Професионални серии за коса- тема 151

  • 44 660
  • 735
  •   1
Отговори
# 510
  • Мнения: 2 628
Ще е много нагло да анулират предплатените поръчки,хората са си ги купили и е имало наличност,защо тогава са им взели парите…

# 511
  • виртуално
  • Мнения: 3 004
Ще е много нагло да анулират предплатените поръчки,хората са си ги купили и е имало наличност,защо тогава са им взели парите…

Всъщност има ли отказана предплатена поръчка досега?
И как и в какъв срок ще върнат парите?

# 512
  • Мнения: 4 836
Момичета, чета ви и не мога да повярвам.
Извинение от търговец е меко казано неуместно при тази демонстрирана порочна “търговска практика”. Става дума не само за заблуждаваща реклама и нелоялна конкуренция, които освен обидни, са и незаконни.

Оправданието “вече няма наличност” не е в полза на търговеца и показва ниско ниво на професионализъм, защото той е длъжен да информира, че предлаганият (гръмко рекламиран покрай Черен петък) продукт в на промоция до изчерпване на количествата.
Проблемите (ако приемем, че има такива) за бавен/бъгав сайт също са такива на онлайн търговеца.
Не мога да пиша много, но ако имате време и възможност - упълномощете си представител и търсете обезщетение по законов ред.
Това важи най-вече за тези, които вече имат “сключена сделка” и официална обратна връзка от сайта на мейл.

Ясно е че са впрегнали всички финансисти, с които разполагат, но не вярвям да могат да върнат толкова бързо парите на всички поръчали.

Керастаз и Керастаз България също трябва да бъдат информирани, защото в случая сайтът се явява посредник и забърква бранда в скандал.

Самият сайт е международен, което също има значение.

# 513
  • Мнения: 1 227
Получих същия имейл с отказ за комплекта, писах им имейл и им казах че си искам комплекта изпратен когато получат наличност и ако им е непосилно, тогава най-малкото което могат да направят е да компенсират клиентите с нещо като код за допълнителна отстъпка или подарък или нещо… не че някой пак ще влезне да пазарува там…. Само заради боите Джойко ще ги ползвам…
Напълно съм съгласна с Аня, без значение системна грешка или трик за “привличане” на клиенти, положението е много зле. Нямам достатъчно познания и ресурс в момента, но си заслужава да се надигне глас по този казус.

# 514
  • Мнения: 269
И аз пазарувам от този сайт, наистина имат добри цени . Не съм се възползвала от конплектите на Керастаз- не съм фен на марката, но това е изключително нелоялно към клиентите! Според мен всички трябва да напишете жалби към КЗП и да се даде гласност! Аз си мислих, че Рибката се изложи ( още чакам Целаген спрея , на който ще ми бъде начислена доставка, защото не ми го изпратиха с останалата поръчка), но тези прекалиха Simple Smile

# 515
  • Марс
  • Мнения: 687
Свършва ми розовото олио на Керастаз, с какво ще ми препоръчате да го сменя? Нещо ми се иска да разнообразя Relieved

# 516
  • Мнения: 201
Момичета, имам съобщение от арлен, за 30%на марокан и 35 на джойко

# 517
  • София
  • Мнения: 1 774
Според мен отдела им е измислил тази лъжа че няма наличност за да оправят гафа. Аз предложих да чакам но ми казаха уж че нямало такава опция.  Поръчката ми е от 9.15

# 518
  • Мнения: X
Четох и аз вчера с вас за Xpertbeauty, днес голям обрат. Съжалявам.

За Златна Рибка предлагам, ако поръчвате онлайн, да пишете в полето за съобщения, че искате мостри и кои. Моята поръчка нали ми я препращат от Пловдив, чакам я още. Не се сетих да кажа за мостри, ще видим. Последния път бяха щедри.

# 519
  • София
  • Мнения: 1 774
Аз им пиша ама те мострите си ги пазят за семейство и приятели а ан мен ми слагат чат пат някое лакме

# 520
  • Мнения: X
На мен предния път мострите ми бяха на Bosley за боядисвана коса и ги подарих. Бяха девет (!) плюс една маска и малко от олиото (в скрития текст). Явно съм попаднала на съвестен човек, който я е опаковал. Ако чете, да знае, че е имало полза, защото тази ми приятелка сега си поръча чрез мен от Bosley. Давайте мостри на хората Sparkling Heart

Скрит текст:

# 521
  • Мнения: 1 666
Изчетох и аз цялата сага. Вчера се отказах от комплект Нутритив, защото прецених, че не ми е нужен. Обаче смятам, че трябва да си търсите правата. Подайте жалби в КЗП, както каза и Аня, ако имате възможност упълномощете и един общ представител. Проблемът си е на сайта и е супер тъпо да постъпват така. И аз смятам, че са си измислили тая работа с наличността. То в тази ситуация излиза, че изобщо не е имало наличност на рекламираните от тях продукти.

# 522
  • Мнения: 201
Момичета, аз ли не правя нещо не както трябва, сложих от лилавата топка за къдрици и се сдобих с кошница на главата си, безформена, стърчаща.. като цяло съм с чуплива коса и исках да я подчертая, за да не изправям (отдолу не доста къдрава, отггоре стои поизправена, та или трябва да начупя или да изправя, или вързана). Правих хидратиращ протокол, в който нямам съмнение

# 523
  • Мнения: 5 137
Проблема с КЗП е че искат и от пиле мляко и те отказват с всичките условности. Ако процедурата беше по-лесна, щяха вече да са на проверка!!!
Ама затова и ние сме им рай на всички несъвестни търговци, няма кой да защити клиента.

# 524
  • Мнения: 1 212
След като им писах, че искам да ми изпратят когато имат наличност, че имам скрийншоти с намалените цени и надписи в наличност на всички комплекти и не на последно място че са нарушили правата ми като клиент и ще сезирам съответните органи, получих този мейл:
Скрит текст:

Общи условия

Активация на акаунт