Balea, Alverde, Catrice, Essence, Aura (Козметика от ДМ, Лили и други) - тема 78

  • 55 620
  • 739
  •   1
Отговори
# 345
  • Мнения: 4 574
Здравейте! На 26.11 поръчах за над 180 лв, а получих имейл от Спиди утре да чакам 130. Свързах се с КЗП и ме посъветваха да пусна жалба. После се обадих на Лили, обясних ситуацията, казаха като пристигнат нещата да видя какво ми липсва и да опиша нещата в имейл като заявя че искам да ми бъдат изпратени и те. Казаха че щели да ме компенсират в последствие. Ще видя какво ще получа, но ще си изискам всичко до последния продукт, иначе пускам жалбата и почвам да ги гоня за нелоялни практики. Съветвам ви да направите същото, ако имате нерви и търпение.

# 346
  • Мнения: 2 122
Като чета всичко дотук установявам каква щастливка съм, че не поръчах от сайта на лили за черния петък, понеже се притеснявах дали няма да ми ги изпратят нещата преди заплата и да се изложа. За в бъдеще няма да се замислям вече, директно ще подминавам онлайн предложенията на Лили.

# 347
  • Мнения: 29 154
Като чета всичко дотук установявам каква щастливка съм, че не поръчах от сайта на лили за черния петък, понеже се притеснявах дали няма да ми ги изпратят нещата преди заплата и да се изложа. За в бъдеще няма да се замислям вече, директно ще подминавам онлайн предложенията на Лили.
А аз, че ми забиваше сайтът постоянно Simple Smile

# 348
  • Мнения: 632
Аз съм доволна и пак бих се възползвала ако има подобни намаления.

# 349
  • София
  • Мнения: 24 714
Радвам се, че си спестих неприятности като не направих поръчка.
Питах в Лили за Коледа дали ще има намаления продавачката ми каза, че те и сега имат намаления.

# 350
  • Мнения: 1 567
Имат Коледен каталог, освен регулярния, едва ли ще имат още някакво намаление за Коледа.
Кофти за хората, в чиито поръчки има подаръци и няма да ги получат.
Преди няколко години от Озон се изложиха така с една пратка, не я получих когато трябваше, липсваше и едната книга и после ми я пратиха безплатно.

# 351
  • Стара Загора
  • Мнения: 3 131
Аз направих две поръчки на Черен петък от Лили, едната около 1 ч., другата следобяд около 15:30ч. Първата дойде на 30.11, другата на 10.12. Нямам липси. Не съм поръчвала скъпи продукти освен един парфюм.
Предполагам втори път няма да направят такъв черен петък.

Иначе в момента имат коледен и нормален каталог, отделно всеки ден имат намаление на продукти от определена марка (от адвент календара на последните страници на коледния каталог).

# 352
  • Мнения: 15 711
И на мен ми звъннаха от Лили,че няма да успеят да ми обработят поръчката и ще ми изпратят ваучер. Питаха ме дали съм съгласна,казах да. Още нямам мейл,но ще изчакам. Нямах нищо кой знае какво. Но е доста тъпо де. Поне да бяха казали по-рано,да не чакаме.

# 353
  • Мнения: 2 390
Аз Лили отдавна ги бойкотирам, защото не ги харесвам изобщо. Покрай еуфорията тук все пак се включих с поръчка да не остана по-назад Laughing
Ами след като вчера им писах да питам какво става, днес ми се обадиха да ми кажат, че анулират поръчката поради липса на наличности. Щели да ми пратят код за - 50%, но ако не ми го пратят, да съм им се обадела Joy
Не мога да повярвам колко са зле тези хора, изложиха се много.

# 354
  • Ланкър, планините Овнерог
  • Мнения: 11 070
За мен ни обаждане, ни ваучер, ни поръчката е тръгнала, а е платена с карта. Вчера им писах за пореден път, за пореден път няма чуваемост.

# 355
  • Мнения: 5 418
За мен ни обаждане, ни ваучер, ни поръчката е тръгнала, а е платена с карта. Вчера им писах за пореден път, за пореден път няма чуваемост.
На фона на ширещата се  "радост" за бъдещите 50 процента, които някои ще получат с код, аз ти съчувствам , защото се люлея в подобна люлка  - няма отговори , няма отклик, остава утре и да звъня да им обяснявам моя случай, защото не четат и не пишат и то ако вдигнат тел.и ако благоволят да ме изслушат и накрая, ако схванат естеството на проблема.

# 356
  • Мнения: 37 263
Сега ми се обадиха, от Лили. Директно ми анулират цялата поръчка, но за компенсация ми дават еднократен код -50% на всичко от януари. От една страна е по-добре, защото всичко ще го има налично, а и нямам нищо спешно.

и при мен така се получи
обяснението беше "нищо от поръчката ви не е налично"
"е как нищо не е налично? част от нея бяха два душ-гела на нивея и два крема за лице на дева, които се намират във всяка дрогерия?!?"
"и те не са налични - така ни е подадено от склада"
със сигурност са налични и в момента, проверих
другата част от поръчката беше с коледни чорапи, плътен чорапогащник и друг душ гел - в сайта в момента няма третия душ-гел и едните чорапи, т. е. дори с доставката щеше да ми бъде изгодно да получа поръчаното

Последна редакция: ср, 15 дек 2021, 20:58 от bubanka

# 357
  • Мнения: 725
И на мен днес ми звъннаха за поръчката от 26, че я анулират, но код все още нямам. Много съм разочарована . Преди дни им писах в фб и там ми казаха, че поръчката ще бъде обработена

# 358
  • Бургас
  • Мнения: 12 958
Единият от моите злополучни кремове го имаха вчера наличен на страницата на онлайн магазина.
Вероятно обаче количествата,предвидени за Черен петък са свършили и нямат намерение да изпращат допълнителни бройки.
Не помня пишеше ли,че промоциите важат до изчерпване на количествата.
Аман им от черния петък.

# 359
  • Ланкър, планините Овнерог
  • Мнения: 11 070
Не помня да е пишело. Помня, че докато се борех със сайта, за единия продукт ми изписа,че не е наличен и не успях да го поръчам. По този повод си мислех, че нещата с наличностите се случват още по време на поръчката. Явно не е така.

Общи условия

Активация на акаунт