Седми клас 2021-2022 тема 3

  • 31 308
  • 753
  •   1
Отговори
# 240
  • Мнения: 2 562
Беше към 16 : 15 някъде, умишлено не и дадох да яде след първото ядене по обед, тя по принцип сутрин не закусва, затова закуската и е на обед, и днес както винаги закуси по това време.
Малеее, сега като погледнах какво съм писала, направо не повярвах, то допускам грешки, допускам, ама чак пък името да сменя, и вместо Нинка да пиша Динка, ще трябва най - малкото да я почерпя. До сега се мотках, още не съм седнала да търся по История, а кое време стана, и диването влезна да се къпе, та докато и изсъхне косата, ще има време за поредното хапване и тестовете.

Да допълня, сега се усетих че там има възможност за избор на предмет, клас и на последното не запомних какво беше, така че продължаваме с първия линк, смарт тестовете, удобно и лесно.

Последна редакция: вт, 09 ное 2021, 19:49 от Тони ♒🍀

# 241
  • Мнения: 8 916
Стон, и твоят републикански шампион ли беше с 5 по ФВС?
Тц, моят е с четворка от входното по физическо 😏

# 242
  • София
  • Мнения: 7 056
Ханна, нашите учиха няколко символа за редактиране, които били позволени на изпита. Ако на някого са му интересни, ще препиша и снимам, че на синко не му се разбират. Някои деца нямат време за преписване и тогава по-добре да си правят план. Такава беше дъщеря ми. Тя ми е мудна като цяло. На синът със сигурност времето би му стигнало, но за него няма такова училище, което да си заслужава усилието преписване на текст. Така, че това време би било добре да го използва, за да пише по-красиво и да си провери текста на финала. Ако на дъщеря ти и стига времето и няма проблем с преписването - да преписва, но да си направи добре сметката.

# 243
  • Мнения: 487
Ханна, нашите учиха няколко символа за редактиране, които били позволени на изпита. Ако на някого са му интересни, ще препиша и снимам, че на синко не му се разбират. Някои деца нямат време за преписване и тогава по-добре да си правят план. Такава беше дъщеря ми. Тя ми е мудна като цяло. На синът със сигурност времето би му стигнало, но за него няма такова училище, което да си заслужава усилието преписване на текст. Така, че това време би било добре да го използва, за да пише по-красиво и да си провери текста на финала. Ако на дъщеря ти и стига времето и няма проблем с преписването - да преписва, но да си направи добре сметката.

Може ли да покажете разрешените символи за редактиране?

И моята дъщеря е от по-бавните и ще трябва да пише директно на беловата.

# 244
  • Пловдив
  • Мнения: 1 912
Да, и аз ще помоля за разрешените символи за преразказа.
Моята пише прилично красиво, ще пише директно на белова вероятно, а и очаквам дълъг преразказ, понеже има памет да помни подробностите в текста. Няма да рискува да преписва. Учителката им е казала веднага след като прочетат разказа, да си напишат на черновата някои по-особени думи от текста, особено името на героя, на град, нещо по-специфично, което може да забравят. И може би план и опорни точки. Вероятно само тезата може ако има време да си я напише грубо на чернова първо Rolling Eyes

# 245
  • София
  • Мнения: 3 239
И при "нас" иструкциите за преразказа са сходни - на черновата само имена на герои, месности, градове или някакви по-особени думи, план, но по-скоро последователност на събития, и въобще каквото прецени, че би забравила в последствие.
Обаче, аз се опитвам да разширя инструкциите до следното: докато слуша текста да си отговаря на въпроса какъв тип е този разказ - наситен с много дейсвие или по-скоро предава мисли, емоционални състояния на някой герой. Ако има действие - тогава е добре да си направи план, за да не пропусне или да размени епизоди. Ако е повече описателен, тогава най-вече опорни думи. Да вниква текста, да се опитва да намери посланието, за да не се окаже, че нещо го предава грешно поради неразбиране на текста. Изобщо - да слуша текста, защото е склонна да потъне в нейни си мисли или просто да блее през прозореца, докато някой чете монотонно. Triumph

Стон, PureLove, безумно е това, което се случва по ФВС. Знам, че се смеете на ситуацията, но за мен учителите по ФВС трябва /е трябвало/ организирано и мотивирано да внесат възражение към...който ги спуска тези прагове на нормативи. Но ето, учители като тази на наборката не се връзват на безумието и си пишат 5-6 според старанието, а не според постиженията. Но така подават грешни сигнали, че в училище Х всички са в "отлична спортна форма". А в училище У са се събрали егати мърдите, дето не могат 2м скок от място да направят Close

# 246
  • Мнения: 9 745
Класната ни е по БЕЛ. Дъщеря ми твърди, че класната е казала, че ако правят план за преразказа на матурата, щяло да им смъкне точки. Като ви чета, очевидно е позволено да се прави план. А и как без план - на непознат текст. Понеже и аз я съветвам след прочитане на текста да си прави план и ключови думи.
В крайна сметка разрешено ли е?

Регистрирах се вчера в този сайт Домашно.бг, който някой ми предложи тия дни. Има решени задачи по математика на Архимед, по химия и биология. Но по Химия нашият учебник го няма - ние сме на Анубис тази година.
Открих няколко грешки в записите на задачите по математика. Не е лош сайта, но колкото за подсказка, не да се преписва директно. Да се подсетиш и да съобразиш да няма грешки в записа.

