Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Подписване на договор с чужда фирма - Теленор

  • 321
  • 21
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1 754
Здравейте, имам предплатена карта на мое име като физическо лице, но шефовете ми я ползват като служебна. Искат да сключа договор с Теленор и да преминем на план, но на името на фирмата, която е с регистрация в ЕС, но няма нищо в България, освен дейността си - електронен магазин. Няма офис или представителство, а не и длъжна да има.
Първо, по телефон Теленор ми обещаха че е ок, направих пълномощно и днес в офис ми отказват. не можело. Някакви идеи как да се случи договорът да е на фирмата или поне дали е възможно при друг оператор. Звънях на Виваком - същото можело, обаче като отида в офис сигурно ще се окаже, че не може.
В момента нямам и време да обикалям из офисите да ме размотават.

Иначе само дето правихме пълномощно, заверки ....
И какъв е смисълът от ЕС, щом се отказва фирма от Ес да има сключен договор за план към Теленор. Мога ли да сезирам някого - не ми се струва ок това?

# 1
  • СИ
  • Мнения: 1 550
Баси шефовете...! Баси фирмата...! Ползвали телефон с ваучър на името на служителката? Сериозни бизнесмени са тия...!          Stuck Out Tongue Closed Eyes

# 2
  • Мнения: 6 904
Това пълномощно какво е - ти кого упълномощаваш за какво?
Не съм се сблъсквала с такъв казус, стана ми интересно. Логично е, щом нямат регистрация в България, мобилните оператори да се опасяват, че няма да им се плаща. Българска фирма също няма да може да сключи договор с германски мобилен оператор.
Предполагам, че те ти покриват някакви разходи по дейността ти, например наем, той едва ли е на името на чуждата фирма. Да ти покриват и телефона по същия начин.
Но питай и в други фирми, наистина интересно.

# 3
  • Мнения: 1 754
Вярно е, че са стиснати, но просто няма друга възможност в момента.
Пълномощното беше да сключа договор и прехвърля картата на тяхно име. Говорих с 123 уточнихме всичко и сега- не може.
Не знам, на мен ми е странно. Все пак какъв е смисълът от ЕС и свобода на движение на хора и стоки?
Вярно че има риск за операторът, но това е телефона на сайта, нямат интерес да не плащат, това е моята гледна точка. А и могат да ме накарат да внеса някаква гаранция, при две вноски спират телефона и задържат гаранцията, не е много трудно. Как се поддържат търговски отношения между фирми в ЕС? Все едно такива няма и фирмите не търгуват. Те пък как си търсят парите.
Счетоводителят ми казва, че не мога да префактурирам сумата от телефона, не съм търговец. Наем няма засега.

# 4
  • СИ
  • Мнения: 1 550
Вярно е, че са стиснати, но просто няма друга възможност в момента.
Пълномощното беше да сключа договор и прехвърля картата на тяхно име. Говорих с 123 уточнихме всичко и сега- не може.
Не знам, на мен ми е странно. Все пак какъв е смисълът от ЕС и свобода на движение на хора и стоки?
Вярно че има риск за операторът, но това е телефона на сайта, нямат интерес да не плащат, това е моята гледна точка. А и могат да ме накарат да внеса някаква гаранция, при две вноски спират телефона и задържат гаранцията, не е много трудно. Как се поддържат търговски отношения между фирми в ЕС? Все едно такива няма и фирмите не търгуват. Те пък как си търсят парите.
Счетоводителят ми казва, че не мога да префактурирам сумата от телефона, не съм търговец. Наем няма засега.

Твоята гледна точка я остави. Твоята логика също. Не се занимавай с хора, които не могат да ти осигурят служебен телефон. Предполагам, че ти плащат мизерно. Тръгнала си да разсъждаваш за ЕС и свободно движение на хора, стоки и капитали...
Телекомите много се пазят от измислени схеми. Как си мислиш, че ще прехвърлиш карта с някакво хвърчащо пълномощно издадено в друга държава? Никой няма да се занимава с гаранция за 50-100 лева и да си организира услугите според твоите очаквания.
За какви търговски отношения говориш? С кого?

# 5
  • Мнения: 1 754
Жалко, както винаги тук теории много - помощ никаква.
Всъщност плащат прилично, но им е трудно да се оправят в БГ, както и повечето чужденци тук.
Аз измислих до къде и как ще пиша, ако има развитие - ще споделя.

Възможно е да се наложи аз да сключа договора, което на мен лично не ми допада. Те не отказват да си плащат сметките, но сами разбирате, че за една фирма регистрирана по ДДС е по-добре фактурите и договора да са нейно име. Който не го разбира пък грам не схваща от икономика. И не опира до циганене тук. Това също явно не го разбирате. Точно обратното е. те искат всичко да е коректно, уви - ние не им позволяваме с някакви за мен поне нелогични правила.

