когато са получили кашона- виждат, че липсват продукти, съответно теглото на пратката е паднало, особено ако липсват 3 -5 литра течности - примерно, би трябвало таксата доставка да падне, но това не е станало.
Когато получаваш пратка, имаш съобщение от куриер. В него пише - в този случай с Лили - 0лв.доставка. Когато отвориш кашона и видиш касов бон- виждаш колко ти е начислена сумата за доставка.
Ако си получил кашон 2 кг, а по касов бон имаш доставка като за 6 кг - тогава ? Доволен ли си? Не говоря за моя случай- там не само доставката, но и сумата по касов бон бе грешна.
Спирам. Който разбрал-разбрал.
Никъде не написах, че е била обещана БД.

Последна редакция: пт, 17 дек 2021, 11:57 от *Камея

# 3 502
  • Мнения: 76 478
Камея, аз не видях някой да си е теглил получената пратка. Нямаше споделено такова нещо. На ангро бяха предположенията.
За това аз писах вчера, чя моята е претеглих и видях, че отново е в същия диапазон за кг, тоест над 10 кг.
Не изключвам и при други да е било така.
Обичам конкретно да се говори, принципно, да е ясно и точно. Иначе не е сигурно какъв точно е бил случая.
С най-добри чувства го казвам.

# 3 503
  • Мнения: 24 863
Цената за доставка си я имаше в условията за черния петък, не са излъгали никого. Предполагам че със Спиди ще се разплащат накрая за тези доставки, със сигурност имат някакъв договор с тях и може и да им варира спрямо броя пратки, не е нещо необичайно. Така че те се разплащат със Спиди, а пък парите за доставка си ги вземат от клиента - щом му вземат пари, му ги и калкулират в бележката, то иначе ще излезе че за платената доставка няма документ никакъв.
Не е най-оптималното, но не е и некоректно според мен. За разлика от почти всичко останало около тази кампания.

# 3 504
  • Мнения: 22 263
Вчера потребителка писа за значителна разлика в теглото на пратката спрямо калкулацията за сума за доставка, но че няма да се занимава с Лили по този въпрос. При тази невъзможна комуникация с тях я разбирам напълно. За 2-3 лв. нервите не си заслужават.

# 3 505
  • Мнения: 362
За статистиката - колежка днес си взе поръчката от Лили, направена след моята. Получила е всичко без дермокозметика (мицеларни водих3, измивни геловех3, кремове и тн) и то в бройката, която си е задала. Разликата в цената на поръчано и получено е точно без дермокозметиката, т.е. доставката си е същата (към 5лв ми каза). Което е малко тъпо, защото със сигурност пратката тежи по-малко от това, което трябваше да получи без липсващи продукти. Аз май сама се прецаках - сега нито продукти имам, нито код. Grinning

# 3 506
  • Мнения: 76 478
За статистиката - колежка днес си взе поръчката от Лили, направена след моята. Получила е всичко без дермокозметика (мицеларни водих3, измивни геловех3, кремове и тн) и то в бройката, която си е задала. Разликата в цената на поръчано и получено е точно без дермокозметиката, т.е. доставката си е същата (към 5лв ми каза). Което е малко тъпо, защото със сигурност пратката тежи по-малко от това, което трябваше да получи без липсващи продукти. Аз май сама се прецаках - сега нито продукти имам, нито код. Grinning

Тоест, знаеш точното тегло на полученото и си сигурна, че то минава в друга графа за цена доставка?
Или просто предполагаш?

Не се заяждам, но е несериозно на око да преценятате ... твърде вероятно е да се лъжете.
Това са кг и цените за доставка...разликата не е 1 кг, а доста повече, от графа до графа, та е напълно възможно да си оставате в същата графа, ако и да ви се струва, че не сте там.

https://shop.lillydrogerie.bg/shipping-and-delivery

# 3 507
  • Мнения: 362
За статистиката - колежка днес си взе поръчката от Лили, направена след моята. Получила е всичко без дермокозметика (мицеларни водих3, измивни геловех3, кремове и тн) и то в бройката, която си е задала. Разликата в цената на поръчано и получено е точно без дермокозметиката, т.е. доставката си е същата (към 5лв ми каза). Което е малко тъпо, защото със сигурност пратката тежи по-малко от това, което трябваше да получи без липсващи продукти. Аз май сама се прецаках - сега нито продукти имам, нито код. Grinning

Тоест, знаеш точното тегло на полученото и си сигурна, че то минава в друга графа за цена доставка?
Или просто предполагаш?

Не се заяждам, но е несериозно на око да преценятате ... твърде вероятно е да се лъжете.
Това са кг и цените за доставка...разликата не е 1 кг, а доста повече, от графа до графа, та е напълно възможно да си оставате в същата графа, ако и да ви се струва, че не сте там.

https://shop.lillydrogerie.bg/shipping-and-delivery

Не се заяждам, ама пък колко да тежат няколко пакета Always, моливи за устни, шийт маски и колко ще тежат тези неща + големи разфасовки мицеларна вода по 3 бройки (които са към килограм, предполагам), големите разфасовки на Еffaclar и някакъв гел на Биодерма, слънцезащита пак в 3 бройки и някакви други неща за мацане на лице. Виждам, че сте супер активна, но не е нужно да се хващате за някакви думички във всеки пост, или да приканвате за толерантност към Лили, или да успокоявате, че на всички ще им върнат бързо парите. Хора, които са предплатили 200 лв, дали с едно "спокойно" ще им стане спокойно, когато трябва да купват сега същите неща на по-високи цени, защото са за подаръци. Споделих, както казах, за статистиката. Не съм й гледала касовия бон, нито кашона - това ми каза, това пиша. Факт е, че Лили се о*ъкаха. Кой с малко, кой с повече - много хора се чувстват прецакани.

# 3 508
  • Мнения: 76 478
Тоест, нищо сигурно за теглото. Само предположения. Ясно.

# 3 509
  • Мнения: 327
След като и писах гневен мейл на Лили,не само,че са ми изпратили пратката,но ми върнаха и на мейла потвърждение.Според мен липсва един крем,но днес когато я взема ще разбера.

Общи условия

Активация на акаунт