# 247
  • Мнения: X
Как точно ще им смъкне точки? Естествено, че няма да пишат плана на беловата. Ще си го нахвърлят на черновата.

# 248
  • София
  • Мнения: 3 239
Аз продължавам да се изненадвам на свободните съчинения, които авторитетно се говорят от амвона /катедртата/ пред обърканите деца и родители. Как може учител по някой предмет, по който от години се провежда НВО по един и същи тертип, с едни и същи изисквания, да не си направи труда да ги прочете или просто да поговори с колега-проверяващ, какво и как се санкционира. После и за редене на желания и механизъм на кандидатстване (т.нар "джуркане" от системата и "изплюване" на списъци с приети) пак може да се чуят чутовни небивалици. Вече неколкократно в темата се спрегна "влизането на оценките от 5-6клас". Ами то не е срамно учител да каже "не знам, ще се поинтересувам и ще ви кажа"! А не да си приказваш, каквото ти хрумне, за да не проличи, че не знаеш.

Утро, може да се пишат на черновата планове, отделни фрази, имена, ако искат - и цял преразказ. Нали затова е чернова. На белова - само преразказа. Hands Plus1

# 249
  • Мнения: 2 562
Първо дакажа че, тази сутрин показанията бяха добри, на гладно 5,1 на наядено, два часа по - късно 5,0, сега съм по - спокойна.
Слушам историчката, ми тя не историчка ами истеричка трябва да е, и такова чудо на природата не бях видяла, теста в петък, еди какво си, до другата седмица искам да направите еди какво си, и заедно с другото което ви дадох, да ми ги пратите, за първото срока до днес, и тя не помнела до колко часа е трябвало да се прати, само 4 - ри деца били изпратили, едното е мойто, добре че я нагъвам за тези неща, иначе ще се ослушва, но благодарност тц, искаше да отлага, с оправданието че имало време. Та тази женица, чете урока - това е преподаването, ама с един тон, направо тъпанчетата ми спука, е добре де, чете го от учебника, ама думите буквално като къртечница излизат, и да искаш да запомниш, няма как, споменава този и онзи, ми и от тях нищо не запомних, определено ще трябва да се четат тук уроците. Следващия час, при з.д. - Био.- последните десет минути, не можела да се включи, имала проблем, 30 мин. почивка направиха, урок на две на три, и тва разбрахте ли дечица, направо ме вбесява, тя и още една ( дъртата ) го казват, имам чувството че са в детската градина а не в 7 клас. Сега и ние имаме да правим модел на клетка, ще трябва да измислим нещо креативно, предишните седмокласници с листа и незнам си още какво били правили, та сега задачата ще ни е по - трудна, ама дано гугълчо даде идея, за да направим нещо креативно.

# 250
  • Пловдив
  • Мнения: 1 912
utro77, не е разрешено да се пише нищо, докато слушат и четат преразказа. После им го прибират и могат да си пишат на черновата каквото искат. Доколкото знам се предава за проверка само беловата, където естествено няма план.

# 251
  • Мнения: 698
Момичета, някои може ли да ми каже от кое помагало е този тест по Биология.

# 252
  • Бургас
  • Мнения: 24 234
Здравейте!
Не съм писала от миналата година сигурно... 🤔
След онлайн обучение в 5 и 6 клас, сега пак и 7.
Идея си нямам как ще избутаме упебната година и как ще кандидатстваме.
Синът ми все още не знае къде и какво иска да учи. Мързи го много. Не му е изобщо до уроци.
Сега изпитвам трудност по химия. И не само. Натрупал е 10 страници от уч.тетрадка да пише, стари домашни. Нищо не разбирал.... Седнахме двамата с учебника и четем, търсим отговорите... Чидо, чудо...
Пожелаеам си здрави нерви!

# 253
  • непостоянно
  • Мнения: 981
Единственото успокоение (ако изобщо може да е такова) е, че всички са/сме на един хал. Визирам трета поред година ОРЕС, предстоящото кандидатстване, пубертет, мързел, апатия и т.н.

От друга страна, ако трябва да съм съвсем честна, на фона на случващото се по цял свят се чудя дали и до колко си струва да се притеснявам за пустото НВО. Каквото има да става, ще стане - със или без моите терзания...

Последна редакция: ср, 10 ное 2021, 20:43 от Ивончето

# 254
  • Мнения: 2 452
Оф и моето е налегнато от мързел.Хванах го,че не пише в час,а играе на игри.Ако има изпратена презентация я преписва след часовете и търси домашното сред съученици.Разбрах днес,след забележка,че не е представил план на урока по биология.Г-жата всеки път диктува и показва снимки от учебното съдържимо,в края на часа посочва 2-3деца ,които да изпратят диктуваното и уви моят е от"късметлиите".Има забележка и се оправдава,че не е писал,защото бил в тоалетната.Ей,добре повиках и аха да настъпи затишие,ново двеста-не предадено домашно по география (контурните карти)и липса на материали по изобразително.Ще спестя последвалата вихрушка,но вече ще влиза през моят таблет,без комп и негов тел.Предупредих го,че ще трия всичко наред,без да ми мигне окото.

Общи условия

Активация на акаунт