# 6
  • СИ
  • Мнения: 1 550
... за една фирма регистрирана по ДДС е по-добре фактурите и договора да са нейно име. Който не го разбира пък грам не схваща от икономика. И не опира до циганене тук. Това също явно не го разбирате. Точно обратното е. те искат всичко да е коректно, уви - ние не им позволяваме с някакви за мен поне нелогични правила...

Къде е регистрирана тази фирма по ДДС? Аз поне не съм чувал за ВОП с фактури за телефон. Кажи в коя държава го правят? Понеже разбираш... И ние да научим нещо ново.      Stuck Out Tongue Closed Eyes

Във всяка държава и всяка фирма си има някакви правила. Това, че не се харесват или не съвпадат с интереса на някой от друго място си е негов проблем. Какво продължаваш да не разбираш? И защо си мислиш, че всичко трябва да се случва по твоята логика?

# 7
  • Мнения: 1 754
Оф, едно и също.
Значи фактурите за телефонни разговори не са разход, така ли? Хаха.

Въпросът е ясен - ако не можете да отговорите, защо се хабите да пишете. Това е точно българското отношение - ами то аз хабер си нямам от тия неща, ама да пиша ей тъй и да се заяждам.

Думата е за договор с Теленор, а не - признава ли се за разход, къде е регистрана по ДДС и дали изобщо пък е регистрирана по ДДС- това каква връзка има бе????

# 8
  • Мнения: 3 685
Говорих с 123 уточнихме всичко и сега- не може.
Говори отново. В магазините не се сблъскват с подобен казус всеки ден и може да не знаят.

# 9
  • СИ
  • Мнения: 1 550
Говорих с 123 уточнихме всичко и сега- не може.
Говори отново. В магазините не се сблъскват с подобен казус всеки ден и може да не знаят.

С телекомите е по-добре да водиш кореспонденция с мейли. Поне остава нещо и по-лесно се ориентираш после в приказки и ангажименти. Сърбал съм им попарите на всички. Трябва да се добереш до някой от по-високите нива, за да можеш да свършиш работа. С оператор и приказки по магазините нищо не става, освен да ти пробутат типов договор.
Но, като гледам тази фирма с интернет магазин и телефон на ваучър... Остави.

# 10
  • Мнения: 4 130
Здравейте, имам предплатена карта на мое име като физическо лице, но шефовете ми я ползват като служебна. Искат да сключа договор с Теленор и да преминем на план, но на името на фирмата, която е с регистрация в ЕС
Няма проблем предплатена карта да се прехвърли на ЮЛ, но няма никакъв шанс нерегистрирано ЮЛ в България да получи номер от оператор.
А няма и логика де...

# 11
  • Мнения: 1 754
Mr.smith не ви разбрах.
Номерът ще е на фл, а картата - на фирмата.
И аз драпам да стигна до по-висш нагоре. Но засега не мога.
Ами предплатена карта - как да стане иначе? Никой не иска да подпиша договор на фирмата.
В смисъл могат да ми пратят карта от ЕС ама кой българин ще звънне на такъв телефон, а и не е коректно спрямо клиента да го принудим да звъни до ЕС.

# 12
  • Мнения: 4 130
Не може да сключите договор на ЮЛ което няма регистрация в България. Т.е. никой от операторите не може да Ви издаде фактура на ЮЛ регистрирано в друга държава. Т.е. ДДС за ползването на услугата не подлежи на възстановяване.
А няма как да декларирате износ на услуга предоставяна от Телеком

# 13
  • Мнения: 1 754
Mr.smith това законова разпоредба ли е или практика?
А как мъжът ми купува стоки от Румъния и договоря с румънска фирма по договор? Не схващам кое е различно? И толкова други фирми с цял свят? Наистина аз не разбирам, може би има обяснение в някой закон.

# 14
  • Мнения: 4 130
Кое от всичко?
Мъжът Ви декларира внос, внася ДДС и го приспада. Контрагентът му в Румъния декларира износ. Вашият работодател не може да декларира износ след като няма регистрация в България и не може да декларира внос, защото вие не не можете да декларирате износ на телекомуникационна услуга.
Услуга ползвана на територията на България не може да се декларира като износ. Затова няма как оператор да декларира износ, да си приспадне ДДС а вашият работодател да го декларира, да го внесе  и да го използва на данъчен кредит.

А и няма логика! Да се занимава с такива суми. Да Ви даде добавка към РЗ и готово. Данък и осигуряване ще са неповече от 7-10 лв.

Общи условия

Активация на акаунт